Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn 1e binnenkweek en kweekverslag 2x600w 25x WW
Collapse
X
-
fitnessfreakK2, een mooie groene dames heb je daar.
Ik kom m'n stoeltje hier zetten en lekker meekijken.
Comment
-
Ze staan in Canna lightmix inderdaad. Ik dacht vanaf week 2 minimaal een beetje voeding meegeven. EC was 0.5 het water is EC 0.3 hier.
Heb nu 2 beurtjes EC 0.5 gegeven en ze staan nu bijna 3 weken. Grond is wel droog door de straling. Dus heb nu 4 x 250ml gegeven.
2 x met voeding.Last edited by QnQ; 18 October 2017, 10:15. Reden: quotes opgerookt. Citaatknop is alleen om te citeren ;-)
Comment
-
Dag 18 groei
Max Temp 27,5
Min Temp 21,2
Denk dat de klok wel om mag dit weekend op 1000 watt op 100cm?
Ze staan nu sinds twee dagen op 825 Watt op 80cm daarvoor constant op 600 watt en 60cmYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by fitnessfreakK2; 20 October 2017, 09:43.
- Likes 1
Comment
-
Een voorbeeld van iemand die niet getopt heeft, in dit geval dannydevito. Alles boven de zwarte lijn zit in de ideale zone onder de hps. Er onder krijg je wat meer fluff. Binnen wiet kweken is de kunst om alle toppen in die zwarte zone te krijgen. Doe je door te toppen en nog beter, te scroggen. Buiten gaat de zon van oosten naar het westen over de plant. Daar is die kerstboomstructuur voor ontworpen
Binnen altijd toppen. Het haalt niks uit dat je planten twee meter worden, maar dat maar de bovenste meter licht vangt. Uw zone zal groter zijn met die 1000 watt, maar toch.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment