SPOILER (klik voor weergave)
(idee'tje voor muziekje voor de sfeer van Q gejat)
ow ow.. Ow ow..
wat moet ik er toch van zeggen
Nouja ik heb het eigenlijk al tegen Q gezegd stukkie terug..
02-10 coljam.jpg
02-10 Coljam 2.jpg
vind t wel mooi om te zien hoor, hoe ze dat doen.
Maargoed uit eindelijk dus 9/10 ontkiemt bij de Coljam. Weer beter als verwacht. Ontkiemen gaat me gewoon ineens goed af. Blijf t voortaan lekker met 2 keukenrolletjes tussen 2 schoteltjes doen, eens per 12 uur even vochtig maken en uitlekken en weer terug in t schoteltje (dus einde v.d. ochtend en voor t slapen gaan weer ff)
02-10 Groep.jpg
Ik heb ondertussen ontdekt dat mensen ook af en toe enkel even snel plaatjes kijken, betrap me zelf er ook af en toe op, dus lees het plaatje maar gewoon
02-10 nummer 7.jpg
Oja
Op dit moment was ik nog niet van plan dit plantje af te bloeien/ te laten staan, k dacht we gaan gewoon zien hoelang die het vol houdt tot ie gaat rotten als ik die om de zoveel tijd nat spuit. Is later verandering in gekomen ivm een bestuiving Maar daarover later meer, met foto's enzo
02-10 P2.jpg
02-10 Groep2.jpg
enne ja. T leven is hard maar je moet toch een lieveling kiezen af en toe. Al helemaal als je wil gaan kruisen, dan is het hele doel selectief voortplanten
03-10 #7.jpg
Als ik dingen Knetterstoned ga bewerken vergeet ik wel eens iets.. Bijvoorbeeld wat ik bij het vorige plaatje van dezelfde plant hebt geschreven
04-10 P2.jpg
Tja ik weet niet, maar volgensmij mag ik ze wel Hersteld noemen?
04-10 P2 1.jpg
04-10 P2 2.jpg
enne
nog wat plaatjes want das wel leuk
05-10 bonsai.jpg
05-10 Colajm.jpg
Spot het per verloren wiet zaadje.
Geen idee hoe die daar terrecht is gekomen of wat voor soort het is, had wat oude aarde gebruikt voor die zonnebloem, van m'n Shaman x Shaman run, waarin ik gerkuist heb. Denk dat dat zaadje erin verloren is?
... Ik heb een boel van die aarde ook op m'n openbare volkstuin ingegraven als grondverbeteraar.. hoop dat daar niet t zelfde gaat gebeuren komend jaar........
naja zag m later pas op de foto's (let niet zoveel op de zonnebloem dus had m niet gespot) en heb m er gelijk uitgehaald, heb er nu niks aan
natuurlijk ook even beeld van de super goed groeiende fantastisch mooi bloeiende bonsai zonnebloem
e1bd150baf8c01b9834b8580c45d4604.png
zie nou ineens dat t zaadhoesje er wel nog ligt
05-10 rechts.jpg
en ja soms valt een mens in herhaling.
05-10-2017.jpg
05-10 rechtsachter.jpg
Dat was 'm weer voor deze update
Listen to more music! https://Tove.lnk.to/DY3hMm6nIDSocials:IG: https://www.instagram.com/tovelo/FB: https://www.facebook.com/tovelo#ToveLo #Habits
(idee'tje voor muziekje voor de sfeer van Q gejat)
ow ow.. Ow ow..
wat moet ik er toch van zeggen
Nouja ik heb het eigenlijk al tegen Q gezegd stukkie terug..
02-10 coljam.jpg
02-10 Coljam 2.jpg
vind t wel mooi om te zien hoor, hoe ze dat doen.
Maargoed uit eindelijk dus 9/10 ontkiemt bij de Coljam. Weer beter als verwacht. Ontkiemen gaat me gewoon ineens goed af. Blijf t voortaan lekker met 2 keukenrolletjes tussen 2 schoteltjes doen, eens per 12 uur even vochtig maken en uitlekken en weer terug in t schoteltje (dus einde v.d. ochtend en voor t slapen gaan weer ff)
02-10 Groep.jpg
Ik heb ondertussen ontdekt dat mensen ook af en toe enkel even snel plaatjes kijken, betrap me zelf er ook af en toe op, dus lees het plaatje maar gewoon
02-10 nummer 7.jpg
Oja
Op dit moment was ik nog niet van plan dit plantje af te bloeien/ te laten staan, k dacht we gaan gewoon zien hoelang die het vol houdt tot ie gaat rotten als ik die om de zoveel tijd nat spuit. Is later verandering in gekomen ivm een bestuiving Maar daarover later meer, met foto's enzo
02-10 P2.jpg
02-10 Groep2.jpg
enne ja. T leven is hard maar je moet toch een lieveling kiezen af en toe. Al helemaal als je wil gaan kruisen, dan is het hele doel selectief voortplanten
03-10 #7.jpg
Als ik dingen Knetterstoned ga bewerken vergeet ik wel eens iets.. Bijvoorbeeld wat ik bij het vorige plaatje van dezelfde plant hebt geschreven
04-10 P2.jpg
Tja ik weet niet, maar volgensmij mag ik ze wel Hersteld noemen?
04-10 P2 1.jpg
04-10 P2 2.jpg
enne
nog wat plaatjes want das wel leuk
05-10 bonsai.jpg
05-10 Colajm.jpg
Spot het per verloren wiet zaadje.
Geen idee hoe die daar terrecht is gekomen of wat voor soort het is, had wat oude aarde gebruikt voor die zonnebloem, van m'n Shaman x Shaman run, waarin ik gerkuist heb. Denk dat dat zaadje erin verloren is?
... Ik heb een boel van die aarde ook op m'n openbare volkstuin ingegraven als grondverbeteraar.. hoop dat daar niet t zelfde gaat gebeuren komend jaar........
naja zag m later pas op de foto's (let niet zoveel op de zonnebloem dus had m niet gespot) en heb m er gelijk uitgehaald, heb er nu niks aan
natuurlijk ook even beeld van de super goed groeiende fantastisch mooi bloeiende bonsai zonnebloem
e1bd150baf8c01b9834b8580c45d4604.png
zie nou ineens dat t zaadhoesje er wel nog ligt
05-10 rechts.jpg
en ja soms valt een mens in herhaling.
05-10-2017.jpg
05-10 rechtsachter.jpg
Dat was 'm weer voor deze update
Attached Files
Comment