Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek 5x lemon skunk vanaf zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuwe kweek 5x lemon skunk vanaf zaad

Korting op 420shop
    Attached Files
    .sigpic.
    Freedom Through Ganja (Legalize Now)
    Sow it - Grow it - Smoke it - Enjoy it

Re: Nieuwe kweek 5x lemon skunk vanaf zaad

Hoi,

maak dat je grond vochtig genoeg blijft zodat ze mooi kiemen (omdat het er wat droog uitziet maar dat kan door het licht komen). Hoe komt het dat je vorige oogst zomaar verdwenen is? Zomaar uit je huis verdwenen? Uitleggen die handel

Qua hoogte zal je wat truckjes moeten toepassen denk ik, knakken en buigen zal je alvast eens wat over moeten opzoeken. Ook 'toppen' lijkt me aangewezen.

Greetzzz

Jona

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
      Hoi,

maak dat je grond vochtig genoeg blijft zodat ze mooi kiemen (omdat het er wat droog uitziet maar dat kan door het licht komen). Hoe komt het dat je vorige oogst zomaar verdwenen is? Zomaar uit je huis verdwenen? Uitleggen die handel

Qua hoogte zal je wat truckjes moeten toepassen denk ik, knakken en buigen zal je alvast eens wat over moeten opzoeken. Ook 'toppen' lijkt me aangewezen.

Greetzzz

Jona
      yo Jona

hoe ben ik de vorige kwijtgeraakt? staat nochtans duidelijk in mijn eerste zin :p

de aarde ziet er inderdaad droog uit, maar dit komt zoals je zegt door de lampen, geloof me, de vochtigheid is iets dat ik constant in oog houd.

nu, dag 2 is bijna ten einde en de scheutjes amuseren zich, ze zijn al opgeklommen tot zo'n 3 cm boven de aarde (zie foto's)

ik ga ze nog zo'n weekje of 2 op 18/6 laten en dan in bloei zetten.
      toppen doe ik zowiezo, aangezien ik beperkt ben in hoogte, eventueel zal ik scroggen ook, maar dan zal ik wel wat kleine aanpassingen moeten maken in mijn kweekruimte.

alvast foto's van dag 2:
      Attached Files
      .sigpic.

Comment

niet 2 weeken voorgroeien als je ze laag wil houden.weekje moet zat zijn.succes ermee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
          niet 2 weeken voorgroeien als je ze laag wil houden.weekje moet zat zijn.succes ermee
          Ja, je hebt vast gelijk, aangezien lemon skunk toch een serieuze groeispurt doet de eerste weken in bloei :p
          .sigpic.

Comment

Als je weet dat het 650g was dan moet het droog geweest zijn, dus zat het in je huis veronderstel ik. Dus mensen zijn bij jou komen inbreken en hebben je wiet meegenomen? Toch een vreemd verhaal als het zo zit
            En als ze de plant meenamen (wat wel vaker gebeurd), hoe weet je dat het 650 was?
            Vandaar m'n vraag

Niet te lang laten groeien maar 2 weken zou ik toch nemen (duurt toch wat voor ze wat gaan schieten), direct gaan scroggen zou ik zeggen.

Greetzzz

Jona

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
              Als je weet dat het 650g was dan moet het droog geweest zijn, dus zat het in je huis veronderstel ik. Dus mensen zijn bij jou komen inbreken en hebben je wiet meegenomen? Toch een vreemd verhaal als het zo zit
              En als ze de plant meenamen (wat wel vaker gebeurd), hoe weet je dat het 650 was?
              Vandaar m'n vraag

Niet te lang laten groeien maar 2 weken zou ik toch nemen (duurt toch wat voor ze wat gaan schieten), direct gaan scroggen zou ik zeggen.

Greetzzz

Jona

zoals je zegt, ingebroken, alles meegenomen, 550g droog en nog 2 planten die net aan het afbloeien waren dus ong 650g gedroogd ja.
              en idd, ze hebben bij me ingebroken langs het raam op het 2e verdiep. Mes op de keel enzo.
              gelukkig wist ik wie ze waren en zijn de nodige represailles genomen geweest. Van mijn oogst heb ik niks meer teruggezien maar wraak kan toch zoet zijn...

ik begin morgen aan een nieuw kastje die volledig aangepast zal zijn om te scroggen, aangezien de temperatuur in de hobbykamer soms toch wat teveel oploopt.

anyway, update dag 3:

de scheutjes zien er goed uit, hoewel ze nog zeer jong zijn. De stengeltjes zijn dikker dan anders en ze groeien ook mooi omhoog (vorige keer waren ze wat flauwtjes omdat de lamp net iets te hoog hing in het begin.) eveneens zet ik er nu nog een extra ventilator op om ze toch zo stevig mogelijk te krijgen.

ik heb nog geen nieuwe foto's genomen, reden: er is te weinig verandering om dagelijk foto's online te zetten.

morgen foto's van mijn nieuwe hok( zal 120 x 60 x 160 worden met gaas in om te scroggen), reflecterende folie dien ik nog te halen maar ik zal voor de huidige tijd gebruik maken van alu-folie hoewel ik weet dat ik voorzichtig moet zijn ivm brandpunten.

Peace

Grow it - Smoke it - Enjoy it
              Last edited by Grivnoznicov; 20 July 2010, 22:59. Reden: typfouten
              .sigpic.

Comment

alvast nog een vraagje, kent iemand een goedkoop (lees= gratis) alternatief voor een geluidsdemper voor de buisventilator? het geluid werkt me nogal op mijn zenuwen en als ik dit simpel kan oplossen zou dit zeer welgekomen zijn.
                .sigpic.

Comment

wat een klerekast

Comment

ok, kleine update,
                    momenteel 8 potten (5x lemon skunk en sinds gisteren nog 3x Jamaica erbij, dit waren zaadjes die ik nog ergens onderin mijn kast gevonden heb, heb ze te kiemen gelegd en het ging verassend goed)
                    de 3 laatste zitten nu van gisteren in de grond, dus nog ff wachten tot ze uitkomen.

nog geen foto's omdat er niet zoveel verandering, eens het 2e paar blaadjes goed zichtbaar zijn post ik ze.

Greetz
                    .sigpic.

Comment

Hallo Grivnoznicov.
                      Leuk om je verslag te lezen. En het is mooi dat ik nu precies kan zien hoe snel lemon skunk groeid en hoe je het laag gaat houden. (Als dat nodig is met die klere kast)
                      Mooie kweek ruimte man.
                      Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.

Comment

Attached Files
                        .sigpic.

Comment

Hoe staat het er mee?
                          Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.

Comment

wel, ik ga vnv nog ofwel morgenvroeg een update met foto's plaatsen.

3 van de 5 lemon skunks doen het goed, maar 2 zien er wat zwak uit, minder gegroeid en wat vergeeld, eveneens vrees ik dat ik misschien met spint zal te kampen hebben, maar dit heb ik nog niet kunnen bevestigen.

de 3 Jamaica's doen het goed, 2 ervan beginnen nu aan hun 2e set blaadjes, 1tje heeft iets later beven de grond gekomen.

de foto's volgen, heb volk nu en kan moeilijk die foto's op mijn tv-scherm laten passeren :p

eindelijk gelukt
                            met m'n nieuwe cam, vallen te foto's een pak groter uit dan verwacht
                            Last edited by Grivnoznicov; 31 July 2010, 19:32.
                            .sigpic.

Comment

Bezig...
                            X