Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Witpen kweekt 3 verschillende soorten met scrog techniek
Dat is zeker zo gisteravond weer even zitten binden en het wel handig dat ik de potten uit de kast kan halen.
Vorige week zondag is de klok omgezet en ik hou ongeveer 2 weken flinke groei aan.
Vandaag gaat de nieuwe lamp erin namelijk de lumatek dit in combinatie van de gavita en ga ik 600watt draaien,
ik zou liever ook een gavita lamp willen maar deze zijn in Nederland niet te verkrijgen meer dus daarom voor lumatek gekozen.
Vandaag de lamp vervangen van gavita 600w naar lumatek 600w.
Na 5 kweken vond ik het wel tijd om de lamp vervangen omdat het lastig om aan gavita 600w te komen heb ik voor lumatek 600w gekocht.
Aangezien ik voor de lamp verving en lampenkap moest verhogen was het een mooi moment om foto's met de lamp uit te maken.
De water gift wordt steeds meer zit nu ronde 600ml per plant per dag nog steeds met 1 dag voeding 1 dag enkel water.
Net foto's gemaakt dus tijd voor een update.
Bij alle planten behalve de amnesia cbd is de bloei goed zichtbaar.
Vanaf morgen ga ik de bloeiweken tellen, dus meteen de filter vandaag opgehangen
De planten drinken 650ml vocht en ze staan ook nog op een regime 1 dag water de volgende dag voeding.
Alles gaat prima bij de opium en blue Kush is de bloei heel goed zichtbaar terwijl de Amnesia cbd nog niet in bloei is.
Vandaag geef nog alle planten de voeding zonder de bloeivoeding en over 2 dagen ga ik de opium en blue Kush ook bloeivoeding geven.
Comment