Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mc Purple S1 van Forum Genetics onder LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Compact, klein, grote bladeren, gaat prima...knalle met die handel, kunt men ook zeggen.

Comment

Ben een beetje nieuwsgierig,hoe gaan ze nu?

Comment

Tijd voor een update dan maar

Update 3, 01.10.2017

Het groeit gestaag door, het zijn mooie compacte plantjes geworden, Wel lieten ze wat tekorten zien dus ik geef vanaf nu de volledige dosis voeding. Gisteren stond het er zo bij ;

IMG_3473.jpg

Gisteren heb ik ze getopt, wat snoeiwerkzamheden zijn verricht en ik heb ze nog eens een lekkere neemdouche gegeven. Nu kunnen ze weer even bijkomen van het hele avontuur, ik verwacht over een paar dagen weer wat groei te gaan zien. Ze staan er op het moment zo bij ;

IMG_3478.jpg

IMG_3479.jpg

Ik hoop dat ze aan het eind van de week het net bereiken. Hier is nog een foto waar het tekort op te zien is, wie weet wat het is mag het zeggen, ik heb een hele boel plaatjes bekeken maar zie door de bomen het bos niet meer :p

IMG_3482.jpg

Anyway, ik zal komend weekend weer een update plaatsen, dan zijn ze bijgekomen van alle schrik en kan ik hopelijk de eerste takken onder het net gaan duwen, ben benieuwd..

Zo, nu ga ik lekker bankhangen, het was me weer een heftig weekendje. Rolde vanmorgen om 8:30 thuis binnen na een nachtje stappen, heb nog de geweldige race gekeken van Max en ben nog even in bed gaan liggen maar met 2 kinderen en een logeetje in huis kwam van slapen niet veel meer. Tijd voor rust dus..

Tot de volgende keer maar weer
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Zal een tekortje zijn maar gezien het onderin blijft zal dat met het verhogen wel opgelost zijn.
          Last edited by MWay; 5 October 2017, 13:04. Reden: typo

Comment

MWay Toch beginnen de bladeren bovenin ook deze symptomen te vertonen. Zelf dacht ik aan een Magnesium tekort, afgaande van de voorbeelden die ik op internet tegenkwam maar zeker ben ik er niet van, daar heb ik te weinig ervaring voor. De bladpunten geven aan dat ze genoeg voeding krijgen, deze zijn een beetje verbrand. Ben dan ook bang dat ik teveel voeding ga geven, dat wil ik graag voorkomen.

Ik heb nog foto's gemaakt die wat dichterbij zijn genomen ;

IMG_3486.jpgIMG_3485.jpg

Het geheel ziet er wel goed uit, 1 komt al aan het net en de andere beginnen weer te groeien na het toppen. Zal straks eens een foto maken van het geheel en hier plaatsen.

[EDIT] BIj deze de foto's zoals het er nu bijstaat.

IMG_3492.jpgIMG_3498.jpgIMG_3495.jpgIMG_3494.jpgIMG_3496.jpgIMG_3493.jpgIMG_3497.jpg

[/EDIT]

Attached Files
            Last edited by Flip Hasjkip; 5 October 2017, 20:05.

Comment

Zou me er niet al te druk om maken.
              Nog een paar dagen groeien misschien een week en dan de klok om.

Comment

Weer goed bezig zo te zien

Comment

Update 4, 15.10.2017

Zo, daar zijn we weer. De plantjes zijn al boven het net gegroeid, ben dan ook bezig om iedere dag takken onder het net te stoppen. De nieuwe bladeren laten geen tekorten of rare vlekken meer zien, heb een paar keer magnesium gegeven en ze krijgen de volledige dosis voeding op dit moment. Tevens geef ik de Vita Race nu via het voedingswater en niet meer als spray, ik vond die waas op de bladeren maar niks. Stel er is dadelijk weer iets mis (beestjes e.d.) dan zie ik het niet eens.

Vandaag is ook de klok omgegaan, vond het net vol genoeg. Eind van deze week ga ik nog eens wat snoeien onder het net en dan geef ik ze nog 1 x een neem douche, voor de zekerheid. De temp is 21 graden licht uit, 26 graden licht aan. De RH zit tussen de 50 en 65 %, tijdens de bloei komen er weer een paar vochtvretertjes in het hok te staan om het wat omlaag te krijgen.

Tot nu toe loopt het eigenlijk wel lekker, heb geen rare dingen meegemaakt maar blijf het natuurlijk goed in de gaten houden.

Hier komen weer de foto's, deze zijn donderdag al gemaakt maar heb nog geen tijd gehad een update te plaatsen.

IMG_3510.jpg

IMG_3512.jpg

IMG_3515.jpgIMG_3516.jpgIMG_3513.jpgIMG_3517.jpgIMG_3514.jpg

En dan nog even een foto van vandaag, 10 min gekleden genomen.

IMG_3523.jpg

C u next time

Comment

Zien er keurig uit.
                    Gaat een mooi gekleurd veld worden.

Comment

tzijn geen water planten he

vermoed dat je ze iets teveel water geeft , waardoor er een blokkade is ontstaan

ik vermoed dit als ik naar post 20 kijk die pot ziet er zeer nat uit ?

groetjes

Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dat was vlak na de waterbeurt. Ze krijgen op het moment een halve liter per dag en de potten zijn telkens kurkdroog. Kan ze nog optillen onder het net en ze voelen telkens licht aan. Toen de vlekken ontstonden kregen ze ca. 300 cl per dag, volgens mij is dat niet te veel ? Heb eens een dag (noodgedwongen) over moeten slaan en toen hing de boel slap.

Het is ook niet erger geworden, de nieuwe bladeren zien er goed uit zonder vlekken of iets dergelijks, volgens mij is het opgelost. De boel groeit lekker door, hoop binnenkort de 1ste topontwikkeling te zien.

2C85AA96-B770-48A2-9075-9174989703A0.jpeg

Attached Files
                        Last edited by Flip Hasjkip; 18 October 2017, 21:03.

Comment

Ik vind ze er netjes bijstaan!

Comment

Mooi veldje zo,knallen als een malle met die handel

Comment

Dat ziet er mooi uit, ik kijk mee

Comment

Update 5, 02.11.2017IMG_3549.JPG

IMG_3551.JPGIMG_3550.JPGIMG_3552.JPG

IMG_3553.JPG