Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nee die kunnen nog wel een weekje voeding hebben hoor,haren zijn nog veel te licht.
En ze kunnen ook nog wel wat dikker,ze gaan nu ook werken aan hun bag appeal.
Wel wat afbouwen met de Biobloom maar wel Greensensation mee blijven geven.
Komt het helemaal goed.
Daar zijn we weer, bezig aan de laatste loodjes. En als ik het zo bekijk valt het mij nog 100 % , had er minder van verwacht.
Ze krijgen nog Green Sensation en een kleine dosis Alga Bloom. Ze krijgen op het moment een halve liter per dag. Ik heb de trichomes eens bekeken en er zijn er al een flink aantal milky. Ik geef deze week nog voeding en ben van plan om vanaf komende week te gaan spoelen. Ik schat in nog 2,5 week en dan kunnen ze om.
Niet veel te melden maar toch nog even een paar pics. De dames krijgen alleen nog maar water, eind deze week wil ik de schaar erin zetten en de boel omhalen. Heb die "verdachte" bud eruit geknipt vorige week, deze is inmiddels opgerookt. Smaak was goed en het effect redelijk. Trichomes waren milky, eind van deze week verwacht ik genoeg amber.
Iedereen een gooje rutsj, zoals wij dat hier zeggen, ben voorzichtig met vuurwerk en tot volgend jaar !
Nee nog niet, laat ze nog eventjes staan. Trichomen zijn nog te clear. Ze hebben ook nog nieuwe pistels gemaakt, volgens mij zijn ze bezig met de 2de jeugd Maar deze week zal het wel ergens moeten gaan gebeuren, hok mag ook leeg voor de volgende ronde, die staat alweer klaar.
Comment