Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Backyardplant's onorignele titel kweekverslagencollectie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dat is wel even schrikken gelukkig waren het maar collectanten.
    De planten komen wel bij denk ik en ze kunnen meer hebben dan je denkt.

Het is een leuke topic om te volgen dus ik zet met stoeltje neer

Comment

Tuurlijk is die slim. Slimmer dan iedereen hier aanwezig wellicht. Maar iedereen kan domme uitspraken doen. Hij dus ook.
    van die boeken vanbuiten leren was wat overdreven van me.

of beter gezegd: Kleinzielig.

Just is Just.
    sorry voor deze (laatste off topic)

Comment

Niet bij elkaar samen, dat weet ik zeker
      dat zeker, ben ik ook een expert in af en toe.

niet tot op de komma en letter exact maar boeken uit je hoofd leren kan iedereen toch wel...? Moest je sowieso doen voor toetsen op school destijds

ach is niet zo heel erg als t maar netjes blijft zodat het nog leuk is

Comment

• beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Ik kan dat ni in ieder geval, ook nooit het nut van ingezien. Ik sprak mijn cursussen in op cassette. Had een walkman in men broekzak met een oortje in mijn linkerhand. Play en gaan. Ik zat daar dan 10 minuten te niksen tot ik bij een stuk kwam dat ik nodig had. En dan gelijk een gek beginnen noteren. 1 keertje tijdens een examen de batterijen van dat ding vervangen. Goeie tijden.

• BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        Wow haha dat dat zo kon!! tegenwoordig word van alles gechecked en moet je 't echt geleerd hebben, maar tegenwoordig is het meeste wat ze je leren onzin.
        De battarij ervan moeten vervangen tijdens een examen lijkt me wel spannend, leuke herinneringen zeker.

Wow BYP, dat is wel extreem zeg

Hopelijk komt alles nog goed zeg. Gelukkig is het onkruid dat we kweken.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Comment

Ik denk dat ik precies hetzelfde gereageerd had als ik dacht dat ik oom agent voor m'n deur gezien had. (beetje afhankelijk van m'n THC promillage)
          Bij mij waren er geen overlevenden geweest.
          Gewoon een goeie reactie, vind ik, zolang een wietkweker nog als kinderverkrachter behandelt wordt door justitie..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Leuk topic, ik word hier gluurbuur.
            Tof dat je de lat zo hoog legt voor jezelf.

De volgende keer als ik bij jullie kom collecteren zal ik mn hesje thuis laten. Sorry, ik wou je niet laten schrikken.
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Ja precies dat is grotendeels mijn reden zo te reageren Q, dankje dat iemand het begrijpt!

ongeldig, leuk dat je aansluit! En ja zou wel fijn zijn, dan kan ik je tenminste wat te drinken aanbieden, is een stukje gezelliger denk ik

Comment

SPOILER (klik voor weergave)
                Last edited by BackYardPlant; 5 November 2017, 09:37.

Comment

Die theorie is niet zo heel gek.
                  Gevolg is dat het blad aan de scheuten wat sneller ontwikkelt inderdaad, maar de totale lengtegroei van de plant lijkt iets te stagneren.
                  Ik doe ook zoiets bij het scroggen, alleen laat ik fanleaves aan de buitenkant zitten en zorg dat er zo min mogelijk gaten in het bladerdek zitten.
                  Als je te lang door gaat krijg je wel grotere miniblaadjes in je toppen, waar er normaal alleen wat (makkelijker te knippen) fanleaves uitsteken.

Plantjes komen er goed door, behalve dat ene blaadje aan een stengel, linksonder Dat gaat een lang verhaal worden.
                  De sativa's hebben wel wat groeitijd nodig als je echt van die strek wil profiteren, dat komt dan weer goed uit voor de auto's.

ohja...wantsen. Bah.
                  Roofwantsen zijn kleiner. Sommige veuul kleiner.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hmm, zou er dus toch nog wat logica in kunnen zitten
                    Dacht later bij mezelf dat dat niet heel veel nut zou hebben omdat de plant eerst een boel energie steekt in energie opwekkende bladeren en ik die vervolgens weghaal om ze de energie te laten steken in de scheuten. Uiteindelijk op de lange termijn zou het mogelijk wel kunnen werken mits de scheuten genoeg groeien om dat blad in te halen.
                    Gaaf! wellicht dat ik er een andere keer wat meer mee ga proberen, heb wel een paar idee'tjes

Hahaha tja da's een Artocarpus heterophyllus

Comment

Hoe krijg je het voor elkaar om die planten zo te verneuken en dan ook nog een mega verslag van te maken
                      Sorry hoor ik kijk plaatjes en jou plaatjes zijn best verdrietig soort van plantjes killer

O Kak op aan raden van chatters las ik het grote Colecktante drama ik leef met je mee
                      Last edited by belladonna; 9 October 2017, 19:41.
                      God was never on your side..

Comment

SPOILER (klik voor weergave)
                        Last edited by BackYardPlant; 5 November 2017, 09:37.

Comment

• BackYardPlant
                          BackYardPlant commented
                          Editing a comment
                          heb alleen geen flauw idee wat met die stek te doen.. dus die gaat mogelijk gewoon weg

EYYYY eigenlijk ben je gewoon KEI goed het zijn Reanimatieplanten op gestaan uit de dood en terug tot leven ge maak door jou.
                        Vraag me af of die stek ook een plantje kan worden niet weg gooien kijken of er top aan kom
                        God was never on your side..

Comment

stek preview.jpg

moet trouwens wel zeggen dat ik denk dat t ook deels komt door de sterke genetica, als 'k lees hoe "streng" LR2 altijd is voor z'n planten, om te zien welke door mogen en welke niet. Goeie strenge selectie doet wonderen hoor

Nouja hier ook only the strongest survive.. oops..
                          Toen ik aan t begin bij het editen schreef dat er nog velen zouden afvallen verwachte ik niet dat t op deze manier zou gaan MAAR GOED is toch best een goeie vorm van selectie, niet dan?

De gene die niet zo goed tegen nat worden kunnen zullen t ook niet zo lang overleven hehe (die ene is nu alvast als testje maar zodra daar rot in komt is die ook weg hoor, riskeer niks maar wil ze wel zo goed mogelijk testen. wil alleen geen onnodige schimmelsporen rond hebben dwarelen dus rot = weg)
                          Last edited by BackYardPlant; 9 October 2017, 22:59.

Comment

Bezig...
                          X