Pfft boel dingen gedaan, erg druk gehad, beetje tijd verspilt aan planten waar ik niks mee kon, nieuwe planten gezaaid, back up gezaaid, Doet bijna alles het ineens, klaar aan 't maken voor selectie en dit maal voor een wat serieuzere poging aan het gaan!
Bedankt Ganjagast! Helaas heb ik die van mij in alle drukte een beetje laten uitdrogen.. oei oei oei.....
Doe me best ze weer te herstellen maar ze zien er behoorlijk treurig uit.. Oopsie..
Klopt K1, veel om te doen, werd me eerlijk gezegd even te veel dus heb een paar dingen wat stappen terug genomen (waarschijnlijk slechts tot ik weer wat meer tijd heb)
Ik ben voor de Strawberry Daquiri Regular van TGA Genetics gegaan!
Ik heb 1 ding ontdekt: Wat doen zaadbedrijven MOEILIJK over strawberry geurende genen zeg...
Moeilijk als in, je krijgt er geen 10 voor 20 euro zoals met die Shaman zaadjes.... Kon gelukkig korting krijgen waar ik erg dankbaar voor ben.
'k ga wel sowieso een stekkie van de mooiste nemen, want daar wil ik niet nog eens zaden van moeten kopen...
En flink stuifmeel tappen...
Strawberry Daiquiri needs around 60 to 70 days of 12/12 to finish flowering indoors, forming large flowers with few leaves, making this a very easy variety to manicure at harvest time.
Its aroma combines notes of strawberry, cherry and chocolate on an acidic background, while its energetic, positive effect can prove highly effective for users battling against anxiety and depression.
TGA Subcool Strawberry Daiquiri info:
Genetics: Strawberry Cough x Jack the Ripper
70/30 Sativa/Indica
Yield: Medium to High
Indoor flowering: 60-70 days
We can expect to find two main phenotypes, with a JTR-dominant pheno showing strong branches, very resinous buds with a cherry flavour, and an intensely flavoured strawberry phenotype with less developed branches.
Uiteraard willen jullie ook wat foto'tjes van het geheel en de verloop
12-02 wortels.jpg
02-12 tomaat.jpg
13-02 aqua.jpg
13-02 weg.jpg
13-02.jpg
16-02.jpg
18-02.jpg
Wat een wazige foto zeg.. sorry.. Ik heb geen betere foto's...
Heb niet zo veel foto's genomen, had het erg druk ...
Ook tussen deze foto en de nieuwste foto's geen foto's kunnen nemen.
03-03 Ui.jpg
03-03 strawberry 1.jpg
03-03 Strawberry Overzicht.jpg03-03 Duck 1.jpg
03-03 Jackfruit.jpg
Bedankt Ganjagast! Helaas heb ik die van mij in alle drukte een beetje laten uitdrogen.. oei oei oei.....
Doe me best ze weer te herstellen maar ze zien er behoorlijk treurig uit.. Oopsie..
Klopt K1, veel om te doen, werd me eerlijk gezegd even te veel dus heb een paar dingen wat stappen terug genomen (waarschijnlijk slechts tot ik weer wat meer tijd heb)
Ik ben voor de Strawberry Daquiri Regular van TGA Genetics gegaan!
Ik heb 1 ding ontdekt: Wat doen zaadbedrijven MOEILIJK over strawberry geurende genen zeg...
Moeilijk als in, je krijgt er geen 10 voor 20 euro zoals met die Shaman zaadjes.... Kon gelukkig korting krijgen waar ik erg dankbaar voor ben.
'k ga wel sowieso een stekkie van de mooiste nemen, want daar wil ik niet nog eens zaden van moeten kopen...
En flink stuifmeel tappen...
Strawberry Daiquiri needs around 60 to 70 days of 12/12 to finish flowering indoors, forming large flowers with few leaves, making this a very easy variety to manicure at harvest time.
Its aroma combines notes of strawberry, cherry and chocolate on an acidic background, while its energetic, positive effect can prove highly effective for users battling against anxiety and depression.
TGA Subcool Strawberry Daiquiri info:
Genetics: Strawberry Cough x Jack the Ripper
70/30 Sativa/Indica
Yield: Medium to High
Indoor flowering: 60-70 days
We can expect to find two main phenotypes, with a JTR-dominant pheno showing strong branches, very resinous buds with a cherry flavour, and an intensely flavoured strawberry phenotype with less developed branches.
Uiteraard willen jullie ook wat foto'tjes van het geheel en de verloop
12-02 wortels.jpg
02-12 tomaat.jpg
13-02 aqua.jpg
13-02 weg.jpg
13-02.jpg
16-02.jpg
18-02.jpg
Wat een wazige foto zeg.. sorry.. Ik heb geen betere foto's...
Heb niet zo veel foto's genomen, had het erg druk ...
Ook tussen deze foto en de nieuwste foto's geen foto's kunnen nemen.
03-03 Ui.jpg
03-03 strawberry 1.jpg
03-03 Strawberry Overzicht.jpg03-03 Duck 1.jpg
03-03 Jackfruit.jpg
Comment