Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende HobbyKweker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginnende HobbyKweker

Korting op 420shop
    Hey medekwekers

Sinds paar weken ben ik begonnen met een kweekje 2x OG Kush Auto - 2x Afghan Skunk Auto
    deze dames staan in een kast 1.2 x 1.2 x 2.0 onder 600w luchtafvoer eninvoer voorzien
    Heb deze in goeikope aarde met voeding gepot en krijgen voeding bij greenhouse powder feeding voor groei en + Additive feeding booster van greenhouse.

Planten zijn nu de derde week bloei ingegaan, met hier en daar een geel blad , heb hier al zitten lezen wat de oorzaak kan zijn maar kan beetje van alles zijn .
    Denk persoonlijk dat ze wat voeding missen maar wil niet te veel voeding geven zodat ik geen voeding proef wanneer ikmijn rookwaar rook .

Deze zijn de skunks
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by WietBoerke; 24 September 2017, 04:03.

Wat kan de oorzaak zijn van die gele bladeren?

Krijgen elk ong 750mlwater met ph 6.0 met greenhouse powder feeding voor groei en + Additive feeding booster
    wil deze ook 2w voor de oogst gaan klieven.
    Last edited by WietBoerke; 24 September 2017, 04:19.

Comment

Comment

Da's een magnesium tekortje of blokkade, denk ik.

Welkom op JD, succes met je kweekverslag!

edit: probeer eens een tijdje met wat hogere pH, bij 6.4-6.5 wordt Mg beter opgenomen.
        Planten zijn groen zat, dus meer voeding lijkt me niet nodig.
        Last edited by QnQ; 24 September 2017, 10:10.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

hoi wietboerke
            ziet er leuk uit zou alleen zelf niet besparen op aarde en goede kwaliteit kopen zeker voor die paar plantjes kost het niet veel.
            ik heb zelf 2 x autoflowers gekweekt en brengen leuk op niet op 12/12 zetten maar flink wat meer. in mijn laaste kweek hebben mijn planten nooit een nacht gehad. verder zou ik niet te veel doen aan autoflowers lekker laten groeien en wachten tot ze klaar zijn.
            als je net begint adiviseer ik je sannie buffertabs geen last van metertjes voor ec,ph gewoon kraanwater geven kan niet makkelijker

succes

Comment

Extra thc in de laatste paar dagen. Thc kristallen moeten rijpen van clear naar milky naar amber. Dat proces duurt weken. Al die middeltjes werken averechts lijkt mij.

Comment

• BackYardPlant
                BackYardPlant commented
                Editing a comment
                moet eerlijk zeggen dat k ook niet echt een verschil merkte tussen de wel en de niet geklievde (schrijf ik dat goed?) plant.

Droogde wel wat sneller maar da's logisch

hey allen thnx voor de feedback hier kom ik al een heel eind mee ver . is inderdaad eerste kweekje .
              voorlopig lijkt alles goed te gaan al vind ik de toppen wat aan kleine kant had ze dikker verwacht :p.
              de ene plant staat ook wat voor op de andere
              ph is nu 6.5
              het klieven ga ik niet doen , had ergens gelezen 2w voordien , maar ga dit laten.

denk nog een goei 2 weken starten met spoelen nu en licht 24u .
              Last edited by WietBoerke; 30 September 2017, 04:51.

Comment

• QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Ik zie weer een hele verzameling familiefoto's.
                Ik weet niet of dat de bedoeling is ?

inderdaad nie echt nodig hier he :p

Comment

hey all net de lichten gaan aansteken ,viel meteen een plant op die helemaal geel aan het worden is maar anders dan anders , sinds gisteren geen meer voeding meer gegeven begin haar te spoelen nu rest wel nog voeding meschien dit de oorzaak? maar lijkt meer verbrand . iemand idee.
                deze is een kuch og 6w

zou een vergiftiging kunnen zijn van giftige stoffen door de textiel de ik gebruik in de afzuiging voor invoer denk ik.
                Last edited by WietBoerke; 2 October 2017, 16:36.

Comment

.....
                  Last edited by WietBoerke; 2 October 2017, 16:37.

Comment

Bezig...
                  X