Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat foto's van mijn dames

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wat foto's van mijn dames

zo daar zijn we weer vandaag 23-11-2010 dagvaarding gehad van mij wel getelde 6 buitenplantenen (waarvan 1tje niet groter dan 27cm)
    tijdens het lezen van mij tenlastelegging zag ik dat er niet over buitenplanten gesproken wordt (zie brief)
    en dat er ongeveer 6552 gram hennep aan zat dat was toch even schriken voor mij
    want als dat echt zo is en ze moesten zeker nog 6 weken hoeveel zou er dan wel niet aan hebben gezeten voor het gemak heb ik de tenlastelegging er even bij gedaan
    en nog een fototje van mij dames 2 dagen voor dat ze met haat werden omgezaagt
    ga morgen weer even belle met me advocaat en dan gaan we kijken wat we er aan kunnen doen
    dus afwachten weer maar

iedereen toch nog bedankt voor jullie leuke reacties en tips

rustig

img006.jpg GEDC2394.jpg GEDC2398.jpg
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

kut voor je man.ze hebben de planten gewoon gewoogen.ze hebben ze echt niet geknipt en toen gewoogen.veel succes met het vervolg

Comment

Belachelijke tenlastestelling.....

Comment

zo me zaak is vandaag voor gekomen en heb gelijk de uit spraak gekregen en die is 380€ voorwaardelijke boete van 2 jaar
          dus nou 2 jaar rustig doe en niks aan het handje
          me vrouwtje moet volgende week voor komen voor het zelfde feit als ik wat al heel raar is maar omdat we samen woonen is zij meede vedachten en moet ze ook voorkomen
          kijken wat dat brent
          het is nog nie gedaan ik en/of de officier van justitie kunnen nog in hogerberoep gaan en of we dat doen licht er aan wat voor straf mijn vrouwtje krijg
          en of de nieuwe info die we vandaag te horen hebben gekregen ook klopt want ze zijn via mijn onderbuuren bji mij naaste buuren op dat dakteras gekomen
          en die hebben daar geen toesteming voor gegeven dus ga ik even kijken of ze dat ook zwart op wit kan krijgen en dat bepaald of we in hogerberoep gaan
          dus of het nog een staartje krijg horen jullie volgende week
          dan zijn we bijna 10 maanden veder en is mij kweek van 6 buiten planten bijna op zijn einde

rustig iedereen en blijfen lachen

Comment

Ik blijf je volgen, ben benieuwd.
            Succes met het vrouwtje

Comment

Damn dat is wel minder Gonzo, mocht je nog wat troefen achter de hand hebben zoals je buren dan is het wel verstandig om in hoger beroep te gaan maar of je daar gelijk mee krijgt is ook weer de vraag.

Is gewoon irri zo een situatie, iig veel succes verder gewenst ook voor je vrouwtje!!

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Kost deze rechtzaak nog iets of is het verder voor jou kostenloos omdat de overheid deze zaak is begonnen?
                Last edited by Exmember9813; 26 January 2011, 21:29.

Comment

@ paffy met de buren ben ik ingesprek maar ze weten nog niet of ze er wel inbetroken willen worden dus dat weet ik nog nie moet er morgen nog even heen om het nog eens te vragen wat ze mou gaan doen

@ maxican ja zeker kost het mij geld ik verdien te veel voor een advokaat van onvermogen ( wat ik wel heb aan gevraagt en je heb altijd een eigen bijdragen van min 100€ ) en het kost me 2 vrijdagen

we hopen het beste er van

latersssssss

Comment

zo vrouwtje is ook geweest en die komt er net iets beter vanaf 200€ voorwaardelijke boete van 2 jaar (als de officier niet in hogerberoep ga) dus ook voor haar telt het zelfde als voor mij
                    2 jaar niks met plantjes doen op het dakteras dat is wel balen
                    gelukig hebben we nog wel wat plekjes waar het wel kan dus ook dit jaar verwacht ik toch wel wat foto's op JD te plaatsen
                    en ik heb ook nog eens de mazzel dat de enige aardige buurman die ik heb er ook 4 ga zetten dit jaar in zijn thuin dus zullen we dat ook wel goe in de gaten houden
                    en hier er daar ook wel een fototje van plaatsen

iedereen toch nog bedankt voor de reacties en de tips en op naar de zomer
                    rustig

Comment

Nu maar hopen dat de officier er mee eens is...
                      Top buurmannetje heb je in ieder geval, lekker dicht bij huis.
                      Succes alvast

Comment

NSB-ers zijn overal.....

Succes!
                        B.

Comment

Idd Laat je niet kisten, sje weet toch!

Gewoon door blijven gaan en je buren irriteren

Grtz...
                          Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Bezig...
                          X