Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Backyardplant's onorignele titel kweekverslagencollectie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Pfft boel dingen gedaan, erg druk gehad, beetje tijd verspilt aan planten waar ik niks mee kon, nieuwe planten gezaaid, back up gezaaid, Doet bijna alles het ineens, klaar aan 't maken voor selectie en dit maal voor een wat serieuzere poging aan het gaan!

Bedankt Ganjagast! Helaas heb ik die van mij in alle drukte een beetje laten uitdrogen.. oei oei oei.....
    Doe me best ze weer te herstellen maar ze zien er behoorlijk treurig uit.. Oopsie..

Klopt K1, veel om te doen, werd me eerlijk gezegd even te veel dus heb een paar dingen wat stappen terug genomen (waarschijnlijk slechts tot ik weer wat meer tijd heb)
    Ik ben voor de Strawberry Daquiri Regular van TGA Genetics gegaan!

Ik heb 1 ding ontdekt: Wat doen zaadbedrijven MOEILIJK over strawberry geurende genen zeg...
    Moeilijk als in, je krijgt er geen 10 voor 20 euro zoals met die Shaman zaadjes.... Kon gelukkig korting krijgen waar ik erg dankbaar voor ben.
    'k ga wel sowieso een stekkie van de mooiste nemen, want daar wil ik niet nog eens zaden van moeten kopen...
    En flink stuifmeel tappen...

Independent, standardized information about SubCool’s The Dank cannabis-strain Strawberry Daiquiri! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!

Strawberry Daiquiri needs around 60 to 70 days of 12/12 to finish flowering indoors, forming large flowers with few leaves, making this a very easy variety to manicure at harvest time.
    Its aroma combines notes of strawberry, cherry and chocolate on an acidic background, while its energetic, positive effect can prove highly effective for users battling against anxiety and depression.

TGA Subcool Strawberry Daiquiri info:
    Genetics: Strawberry Cough x Jack the Ripper
    70/30 Sativa/Indica
    Yield: Medium to High
    Indoor flowering: 60-70 days

We can expect to find two main phenotypes, with a JTR-dominant pheno showing strong branches, very resinous buds with a cherry flavour, and an intensely flavoured strawberry phenotype with less developed branches.

Uiteraard willen jullie ook wat foto'tjes van het geheel en de verloop

12-02 wortels.jpg

02-12 tomaat.jpg

13-02 aqua.jpg
    13-02 weg.jpg

13-02.jpg

16-02.jpg

18-02.jpg
    Wat een wazige foto zeg.. sorry.. Ik heb geen betere foto's...
    Heb niet zo veel foto's genomen, had het erg druk ...
    Ook tussen deze foto en de nieuwste foto's geen foto's kunnen nemen.
    03-03 Ui.jpg

03-03 strawberry 1.jpg
    03-03 Strawberry Overzicht.jpg03-03 Duck 1.jpg
    03-03 Jackfruit.jpg
    Attached Files

Comment

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Leuke update weer BY.
      Jammer van dat vleesetende plantje, die van mij doet het ook wat minder nu vanwege de kou droogt ook sneller uit en geen vliegjes te bekennen hier..arme stakker.

• BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Thanks!
      ik had ze achter een paar potten gezet en was ze vergeten... helemaal kurk droog laten worden.. staat al een paar dagen zeiknat te worden, doet nog niet heel veel.
      Komt wel.

lokes back ,

veel geluk met het vinden van iets lkkrs m8

cherry of straw klinkt ni slecht he

ga je de mannen ook bijhouden ?? lijkt me leuk voor een zaadkweekje moest je iets leuks vinden !

groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

• BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Thanks!
      Zekers niet

Ja ga ik doen! Hoop vooral 't Straw Pheno met een ander Straw Pheno te kruisen, om die te versterken

BackYardPlant goes Strawberry Daquiri
    In de eerste instantie wilde ik voor Strawberry Diesel gaan, maar dat wilde die zaden zelf niet, dus is het vervolgens Strawberry Daquiri geworden. Vond die Diesel kant eerlijk gezegd niet zo interessant. Dan lees je dat de Strawberry Daquiri een 2e pheno heeft die, nouja, "
    Taste/Aroma: Sweet strawberry to cherry tootsie pop with slight chocolate and fuel undertones"

Drie keer raden wat ik er sowieso uit ga gooien...

