Op deze speciale dag is er uiteraard ook nog een update.
21-12 1.jpg
Speciaal?
Horus.jpg
Ja. Speciaal.
krishna.jpg
Vandaag moeten we iemand eren. Althans zo word het vaak gemaakt/verteld.
21-12.jpg
Maar 't is nooit een homo sapien geweest...
maar dat weerhoudt mij niet van het straks vieren van de wedergeboorte hoor, kan niet wachten tot het nieuwe jaar gebracht word.
image_301990.jpg
Ik denk dat een Ananaskersje mijn eerste vruchtje van 2018 gaat worden, mits de tomaat niet sneller is
21-12 2.jpg
Ik moet heel eerlijk zeggen, die #1 die ik al omgehaald had, ik had die nog willen wegen.. maar die heb 'k al helemaal opgerookt
Vond 'm veel te lekker...
21-12 3.jpg
Eerlijk waar, heb nog niet eerder zulke lekkere wiet gegrowd. Terug kijkend naar de ouders, voorouders, etc, is dat ook niet zo gek natuurlijk
21-12 4.jpg
kan niet wachten tot ik de rest klaar vind...
21-12 5.jpg
Maar ze mogen nog wel heuuul eventjes aandikken c:
Enten lukt me wel aardig op de juiste manier.
Naja..
Op ziektes na..
't is ook altijd wat met die kut nachtschade
Gezien ik m'n ananaskersen niet wil infecteren (gek genoeg is dat gewoon dezelfde familie al aardappels, paprika's, tomaten etc) heb ik de ent maar weer weggegooit. Net als de vorige...
21-12 8.jpg
Ga 't maar eens anders aanpakken..
De ColJam's blijven voorlopig nog wel even doorgaan lijkt het, maarja die mogen ook nog wel 2 maandjes
wat 'n dingen
21-12 7.jpg
Hoop echt dat t kruisen van deze 2 gelukt is (zonder herma eigenschappen), en het terug kruisen om de reccesieve eigenschappen homozygoot te maken ook succesvol gaat zijn
Ben 'k vergeten een foto van de 3e paddestoel te maken.. Begin toch nieuwsgierig te worden welke het nou dan eigenlijk is nu..
21-12 1.jpg
Speciaal?
Horus.jpg
Ja. Speciaal.
krishna.jpg
Vandaag moeten we iemand eren. Althans zo word het vaak gemaakt/verteld.
21-12.jpg
Maar 't is nooit een homo sapien geweest...
maar dat weerhoudt mij niet van het straks vieren van de wedergeboorte hoor, kan niet wachten tot het nieuwe jaar gebracht word.
image_301990.jpg
Ik denk dat een Ananaskersje mijn eerste vruchtje van 2018 gaat worden, mits de tomaat niet sneller is
21-12 2.jpg
Ik moet heel eerlijk zeggen, die #1 die ik al omgehaald had, ik had die nog willen wegen.. maar die heb 'k al helemaal opgerookt
Vond 'm veel te lekker...
21-12 3.jpg
Eerlijk waar, heb nog niet eerder zulke lekkere wiet gegrowd. Terug kijkend naar de ouders, voorouders, etc, is dat ook niet zo gek natuurlijk
21-12 4.jpg
kan niet wachten tot ik de rest klaar vind...
21-12 5.jpg
Maar ze mogen nog wel heuuul eventjes aandikken c:
Enten lukt me wel aardig op de juiste manier.
Naja..
Op ziektes na..
't is ook altijd wat met die kut nachtschade
Gezien ik m'n ananaskersen niet wil infecteren (gek genoeg is dat gewoon dezelfde familie al aardappels, paprika's, tomaten etc) heb ik de ent maar weer weggegooit. Net als de vorige...
21-12 8.jpg
Ga 't maar eens anders aanpakken..
De ColJam's blijven voorlopig nog wel even doorgaan lijkt het, maarja die mogen ook nog wel 2 maandjes
wat 'n dingen
21-12 7.jpg
Hoop echt dat t kruisen van deze 2 gelukt is (zonder herma eigenschappen), en het terug kruisen om de reccesieve eigenschappen homozygoot te maken ook succesvol gaat zijn
Ben 'k vergeten een foto van de 3e paddestoel te maken.. Begin toch nieuwsgierig te worden welke het nou dan eigenlijk is nu..
Comment