Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mc Purple S1 van Forum Genetics onder LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Staan inderdaad mooi in de bloei.
    Ik kan trouwens geen tmv bespeuren.
    Als je doelt op de gekromde bladpunten dan zal dat van een keer te veel water geven zijn geweest.
    Zie verder geen gekke dingen.
    Lekker zo doorgaan

Comment

Hoe gaan ze hier?

Comment

Computer kapot, zodra deze terug is van reparatie zal ik een update plaatsen.

Ze zijn redelijk licht van kleur geworden, heb de watergift verminderd maar ben bang om meer voeding te geven. De toppen knallen wel mooi door. Valt mij ook op dat de 4 die recht onder de lamp staan licht van kleur zijn en de buitenste wel nog donker groen is. Wellicht eet deze minder voeding ? Had ook last van kano bladeren, ik heb de lamp iets hoger gehangen.

Zal eens kijken of ik via de telefoon een foto kan uploaden maar daar heb ik altijd ruzie mee
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

03A3D9CC-B419-4EA3-9104-00A315D9F1C4.jpeg

223AEE47-82F9-47D2-A198-41D049B05011.jpeg

7D2275E5-5CC2-44BA-A4E6-A3C8429A5E08.jpeg

CA418B12-EDAD-4DF7-A66B-A8828237561D.jpeg

B659097F-B5EA-4BCA-AF7F-5A1B2D14EAA9.jpeg

Comment

Bij voorbaat excuses voor de meerdere post achter elkaar echter kreeg de vorige berichten niet fatsoenlijk aangepast op de telefoon. Als de computer weer terug is zal ik ze bij elkaar gooien.

B0A47ECC-B5BA-4B6F-9C9F-CBEFBE287F89.jpeg

C8478B84-298E-41E6-A11D-626AA4531566.jpeg

40BEDC8A-4773-4DAA-8C67-82792CC727B4.jpeg

685BD69D-9AB8-4F27-98EE-CF45625A9BAF.jpeg

D411AFF5-CCED-4309-B210-F43D46C406CF.jpeg

Comment

Ziet er keurig uit.
              Zal wel lekker ruiken inmiddels?
              Zit je nu in de 6de of de 7de week echte bloei?

Comment

Het ruikt heerlijk, ook in huis. Binnenkort het filter maar eens vervangen

De lamp staat nu 5 weken (vanaf 15/10) op 12/12, ik tel 3 weken echte bloei maar het kunnen er ook 4 zijn.

Comment

Hey flip, ziet er goed uit. Wat betreft voeding kun je denk ik wel wat meer geven.

ik weet niet hoeveel hitte die cobs produceren maar bij mijn leds (270 watt uit de muur) moet ik tog wel iets meer voeding geven als dat op de fles staat.

Dit is mij verteld door het plantarium in nijmegen.

Door led zouden de planten minder water verdampen dus ook minder voeding opnemen.

Nog fftjes wachten en lekker roken weer zo te zien!

Comment

Ze krijgen de max dosis, iedere watergift, dus dagelijks. Zag wat bladpunten die verbrand waren dus ik was bang om teveel te geven.

Ik zal de komende tijd eens (een beetje) verhogen, kijken wat het doet..

Comment

Mooie kleuren zeg. Ze staan beetje te lichtgroen misschien? Ik zou ook de voeding iets omhoog doen.

Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

zoals hier boven reeds vermeld , buiten dat ze licht van kleur zijn , zien de budjes der ni mis uit
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Allen bedankt voor de opmerkingen & tips !

Gisteren meer voeding gegeven, vandaag nog eens. Ik meen al verschil te zien maar aangezien het biovoeding is zou dat pas vanaf morgen te zien moeten zijn. Ben benieuwd.

Ik ben ook weer meer water gaan geven, 400 ml per plant. Naar aanleiding van enkele opmerkingen hier over te nat staan gaf ik ze nog maar 200 ml, geen idee of ze daar ook geel van kunnen worden.. Die 400 ml verbruiken ze ook wel, potten stonden zojuist weer droog. Ze zijn in ieder geval niet slechter geworden.

Heb het idee dat deze soort best wel veel behoefte heeft aan voeding, met de Super Skunks van de vorige ronde heb ik het schema aangehouden zonder problemen.

Ik houd jullie over het verdere verloop op de hoogte.

Comment

2,5ml per liter moet voldoende zijn en om de dag.
                            Je kunt eventueel 2 keer 3ml geven maar meer niet.
                            Als je de Greensensation gaat gebruiken 2ml Alga Bloom gebruiken.
                            1ml Greensensation en 2 ml Algabloom.
                            Je doe eerst de Greensensation in het water dan de Bloom.

Comment

Zit nu inderdaad op 2 ml/l Alga Bloom en 1 ml/l Green Sensation, maar daar zaten ze voorheen ook al op. Ben wel meer water aan het geven nu in plaats van minder.

Even uit nieuwsgierigheid ; waarom moet de GS voor de AB in het water ?

Comment

Greensensation geef je pas vanaf einde week 5.
                                Anders los de Greensensation niet goed op.

Comment

Bezig...
                                X