Compact, klein, grote bladeren, gaat prima...knalle met die handel, kunt men ook zeggen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mc Purple S1 van Forum Genetics onder LED
Collapse
X
-
Tijd voor een update dan maar
Update 3, 01.10.2017
Het groeit gestaag door, het zijn mooie compacte plantjes geworden, Wel lieten ze wat tekorten zien dus ik geef vanaf nu de volledige dosis voeding. Gisteren stond het er zo bij ;
IMG_3473.jpg
Gisteren heb ik ze getopt, wat snoeiwerkzamheden zijn verricht en ik heb ze nog eens een lekkere neemdouche gegeven. Nu kunnen ze weer even bijkomen van het hele avontuur, ik verwacht over een paar dagen weer wat groei te gaan zien. Ze staan er op het moment zo bij ;
IMG_3478.jpg
IMG_3479.jpg
Ik hoop dat ze aan het eind van de week het net bereiken. Hier is nog een foto waar het tekort op te zien is, wie weet wat het is mag het zeggen, ik heb een hele boel plaatjes bekeken maar zie door de bomen het bos niet meer :p
IMG_3482.jpg
Anyway, ik zal komend weekend weer een update plaatsen, dan zijn ze bijgekomen van alle schrik en kan ik hopelijk de eerste takken onder het net gaan duwen, ben benieuwd..
Zo, nu ga ik lekker bankhangen, het was me weer een heftig weekendje. Rolde vanmorgen om 8:30 thuis binnen na een nachtje stappen, heb nog de geweldige race gekeken van Max en ben nog even in bed gaan liggen maar met 2 kinderen en een logeetje in huis kwam van slapen niet veel meer. Tijd voor rust dus..
Tot de volgende keer maar weer
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
-
MWay Toch beginnen de bladeren bovenin ook deze symptomen te vertonen. Zelf dacht ik aan een Magnesium tekort, afgaande van de voorbeelden die ik op internet tegenkwam maar zeker ben ik er niet van, daar heb ik te weinig ervaring voor. De bladpunten geven aan dat ze genoeg voeding krijgen, deze zijn een beetje verbrand. Ben dan ook bang dat ik teveel voeding ga geven, dat wil ik graag voorkomen.
Ik heb nog foto's gemaakt die wat dichterbij zijn genomen ;
IMG_3486.jpgIMG_3485.jpg
Het geheel ziet er wel goed uit, 1 komt al aan het net en de andere beginnen weer te groeien na het toppen. Zal straks eens een foto maken van het geheel en hier plaatsen.
[EDIT] BIj deze de foto's zoals het er nu bijstaat.
IMG_3492.jpgIMG_3498.jpgIMG_3495.jpgIMG_3494.jpgIMG_3496.jpgIMG_3493.jpgIMG_3497.jpg
[/EDIT]
Attached FilesLast edited by Flip Hasjkip; 5 October 2017, 20:05.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Update 4, 15.10.2017
Zo, daar zijn we weer. De plantjes zijn al boven het net gegroeid, ben dan ook bezig om iedere dag takken onder het net te stoppen. De nieuwe bladeren laten geen tekorten of rare vlekken meer zien, heb een paar keer magnesium gegeven en ze krijgen de volledige dosis voeding op dit moment. Tevens geef ik de Vita Race nu via het voedingswater en niet meer als spray, ik vond die waas op de bladeren maar niks. Stel er is dadelijk weer iets mis (beestjes e.d.) dan zie ik het niet eens.
Vandaag is ook de klok omgegaan, vond het net vol genoeg. Eind van deze week ga ik nog eens wat snoeien onder het net en dan geef ik ze nog 1 x een neem douche, voor de zekerheid. De temp is 21 graden licht uit, 26 graden licht aan. De RH zit tussen de 50 en 65 %, tijdens de bloei komen er weer een paar vochtvretertjes in het hok te staan om het wat omlaag te krijgen.
Tot nu toe loopt het eigenlijk wel lekker, heb geen rare dingen meegemaakt maar blijf het natuurlijk goed in de gaten houden.
Hier komen weer de foto's, deze zijn donderdag al gemaakt maar heb nog geen tijd gehad een update te plaatsen.
IMG_3510.jpg
IMG_3512.jpg
IMG_3515.jpgIMG_3516.jpgIMG_3513.jpgIMG_3517.jpgIMG_3514.jpg
En dan nog even een foto van vandaag, 10 min gekleden genomen.
IMG_3523.jpg
C u next time
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
-
Dat was vlak na de waterbeurt. Ze krijgen op het moment een halve liter per dag en de potten zijn telkens kurkdroog. Kan ze nog optillen onder het net en ze voelen telkens licht aan. Toen de vlekken ontstonden kregen ze ca. 300 cl per dag, volgens mij is dat niet te veel ? Heb eens een dag (noodgedwongen) over moeten slaan en toen hing de boel slap.
Het is ook niet erger geworden, de nieuwe bladeren zien er goed uit zonder vlekken of iets dergelijks, volgens mij is het opgelost. De boel groeit lekker door, hoop binnenkort de 1ste topontwikkeling te zien.
2C85AA96-B770-48A2-9075-9174989703A0.jpeg
Last edited by Flip Hasjkip; 18 October 2017, 21:03.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 2
Comment
Comment