Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x ice cream onder 400W hps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Comment

Je kunt - mits je tent hoog genoeg is - in dit stadium best nog wel proberen een SCROGnet erboven te bouwen. Dan kun je alsnog de boel wat proberen uit te spreiden en de toppen op redelijk gelijke hoogte proberen te krijgen.

Het blad waar geen licht opvalt en eigenlijk een beetje voor pietsnot in de weg zit, haal ik meestal weg. Dieven.
        Let op, Niet meer dan 20% van de plant in één keer wegsnoeien.

Succes.

Comment

• BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          waarom niet? (Dat niet meer dan 20% wegsnoeien in 1x)

Wanneer is het moment dat jullie beginnen met dieven? Ik had namelijk ook 1 van mijn 5 plantjes een beetje gekortwiekt en die liep gelijk een achterstand op. Daarna dus niet meer gedaan en dit was ongeveer 3 dagen voor het schakelen naar 12/12.

Comment

Comment

Update:bloei dag 10

Effe kort en bondig houden

Geen problemen zoals je kunt zien de dames staan prachtig
            mooie witte pruiken
            Attached Files
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

Comment

Hey allemaal.

jullie zitten mss wel al te denken van kijk weer zo iemand die een verslag begint en halverwege er met ophoud...
              Maar niks is minder waar .
              Was er effe vantussen met vakantie .

Zoals jullie kunnen zien zijn de dames al heel goed opgeschoten met bloei en zo blinkende witte toppen !!

Maar er is een nadeel ...
              Ik zit met trips beestjes duidelijk herkenbaar op men bladeren.
              Bij deze heb ik nu onmiddleijk roofwants besteld voor die handel te bestrijden!! die klote beesten
              Attached Files

Comment

Iemand ook al problemen met gehad?

Comment

De roofwantsen gaan dat wel aanpakken voor je.
                  Volgende keer tentje de hele kweek dichthouden, dat scheelt al veel.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Hopelijk vandaag maar wss maandag gaan men roofwantsen eindelijk aankomen.
                      Want men bloei staan volledig stil .
                      En men bladeren begint gatenkaas te worden ,spijtig dat in het niet vroeger had op gemerkt .

Foto's volgen vandaag..

Comment

zoals, jullie zien slaan de beesten slaan hard toe want ik denk dat men bloei tot stilstand is gekomen !
                        en de bladeren worden redelijk geel nu al.. ook beginnen ze van onder goed uit te dunnen..
                        Attached Files

Comment

Jup, das kaka. Schade beperken met roofwants. Een tip van men growshop, bio afbreekbare zeep. Paar druppels in een druksproeier, samen met een sinaasappelextract van bij de kruidvat. Ook zoiets bio. Dat doet de zeep aan het blad kleven. Maar mss ff afwachten wat die wantsen gaan doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Jup, das kaka. Schade beperken met roofwants. Een tip van men growshop, bio afbreekbare zeep. Paar druppels in een druksproeier, samen met een sinaasappelextract van bij de kruidvat. Ook zoiets bio. Dat doet de zeep aan het blad kleven. Maar mss ff afwachten wat die wantsen gaan doen.
                            Ja ga ik mss nog met wachten want ik wacht nu al meer dan 1.5weken te wachten op men roofwants .
                            Nou zit ik al +- 3a4 weken met die stomme trips.

Zijn die nou echt schadelijk?

Comment

Ja, uwe plant stopt met functioneren. Die zuigschade wordt erger en erger en uiteindelijk gaat ze eraan kapot. Beestjes smoren lijkt mij verder ook niet zo smakelijk.

Comment

Bezig...
                              X