Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mc Purple S1 van Forum Genetics onder LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Leuk om te lezen allemaal, denk dat het resultaat er wel mag wezen zo te zien

Comment

Zo, gisteren de boel geknipt (knip ze wel nog netjes bij als ze droog zijn). Het knippen viel deze keer reuze mee, 1 emmertje bladeren is er vanaf gekomen. Het resultaat is groene wiet, roze wiet en paars/zwarte wiet, van alles wat dus

Dit is het resultaat van het knippen ;

IMG_3705.jpg IMG_3701.jpg IMG_3698.jpg IMG_3699.jpg IMG_3700.jpg

De potten zaten redelijk vol met wortels ;

IMG_3719.jpg IMG_3717.jpg IMG_3720.jpg IMG_3721.jpg IMG_3718.jpg

Het eindresultaat op een hoopje ;

IMG_3716.jpg

En op het rek (er liggen nu nog 2 kranten onder met de toppen van de plant die aan de buitenkant stond, die staan niet op de foto) Dacht dat deze fluffy zou zijn maar denk dat ik er toch nog wel wat harde topjes uit kan halen straks als het droog is). En anders wordt het een cake :p.

IMG_3722.jpg

En de (bijna) zwarte toppen.

IMG_3709.jpg

Droog gewicht volgt nog, als het droog is uiteraard

Ondanks de problemen die ik in het begin het gehad (gele bladeren, waarschijnlijk omdat ik te zuinig ben geweest met water) valt het resultaat mij niet tegen. Hoop dat het naar behoren werkt straks. Ik ga deze soort zeker nog een keer zetten, geen banaantjes, geen herma's en ondanks 11 weken bloei geen rot of schimmel.

Ik heb er in ieder geval weer iets van geleerd, de volgende ronde draait alweer, wachtend op het hok dan kunnen ze van groei naar bloeihok. Daar maak ik uiteraard weer een verslag van.

Attached Files
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Hele mooie donkere toppen apart om te zien. Wat een mooie oogst heb je! Geniet ervan straks.

Echte Black Beauty's Mooi resultaat en succes met de volgende ronde

Comment

dat ziet er ni slecht uit he

weer een hoop lekkers om van te roken ^^

thx voor je verslagje

groetjes
        Last edited by k1; 16 January 2018, 08:32.
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Mooi verslag met bij behorende mooie oogst.
          Namens Forum Genetics bedank daarvoor.
          Geniet er van

Comment

Daar ben ik weer, met het resultaat

Het drogen ging helaas een beetje snel, daar ga ik de volgende keer iets anders op verzinnen. Na een dag of 4 waren de toppen kurkdroog, bij aanraking veranderde deze onderhand in poeder. Ik heb ze toen gewogen, dus kurkdroog was zo'n 200 gram. Ik heb daarna de weckpotten met de plantenspuit van binnen een keer nat gespoten en toen de toppen erin gedaan. Na een half uurtje waren ze weer licht vochtig, nu liggen ze te curen.

Het effect is een beetje als de Super Skunk die ik hiervoor heb gezet, niet te sterk maar toch een lekkere high. In het begin denk je dat wordt niks, daarna komt de high mooi opzetten. De smaak is licht fruitig, kruidig en af en toe meen ik een vleugje haze te proeven. Niet verkeerd dus ! Ik ben een liefhebber van de zwaardere soorten, de bankplakker zeg maar. Dat vind ik in deze oogst niet terug. Wellicht de volgende keer, als ik wat minder foutjes maak. Toch ben ik er tevreden over, na het roken ben je nog in staat om dingen te ondernemen. En mocht het nodig zijn dan kun je altijd een 2de roken :p

De volgende ronde draait alweer, vandaag lieten zij hun geslacht zien en het zijn allemaal vrouwtjes. Binnenkort raken zij het net en kan ik de lamp om gaan zetten naar 12/12, maar hiervan zal ik binnenkort weer een verslag opstarten.

Net zoals de vorige keer laat ik dit topic nog eventjes open om eventuele op- of aanmerkingen, na een week of 2 zal ik het weer gesloten zetten.

Nogmaals dank aan Forum Genetics voor de geleverde zaden, keep up the good work !

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• groot
              groot commented
              Editing a comment
              Goed bezig Flip,Goed je best gedaan leerzaam verslag geworden.

Geniet er van Flip
            Bedank voor het verslag.

Comment

Bezig...
            X