Hoewel er niet veel aan is veranderd, nieuwe planten, nieuwe ronde, blablabla, toch even set-up herhalen. Leuk voor de mensen die nieuw zijn en niet alle verslagen tot in de detail terug willen lezen.
    Foto'tjes van de getopte planten komen er nog aan!
    Moet ze even goed bewerken, dacht dat ik niet zo lang over dit typen zou doen... Word me iets wat te laat

Last edited by BackYardPlant; 9 March 2018, 11:44.

Comment

ik plof me er lkkr bij :p

Comment

Gezien het allemaal even wat langer duurde dan verwacht, heb ik maar gewoon vandaag nog nieuwe foto's gemaakt.
      In plaats van foto's van net na het toppen, zijn dit de foto's van de dag daar na

Vind dat ze mooi door groeien. Wil ze nog een dagje op 18/6 zetten, morgen dus, en dan eens op 16/8 en daarna 14/10 en dan wil ik ze op 13/11 houden om ze te laten bloeien.
      Zou moeten kunnen, hoop ik.
      Anders zijn ze wel erg slecht voor buiten..
      En ze beweren dat die dingen "thrive outside" dus dat zou moeten kunnen.

Hoop ik.

Vast wel.

Vraag me af waar die grens zou zitten...

straw 1.jpg
      Straw 2.jpg
      Straw 3.jpg
      Straw 4.jpg
      Straw 5.jpg
      Straw 6.jpg

Straw 7.jpg Straw 8.jpg
      07-03 Ducksfoot.jpg
      07-03 zoek t maar uit.jpg

ging vooral even om de foto's

Comment

Mooi mooi!
        Goed bezig kerel..
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          bedankt! ga die van jou ook binnenkort even aandachtig terug lezen ik zag wat plaatjes voorbijkomen over hele gave aquaponics

Mooi hoe die plantjes zo snel groeien

T is wel echt onkruid hoor, overal komt dat zaad op, zelfs waar ik het niet verwacht. Zaden op de zelfde plek als waar je overpot laten vallen is niet handig als je vaak aarde bij elkaar veegt en de zaadjes niet goed ziet liggen...

Hier en daar weer wat zaailingen weg getrokken, en de plantjes maar in de bak gezet.

mannetjes ga ik terug snoeien zodat er 1 of 2 takjes aan blijven, die ik dan vlak voor de banaantjes open gaan eraf knip om ergens anders nog wat stuifmeel eraf te kunnen halen. Dan kan ik de ruimte volop voor de dames gebruiken zonder risico op bestuiving, tenzij ik niet op let natuurlijk..

Althans da's de bedoeling,
        T gaat niet altijd zoals ik het in de eerste instantie van plan ben.

Heb de onderste takjes nog niet eraf gehaald, ga dat wel binnenkort doen.
        Heb het gevoel dat die 4 takjes bovenin genoeg zijn.

Beetje nutteloos die 2 andere, die zitten onder het bladerdek...

tijd voor plaatjes

Oja ik heb zo weinig aandacht voor die ducksfoot.. niet te geloven dat die nog leven...
        vergeet regelmatig die water te geven, en ben zelfs met foto's maken daar straks de ducksfoot compleet vergeten...

Anyways!
        Last edited by BackYardPlant; 20 March 2018, 00:12.

Comment

Oei, plaatjes niet goed gegaan..

Comment

Oh, bij mij doen ze het gewoon..
            Wat gemeen...

Poging 2 tot het uploaden van de plaatjes dan maar?

19-3 groepsfoto.jpg
            Ak 47.jpg

19-3 1.jpg 19-3 2.jpg 19-3 3.jpg 19-3 4.jpg 19-3 5.jpg 19-3 6.jpg 19-3 7.jpg 19-3 8.jpg

Comment

Jaja heel mooi!

Comment

• BackYardPlant
                BackYardPlant commented
                Editing a comment
                Thanks vind ze er zelf ook erg mooi bij staan

zien er mooi en gezond uit

heb deze van het weekend kunnen roken van een vriend die deze mee had lekker man
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• BackYardPlant
                BackYardPlant commented
                Editing a comment
                Mooi! Hopelijk smaakt deze net zo goed

Vond je 'm echt naar aardbei ruiken?

• smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                smaakt bij iedere trek mooi naar aardbeien echt lekker ... ga die zeker ook eens zetten

• BackYardPlant
                BackYardPlant commented
                Editing a comment
                Klinkt goed
                hoop dat deze ook zo word.
                Gaaf!

danm die straws hebben er zin in , staan er zeer mooi bij

nu hopen op iets lkkrs :p

hou ze groen he

groetjes

Comment

• BackYardPlant
                BackYardPlant commented
                Editing a comment
                Bedankt

Moet zeggen dat ik zelf trots op ze ben, zoals ze t nu doen.

Hopelijk blijven ze zo groen inderdaad!

21-3 dieven.jpg

Het bladerdek begint overigens ook erg vol te raken, waardoor ik toch snel de mannetjes wil gaan terug snoeien om de boel goed vol te laten groeien met enkel dames, gezien er nu nog heren tussen in staan, en die moeten er toch echt uit
              21-3 bladoppervlak.jpg

Ik hoop dat ze deze mooie groene kleur kunnen vasthouden, Wat ik tot nu toe qua voeding geven heb gedaan is 1x toen ze nog in die kleine potjes stonden een lichte dosis (6ML per 1,5L) Canna Bio Vega gegeven, voor de rest nog niks aan gedaan. Misschien dat ik er nog een keertje Canna Bio Flores bij doe als ze echt aan het bloeien zijn om te voorkomen dat ze daar straks tekorten van gaan krijgen. Voor de rest zit het wel prima volgensmij. Heb iedere keer veel te moeilijk zitten doen met voeding geven; te veel/weinig of pas veel te laat. Hoop dat deze keer beter aan te pakken.
              21-3 Groen.jpg
              Wat ik ook merk is dat ik het water minder "hard" op de aarde laat vallen, waardoor deze minder dichtslaat. Dat dichtslaan heeft volgensmij de vorige keren veel invloed gehad op het moeilijker maken van opname van bepaalde stoffen. Dit rustiger doen houdt de aardige luchtiger wat weer beter is voor de planten. Stortregen is ook nooit goed voor de grond, enkel de zachte regen is "fijn" voor de bodem. Dan werkt water geven toch eigenlijk precies hetzelfde? Zou zelfs nog beter meerdere malen per dag kleine beetjes geven.. Maarja dan moet je daar wel de tijd voor hebben haha dus dat word 'm niet

Groepsfoto
              21-3 groepsfoto.jpg

Comment

Comment

• BackYardPlant
                  BackYardPlant commented
                  Editing a comment
                  Bedankt! leuk om te horen
                  Om je vraag even te beantwoorden:

Zover ik weet is cannabis niet gevoelig voor phytopftra, zou zo 1.2.3. geen andere ziekte weten die zorgwekkend is.
                  Meeldauw van een tomaat of komkommer is andere meeldauw dan die op cannabis, dus daar maak ik me ook niet zo'n zorgen om. Had een tijd terug een autoflower bomvol meeldauw rustig ruim meer dan een maand tussen de wortelen en paprika's staan zonder dat die ergens last van kregen

Vooral insecten die ze aantrekken zullen het grote probleem zijn.
                  Correct me if I'm wrong maar zover ik weet zijn die nog niet helemaal wakker/levend op het moment.
                  Sterker nog ik groei die aardappels voor om zo de coloradokever voor te zijn bijvoorbeeld.

Ik zelf maak me niet zoveel zorgen op het moment.

Midden in de zomer zou ik dit echter niet doen, ivm insecten die zich harder voelen aangetrokken tot bepaalde gewassen, die dan ook met de tocht meekomen etc.
                  Last edited by BackYardPlant; 23 March 2018, 12:19.

