Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Backyardplant's onorignele titel kweekverslagencollectie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Backyardplant's onorignele titel kweekverslagencollectie

Korting op 420shop
    LR2Binnenkort meer hierover!! Eerst even vragen voor/over m'n set-up (onderaan) want ik wil niet dat ik verkeerd begin

Eerst wat meer info over de strains

Colombian Gold (1972) x Jamaican Lambsbread AKA ColJam
    verkopers verhaal:
    The new version of Coljam is arrived,
    This pure sativa from two legends international of cannabis give full
    satisfaction to the lovers of extreme high
    The plant stretch a lot and an impressive vigor
    The flowering time is around 18 weeks, the production is very good and
    fill the long flowering time
    The flavors are fruity, peach, orange with spicy notes and hazy
    The high is psychedelic, electric and destabilizing followed by a body
    stone, an effect well balanced high / stone

http://en.seedfinder.eu/strain-info/...ds_Collective/
    Foto'tje wat ze erbij geven, en wat ik dus kennelijk mag verwachten?;
    Colombian_gold-lambsbread-2.jpg

Nouja. Als die gegroeit is met het advies van 2 weken voorgroeien zoals je zou verwachten bij een 18 weken bloeiende sativa, wil ik wel eens zien wat die genetica doet op een eerst 3 maanden groeiende autoflower, niet dan?

Uiteraard ook de prachtige P#2 X WRII van LR2, met een mooi schema van LR2 zelf
    hier zie je hoe de WR, WRII, P#1 en P#2 zijn onstaan. P#2 x WRII is logischerwijs dus een kruising van de P#2 met de WRII
    P#2 x WR#2.jpg

Je hebt de P#2 x WR#2 he, dat is er eentje die niet per definitie 3 maanden zal groeien.
    Ze zitten er tussen, maar da's geen garantie. Lekker smaken doen ze wel!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Mooi, weer een uitgebreid topic. Ik zit er klaar voor hoor, laat de winter maar komen
    Ik zal proberen wat vragen van je te voorzien van antwoorden.
    Hopelijk gaan er nog meer komen, zodat je wat meer opties hebt. Er zijn natuurlijk altijd meer manieren.

1. Je koolstoffilter is van kleur veranderd zeg je. Dan bedoel je die hoes denk ik ?
    Die kun je (in een kussensloop ofzo) in de wasmachine doen, of met de hand wassen.
    Wordt nooit meer helemaal wit, maar je kunt er wel aardig wat grof stof uitwassen.
    3 kweekjes moet die wel meegaan, afhankelijk van of je eerder hard-stinkende planten gehad hebt, dan moet je 'm wat eerder vervangen misschien.

2. 11L moet geen probleem zijn als je een goeie, complete voedingslijn gebruikt.

3. Ik heb nog nooit iets gezien dat ik een groeispurt
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dit gaat hier allemaal veel te ver voor mij, maar ik bekijk het graag op afstand.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

QnQ,
        1. Ja precies! Als je dat uitwast, gaat ie dan ook langer mee of is dat puur voor het uiterlijk?

2. Dankjewel! Canna Bio lijn, zonder de "boost" en "cannazym" gewoon de bio vega en bio flores.

3. Tjah, die 2 weken van de bloei waarin ze eigenlijk best wel in hoogte toenemen, zou een groeispurt genoemd worden. of de Stretch. maar bij deze duurt dat dus 6 weken ipv 2 zoals we gewend zijn..
        ga ik denk ik maar doen zoiets inderdaad, dankjewel!

4. ga ik doen! Bedankt

5. Hmm ik hoop dat ze juist wat langzamer groeien en niet gaan strekken erdoor

6. Dankjewel!

7. Hmm, hopen dat ze t inderdaad direct doen. Ze zullen sws eerst ff moeten groeien inderdaad

8. Da's wel een hele goeie waarom heb ik daar niet aan gedacht da's gewoon de 2 namen bij elkaar zetten

Maar dat is zo vervelend, ik wil het alvast weten, er rekening mee kunnen houden

Maar inderdaad de natuur is eigenwijs en gaat haar eigen gang
        Erg bedankt!

Vaperke, Da's niet erg, hoe heel die LED en Hydro nou precies werkt gaat voor mij weer te ver Leuk!

