Hey holoes ik heb hetzelfde met de dame die recht onder het licht staat,tevens zit je al bijna op dag 30 dus wat geel er tussen maakt nie uit :p
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
9x SuperSkunk 600w Lumii op aarde 120x120
Collapse
X
-
Ziet er heerlijk uit, ik vraag me af of die verveling niet komt door veel water, 1,5 liter lijkt me best veel
Comment
-
Last edited by Hoeloes; 16 December 2017, 11:53. Reden: toch maar ff een foto toegevoegd, maar wel met Hps licht :(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moskovich0485 View PostZiet er heerlijk uit, ik vraag me af of die verveling niet komt door veel water, 1,5 liter lijkt me best veel
- Likes 1
Comment
-
Goedenacht iedereen,
Dag 45 12/12
Bloeidag 31
Ik zat erg te twijfelen wat te doen met voeden. Normaal zou ik nu beginnen met een 0,5ml/l PK13/14, maar ivm de vergeling van de middelste dame heb ik dat nog maar even een dag of 2 opgeschoven.
Zel hebben weer eens alleen water gehad want het eerste gele puntje is zichtbaar.
Elke dame heeft 1,5l gehad en ze lijken tevreden ondanks de tekortenen/of blokkades.
De vergeling van de middelste dame lijkt nog geen extreme vormen aan te nemen en de roestvlekken in het blad lijkt zicht te beperken tot maar een aantal bladen.
Hopelijk I can keep up the good work
doeiii
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 6 photos.Last edited by Hoeloes; 17 December 2017, 13:12.
- Likes 2
Comment
-
Dag 47 12/12
Bloeidag 33
effies een korte update, het zandmannetje is hier namelijk al langs geweest.
De dames hebben ieder 1,5l gehad met;
1ml/l biogrow
2ml/1,5l biobloom
4ml/l bioheaven
4ml/l activera
0,5ml/1,5l PK13/14
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.Last edited by Hoeloes; 19 December 2017, 03:13.
- Likes 4
Comment
Comment