Ken je dat? Dat je lekker relaxed met een muziekje op net het laatste beetje wiet in je bong gooit, en een paar topjes in je grinder stopt terwijl je een hit neemt en je ineens een keiharde "KRAK" hoort? En dat je dan bij je tentje gaat kijken, en dat BLIJKBAAR EEN VAN DE 4 HOEKEN IS INGEZAKT!? Ik snap nog steeds niet hoe het komt, ik gok te veel gewicht maar zo heel veel zwaars hangt er niet aan, dus denk dat het vacuum zuigen van de tent door de afzuiger ermee te maken heeft...
                Leek me geen geschikt moment om even rustig foto'tjes te maken, ik heb nog nooit zo snel gezaagd (Scheelt dan wel weer dat die afmetingen standaard 2M zijn dus je hoeft alleen met een meetlint naar het hout en de zaag te rennen) en er snel een lat tussen geduwd. Dat moet voor deze kweek nog voldoende zijn, van de zomer was ik toch niks van plan in dat hok, dus dan word het tijd om te kijken hoe duur het is om zelf een goed hok te bouwen zodat die wat langer mee gaat dan dit... Of als het toch velen malen goedkoper blijkt een nieuw 'skelet' te kopen doe ik dat.. Als ik ergens een plek vind waar ik die buizen los kan kopen (nog beter natuurlijk) dan doe ik dat natuurlijk. Meeste dingen lopen niet zoals ik ze plan.
                Paaltje erbij.jpg

Over dingen die niet lopen zoals ik ze plan gesproken:
                Ik ga het bestuiven gewoon in het hok zelf doen, alle dames krijgen stuifmeel en ik ga later zaden peuteren voor ik kan smoken. Voordeel ervan is dat ik nu niet moeilijk hoef te doen, bovendien heb ik ondertussen al meerdere manieren gevonden om zaadtoppen makkelijk rookbaar te maken (/snel de zaadjes eruit te vissen) dus dat is geen ramp.

Want:
                Enkel 3 en 7 zijn mannelijk de andere 6 zijn dames.
                01 04 3.jpg 01 04 7.jpg01 04 Ducksfoot closeup.jpg

Weet nog niet zo goed wat ik met mannen daarvan ga doen... Vrouwen uiteraard lekker kruisen met strawberry. En als het even kan met een mannelijke ducksfoot om meer ducksfoot zaad te hebben, gezien dit m'n laatste zaadjes daarvan waren.. whoops.. ("t zou al een 5e generatie met zichzelf zijn, als ik het goed onthouden heb, dus dan moet dat wel kunnen zonder dat de eigenschappen van het duckblad waar 't mij om gaat verloren gaan) 01 04 Ducksfoot blad.jpg

De Autoflower blijft wel erg klein.. Tuurlijk, dat doen autoflowers, maar.. ik weet het niet.. 'k heb vele malen grotere autoflowers gezien..
                01 04 autoflower.jpg

Ik heb nog altijd geen extra voeding bij gegeven, want ik zie nog geen pruikjes.. Dus enkel die ene keer voeding gegeven (al in eerdere update benoemd) tot nu toe. Uiteraard zit er wel nog flink wat organisch materiaal en mest etc in de grond wat allemaal word omgezet in voeding, maar daar hoef ik ondertussen zo te merken niks meer voor te doen behalve vochtig houden.. Fijn

Uiteraard nog altijd een PH van geen idee en een EC van al schop je me naar Japan.

Twijfel of ik nog wat moet bij-dieven...

Groepsfoto'tje:
                01 04 overzicht.jpg

Close ups:

01 04 1.jpg
                01 04 2 close up.jpg
                01 04 3closeup.jpg
                01 04 4 close up.jpg
                01 04 5 close up.jpg
                01 04 7 close up.jpg
                ik mis 6, sorry... Komt de volgende keer!
                01 04 8 close up.jpg

(Coming Soon) Virtuele Geurtransmissie: Oke nee ik weet niet of dat er al bijna aankomt, helaas..

Oja dat scrognet hangt er meer voor de gein dan om te scroggen, want dat wil niet echt meer met dat ding... Twijfel of ik wel een nieuwe wil halen of zelf iets maken, gezien scroggen me wel beter lijkt dan alles maar zo omhoog laten gaan.
                Die gaat ook al niet zo lang mee blijkbaar..

Begin eraan te denken toch maar eens een nieuwe koolstoffilter te halen, gezien een boel dingen niet zo lang mee blijken te gaan als ik had gedacht, en da's toch niet iets waarmee je verrast wil worden van "oh, doet die het niet meer?"..

Comment

Bezig...
                X