Welkom mensen
        Last edited by BackYardPlant; 26 September 2017, 20:07.

Comment

SPOILER (klik voor weergave)
          Last edited by BackYardPlant; 5 November 2017, 09:38.

Comment

Zie ik daar een pot zonder iets? Of mis ik iets?

Zet je geen schaaltjes onder je potten? Wat gebeurd er met je runof water?
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

• BackYardPlant
              BackYardPlant commented
              Editing a comment
              d'r zat inderdaad niets in op moment van de foto, was van plan 1 klein Strawberry Cough plantje neer te zetten om naast het kruisen ook iets te smoken te oogsten tussendoor, maar een paar gram maar was toch wat geweest

maar dat is niet helemaal gelopen als geplanned dus die pot word straks voor de Coljam's gebruikt, gezien de strawberry ondertussen al kapot is.. Mijn fout, zal zometeen even 14-9 uitleggen/updaten dan snap je wat er fout ging

Inderdaad, geen schaaltjes onder de potten. Ik geef nu minimale hoeveelheden water, waardoor ik geen runof water heb, kijk nu 3x per dag of ze een paar druppels willen
              Heb ze de vorige keer helemaal geel laten uitslaan door te nat zetten, wil ik deze keer voorkomen. Liever ietjes te droog dan weer helemaal geel laten uitslaan

Runoff water wat wel is gekomen liep onder de potten uit, en was na een half uurtje alweer verdampt, dus maakte me daar niet zoveel zorgen om.
              Last edited by BackYardPlant; 30 September 2017, 14:51.

Zo zo intresant hoor Plant
            ik schuif me stoeltje bij
            en jonge planten geef ik liever wat te weinig water dan teveel

Comment

• BackYardPlant
              BackYardPlant commented
              Editing a comment
              Dankje!

Leuk! Geniet ervan

Ik ondertussen ook, dacht dat ik dat op dit moment ook deed (weinig geven) maar snap nu dat ze veel te nat stonden

SPOILER (klik voor weergave)

Last edited by BackYardPlant; 5 November 2017, 09:39.

Comment

• BackYardPlant
              BackYardPlant commented
              Editing a comment
              Vaperke (tag werkt niet mee) hier is het slechts 3 dagen oude strawberry cough plantje ook direct overleden, waardoor ik bedacht dat gaan we niet nog eens doen.

LOL seg, het toppunt van paranoia? Nuja beter safe dan sorry. Maar dan toch sorry geworden.

Hopelijk komt dat daar nog goed! Je kan de afzuiging laag dimmen en de zijkanten van uw tent besproeien voor hogere LV. Hou de blaadjes nat. Flappen toe.

BTW, of Socrates? De enige wijsheid is weten dat je niets weet.

Comment

zeker sorry geworden! Pfff
              hmm dat was inderdaad ook een goeie geweest, bedankt

Oef, das een goeie!

Ergens denk ik dat Stephen die zelfs als inspiratie gebruikte, gezien het een slimme kerel is wist ie vast wel dat die van Socrates zo ging.
              "De enige wijsheid is weten dat je niets weet, en de grootste vijand van wijsheid is denken dat je alles weet" K weet niet vind het erg mooi bij elkaar passen.
              haha

Comment

Stephen Hawking heeft een enorme afkeer van filosofie en heeft voor de hele wereld filosofie doodverklaard. Daar verloor ie mijn respect. Zo slim is't ie eigenlijk ook niet, boeken vanbuiten leren en herhalen naar een eigen standpunt door uit elk een boek een quote te schrapen vind ik niet slim. Hij is mathematisch sterk, maar hebben we allemaal niet zo onze gaves? Door op te kijken naar andere mensen en deze nog te geloven en te volgen ondertekenen wij onze ondergang. Hawkings is te rationeel om uitspraken over filosofie te doen, dat was echt dom van hem.

Overigens stelt hij: Omdat er zwaartekracht is kan het universum zich uit het niets scheppen.

Dat is zever, want er moet "iets" zijn dat zwaartekracht uitoefent en niets kan geen zwaartekracht uitoefenen.
                Hoe groter het ene object tegen het andere, hoe meer zwaartekracht het zal uitoefenen.
                Vraag eens aan Hawking: Wat is zwaartekracht en hoe werkt zwaartekracht?
                Daar zal't ie wel met zijn mond vol tanden van staan....

