Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat foto's van mijn dames

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wat foto's van mijn dames

belachelijke actie wederom!
    jammer dat je verslag zo moet aflopen.
    zo zie je maar hoe afgunstig andere mensen zijn en bevooroordeelt uiteraard.
    grtz

Comment

echt jammer gonzo, ja die mensen zijn er ook helaas, hebben vast niets beters te doen, sterkte ermee.

PPlantje
      ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Vind het altijd maar stom, juist op het laatste moment te gaan klagen. Als ze er al langer vanaf wisten. Heb ditzelfde ook gehad. Mja gelukkig geen politie. En nog normaal kunnen oplossen.

Idd een vuile naaistreek. Ze zagen er juist goed uit.

Comment

Ik ben et helaal met markster eens..
          Echt klote jonguh!!
          Succes iig morgen op het bureau!!
          Greetz Newbie
          Peel me i'm fat free!

Comment

Dat mensen gaan klagen als ze juist een tijdje in bloei staan snap ik dan weer wel.
            Dan gaan de plantjes echt ruiken, en veel achtertuin-kwekers houden daar geen rekening mee, als ze maar onder de schutting blijven.
            Mgoe...om nou meteen de politie te gaan bellen is ook overdreven.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat gaat lekker!!!

Comment

Oh shit. zie nu pas wat er aan de hand is. sorry

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door minigrower1 View Post
                  Oh shit. zie nu pas wat er aan de hand is. sorry
                  maak niet uit wacht nog even tot alles achter de rug is en dan zet ik het er nog even hier op hoe het nu afloop
                  me huisbaas wil me er nogsteets uit hebben dus komt het aan op een zaak voor de rechter dus afwachten maar

rustig
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

nou het is de 15 geweest en we woonen hier nog steets van mij advocaat die merdere briefen naar me huisbaas heeft gestuurd
                    heb ik begrepen dat ze er geen zaak van gingen maken wat dat zou te duur zijn maar mij advocaat zegt
                    ze kunnen er geen zaak van maken ze hebben geen poot om op te staan dus dat is ook weer voor bij
                    maar tot mij stomeverbazing is er bij mij wel een prosesverbaal op gemaakt en wordt mijn zaak wel naar de officier van justitie gestuurd
                    en die moet dan maar beslisen wat die er mee ga doen naar merdere keren bellen met het politci buro heb ik vernomen dat ze hier het gedoog belijd niet handeren
                    en dat alles wat met wiet te maken heeft als strafbaar word gezien dus we wachten nu weer daar op
                    me advocaat zeg dat ik me niet te druk moe maken en dat het wel goe kom
                    bij deze wil ik de mensen bedanken voor hun bijdragen aan mij topic en hun tips

doe allen rustig en kweek vooral door op naar de nieuwe zommer

Comment

Tja, zo kan het ook aflopen..

Een zeer zielige streek om de woute te bellen, enniet zelf even om te komen en vragen of ze weg kunnen!
                      Afgunst of echte overlast, wie zal het zeggen

Verder kop erbij houden en veel succes ermee!!
                      2de growverslag:

**Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

Comment

Als ze het gedoogbeleid niet hanteren, moet het volgens mij in de Algemene Plaatselijke Verordening staan vermeld, anders doen ze gewoon mee met het landelijke gedoogbeleid.
                        Of zit ik hier mis.....

Comment

Ze moeten mee doen met het gedoogbeleid, want het is gewoon in NL. Zij kunnen dat wel willen maar ze hebben zich gewoon aan de regels te houden.

En als ik jouw was zou ik wel even zeggen dat ze al eerder zijn langs geweest met de mededeling dat je ze mocht laten staan, mits er klachten kwamen. dus dat duid erop dat de politie gewoon heeft gewacht tot er meer aan de plant zit om jouw een hogere boete te geven. Dat zijn de laatste stuipse van het LINKSE kabinet. De zielige stakkers.

En die huisbaas van je zal je er wel uit willen gooien, om zelf familie of vrienden te kunnen plaatsen, of hij is goed bevriend met die fossielen beneden jouw.
                          En is geen 1 rechter die jouw je uit je huis zal zetten voor een paar planten. Mits je natuurlijk stroom jat enzo.

veel succes.

grtz

Comment

@THC Dude me onder buren huuren dat beneden mij al 20 jaar van me huisbaas en ze gaan naar de zelfde kerk dus ja daar doen we niks aan en fossielen ziin het zeker
                            met me huisbaas is nu alles weer ok zo ver dat je dat kan zeggen.

we zijn nu iets meer dan 4 weken veder ikke heb er nog niks van gehoord wel eenniet onder getekende brief gehad van de politie
                            van die brief snapte ik nie veel dus ik dacht ik zal eens belle met het buro
                            en zij wisten mij te vertelen dat ze geen brief hadden gestuurd naar mij en dat mij procesverbaal nog niet was verwerkt dus kon er geen spraken zijn van een brief
                            ik zei tegen die agent nou ik heb die brief toch in mij handen wat moet ik hier mee
                            naar wat over leg en een paar minuten veder zeg tie kom het maar even brengen dan kijken wij er naar
                            dus ikke weer naar het buro en daar kwamen ze to conclusie dat die brief niet door de politie was verstuurd
                            maar zei konden mij niet vertelen wie die wel heb verstuurd en doen er verder niks mee
                            ikke naar mij advokaat en die zou wel eens even bellen wat voor onzin dit was en wat ze er aan gaan doen ook aan haar wisten zei niet te vertelen waar die vandaan komt
                            nu wordt er onderzoek naar gedaan van hoe of wat dus afwachten maar weer
                            als ik weer nieuws heb laat ik het jullie weten

rustig

nogmaals bij mij gaat het om 6 buitenplanten 1x2.00m, 2x1.86m, 2x1,70, en 1x 55cm
                            img005.jpg
                            Last edited by Gonzo; 27 October 2010, 20:27. Reden: brief toegevoegt

Comment

als je vriendin de agenten zelf gezien heeft en daarvan enige documetnen gekregen heeft of zelfs niet , er zit hier duidelijk een geurtje aan aan jhet werk van die desbetreeffende ' agenten' en dat kan de Nederlandse justitie toch niet toelaten dat iemand zich voordoet als ..
                              dat is pas crimineel .
                              nou we wachten af en blijven rustig ,want jezelf opnaaien is zo een 'waiste of energy' zonde van je non-oogst ( als je wil PM me effen)
                              en dat je huisbaas je nu eruit wil voor wat balkonplantjes
                              vreemde historie maar dat is het leven
                              we moeten altijd met mensen omgaan en die zitten zo vremd in elkaar

hou je goed en volgens mij is het recht aan jouw kant

Comment

Erg vreemd dat je een "poltie brief" ontvangt en dat die niet door de politie verzonden is.
                                Kan je die brief niet even scannen en hier posten? misschien kan iemand op het forum helpen uitzoeken waar hij vandaan komt?

Comment

Bezig...
                                X