Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nou hier zijn de nieuwe foto's er is nog niet veel verandert ze lijken in de bloei te gaan maar willen niet echt heb ik het idee
heb er een overgepot de andere moeten nog als het niet regent of als ik de tijd krijg heb nog steets geel blad maar wordt aan gewerkt
hoop dat de bloei snel door zet anders gaan ze naar binnenwacht nog 1 weekje op goed weer
p.s. heb er ook nog een fototje van de fret bij gedaan GEDC2314.jpgGEDC2317.jpgGEDC2320.jpgGEDC2318.jpgGEDC2319.jpg482790132_5_H83X.jpg
beter weer is onderweg, goed dat je er al een hebt overgepot,nu de andere nog jammer van dat gele blad.
hopelijk zet de bloei een beetje door bij je. leuk diertje. suc6
PPlantje
ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.
nou daar zij we weer GEDC2346.jpgGEDC2345.jpgGEDC2343.jpgGEDC2347.jpg GEDC2344.jpg ze zijn eindelijk in de bloei gelukig nou maar hopen dat het zonnetje mee wil zitten of me hokje moet op tijd klaar zijn
heb veder geen last van ongedierte maar nog steets gelebladeren maar kan ze niet allemaal overpoten jamergenoeg dus we zulen het er mee moeten doe
mzzl
Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''
Comment