Studies willen niet altijd zeggen dat je slim bent. Ieder streberke kan boeken vanbuiten leren en herhalen.

Hoe is't nu eigenlijk met de plantjes? Normaal zoude ze nu toch al grotendeels rechtop moeten staan, he?
                Last edited by Organisch; 1 October 2017, 07:19.

Comment

Comment

Sorry Backyardplant voor de volgende offtopic rant. Stephen Hawking is onder andere bekend doordat hij de moeite niet kon doen om dingen van buiten te leren. 'Ieder streberke kan boeken van buiten leren en reproduceren'. Jup. En dan heb je het over vakken waar het niet nodig is om die dingen te begrijpen die je reproduceert. Maar niet voor een fucking doctoraat aan Cambrigde in kosmologie gij gestoomde garnaal. Ja, hij zal zeker met zijn mond vol tanden staan, wsl heeft hij nog nooit van zwaartekracht gehoord. Hij is diegene die de research doet en de boeken schrijft.

In dit geval bewijzen studies zeker hoe slim iemand is. Doorgaans met alle wiskundige richtingen. Als je niet begrijpt wat er daar gestudeerd wordt dan kom je er ni en de materie is niet simpel.

Volgende keer toch maar effe rustig de deur opendoen, pf. Zonde.

Comment

geen probleem, zolang er geen woede naar elkaar komt is er niks aan de hand toch?
                      Ik ben niet super bekend met Stephen Hawking, ik heb me niet op dat gebied verdiept (wel interesse in sterrenkunde en astrologie maar geen echte verdieping erin zoals sommige)
                      Ik weet wel waar zwaartekracht vandaan komt (magnetisme van een massa zoals onze planeet) en hoe het invloed heeft op ons, dat het in bepaalde sterktes kan en dat wij op aarde met met een sterkte van 9,nogwat zitten, de maan en mars minder, etc, maar veel meer dan dat kan ik je er niet over vertellen. Behalve mijn eigen theorie dat Buitenaardse wezens op veel grotere planeten leven vergeleken met die van ons, onze zon is bijvoorbeeld al een best wel kleine ster vergeleken met enkele sterren, en dus ook veel groter zullen zijn en een heel andere zwaartekracht gewend zijn. Vliegen misschien wel door de lucht zoals wij dat op de maan doen hier

Ik ben het zeker met je eens dat als je bepaalde studies hebt gedaan je toch een zekere mate van slimheid moet hebben, maar het is niet zo dat iemand die geen studies heeft gedaan helemaal niet slim is, als we naar Albert Einstein kijken heeft die z'n school niet eens afgemaakt. Echter weet ik niet helemaal zeker of ik het dan op de juiste manier uitdrukte, dus je hebt wel zeker een punt

Ja... dat blijkt wel, pff...

Comment

• beowulf
                        beowulf commented
                        Editing a comment
                        Ik hoop dat ge astronomie bedoelt

Er zijn nog genoeg mensen die intelligent zijn en geen diploma hebben. Tom Waes bv. Gestopt na 1 jaar germaanse. Drie keer zijn 4de of 5de middelbaar gedaan. Wel de slimste mens ter wereld gewonnen. Ik reageer op het feit dat Hawking 1 verkeerdelijke uitspraak doet (wat zijn mening is) en dan is hij opeens voor iemand niet slim meer of kan iedereen het of weet ik veel.
                        Jesse Hughes deed daar na de Bataclan uitspraken waar ik ook compleet niet meer akkoord ging. Hoe kleinzielig zou ik dan zijn mocht ik dan opeens de Eagles of death metal niet meer goed vinden of proberen onderuit te halen. Die muziek blijft wat ze is. Net als Hawking zijn onderzoek.

Mijn laatste kweek stopte er hier een combi met zwaailichten aan voor men deur. Mijn hart ging nogal tekeer. Ze moesten bij de buren zijn. Je weet natuurlijk nooit of ze ergens iets in de gaten hebben ivm stroomverbruik oid.
                    Bezig...
                    X