Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Backyardplant's onorignele titel kweekverslagencollectie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ziet er mij een leuke vent uit

jmmr dat ik hem ni tot hier kan ruiken
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

• BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Mij ook

Ja helaas bestaat die geurtransmissie nog niet..

ik heb er beetje van liggen die starwberry kan je serieus goed ruiken dammmm en na iedere puff smaak je mond er geheel naar echt lekker aanrader
    sta zeker op mijn lijstje op ze ook eens te zetten nu nog enkelkiezen wat ik mijn volgende kweekje ga zetten want vind de female zaden van strawberry tamelijk duur

ik kweek enkel met female zaden ben dan 99%zeker van vrouwtjes
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Ik hoop dat dat met deze ook het geval gaat zijn

Ik heb juist moeite moeten doen ze regulier te vinden, fem zijn ze trouwens ook behoorlijk duur inderdaad..

• roller
      roller commented
      Editing a comment
      of 2slachtigen :d

Oorspronkelijk geplaatst door smoker2002 View Post
    ik heb er beetje van liggen die starwberry kan je serieus goed ruiken dammmm en na iedere puff smaak je mond er geheel naar echt lekker aanrader
    sta zeker op mijn lijstje op ze ook eens te zetten nu nog enkelkiezen wat ik mijn volgende kweekje ga zetten want vind de female zaden van strawberry tamelijk duur

ik kweek enkel met female zaden ben dan 99%zeker van vrouwtjes
    niet zo moeilijk strawberry te vinden hier heb je keuze
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

ja in fem heb je keuze zat !! maar dat is iets waar i niets mee was he

ik zou ook eerder regs nemen , hou je op zen minst iets leuks aan over als je geluk hebt !

ivm fems smoker !! jaja 99 procent , en dan zal je het wel eens meemaken dat je ergens ballen tegenkomt , en kan je alles de kliko ingooien omdat je tent bestoven is !! das voordeel van fems he !!

Comment

• smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        wel is kweekje 7 dat ik bezig ben en gelukkig nog nooit tegen gekomen kijk wel alle dagen naar mijn planten en controleer ze ook alle dagen je kan nooit voorzichtig genoeg zijn
        met reg zaden eb je veel meer kans om ballen te hebben want zitten mannen en vrouwen tussen en 1 over het hoofd zien kan al genoeg zijn en ok fem kosten ook iets meer maar als je maar plaats hebt om 4 tot 6 planten te zetten ben ik liever zeker dat mijn kastje vol staat vrouwtjes dan dat de helft mannen zijn als je ze in bloei trekt
        maar iedereen heeft zo zijn eigen manier van kweken en hoe hij het klaar speelt

• roller
        roller commented
        Editing a comment
        of gewoon dubbel uitzaaien van wat je wil overhouden , dan kan je nog een mooie selectie maken met welke je voort gaat ipv beperkt te zijn door het kostelijk zaad

Update tijd

Later dan verwacht zijn ze dan toch eindelijk gaan bloeien, beetje traag opgekomen, maar ze willen gelukkig wel redelijk doorbloeien.
      Begin alleen wel bang te worden dat het toch langer gaat duren dan verwacht, waar ik een beetje van baal.

Dat hele ze strekken in de bloei wel flink (weet helaas niet meer waar ik dat las) klopt redelijk..
      10-04 18.jpg
      Tja..
      Leuk..
      Heb je binnen ook veel aan!!

10-04 18 2.jpg komt gelukkig wel eindelijk eens een beetje op gang

10-04.jpg Die mevrouw heeft er ook zin in.

En dan spoelen we even een stukje door naar voren, 22-04, weekje terug dus.

22-04 18.jpg enne, wellicht dat ik niet van alles continue naar buiten en binnen moet slepen, heb een beetje spint.. Maar da's niet erg. Hoop ik.
      Vast niet

22-04 18 1.jpg 22-04 18 2.jpg 22-04 18 S8.jpg

en natuurlijk deze. Zou die al bijna klaar zijn?
      ik kan daar nauwelijks bij dus kan dat niet zo goed zien van dichtbij, moet afgaan van de foto's..

22-04 AF.jpg

Comment

Oja ook leuk om even te benoemen, wat van die plantenvoeding van de lidl met spoorelementen er bij gegeven, de andere week wat pokon voor groene planten met spoorelementen. Weer een andere week wat Canna Bio Flores.
        Ook tijdens de hele warme dagen er van uit gegaan dat ik zoals alle dagen ervoor maar om de dag water hoefde te geven, bleek niet zo te zijn.. Alles onder het scrognet hing slap.. Toch maar snel wat water bij gegeven, wel wat bladeren verloren. Was wel ver onder het scrognet, dus dat was niet zo'n ramp.
        Ondertussen liggen er wat NPK 10-12-18 korrels op de aarde zodat er wat meer voeding bij komt omdat ze wat geelig aan het worden waren. Is sinds de korrels weer wat recht getrokken.

Comment

Na een boel gestress omdat de plant nogal hard doorschoot, heb ik besloten een boel gewoon proberen om te vouwen. Wat vrijwel zonder moeite ging Wat een mooi buigbaar plantje is dit weer, op het indica fenotype na dan. Die wilde niet zo graag.
          30-04 Topje.jpg

Ik heb ook een wat betere foto van het blad gemaakt, hoezo ongedierte Maar ach als het maar af te bloeien is, de boel word daarna toch opgeruimd voor de zomer, waarschijnlijk zelfs een nieuw hok (misschien maken als dat te doen is) gezien hier een paal kapot is zoals al eerder vermeld (met foto, stukkie terug)
          30-04 Spintblad.jpg

Al met al ben ik toch wel blij hoe het er bij staat. Ik vind ze al wel lekker ruiken, kan niet echt vaststellen hoe het ruikt, maar wel dat t lekker is ben daar nooit zo goed mee...
          30-04 linksboven.jpg

Het verschil tussen de Indica achtige en de Sativa achtige is in mijn ogen wel duidelijk te zien. Hoewel er enkele tussen zitten die er erg tussen in zitten, zijn d'r ook uit schieters in beide kanten.
          30-04 top.jpg

Buigen blijft leuk, alles wil terug omhoog maar dankzei een ijzerdraadje kan dat niet, en dan krijg je dit (net als toen met die coljams)
          30-04 gebogen topje.jpg

Ondanks dat alles, denk ik dat de kruising van die mooie man met het indica fenotype de mooiste zaden gaat leveren. en de rest juist de lekkerste wiet. Maar het resultaat van die kruising nog lekkerder, hoop ik natuurlijk. Maar dat weet ik volgend jaar ergens pas.
          30-04 overzicht.jpg

Hopelijk weet ik ze een beetje groen te houden, en willen ze doorgroeien...
          30-04 Rechtsboven.jpg

Ze staan ondertussen weer op 13/11
          Hopelijk gaan ze dan wat sneller. Denk niet dat ik het ergens mee kan vergelijken, maar ik wil gewoon zo snel mogelijk klaar zijn want het word WARM.
          30-04 topjes.jpg

Volgens de planning zouden ze over 10 dagen klaar moeten zijn. Nou kan dat aan mij liggen natuurlijk, maar ik heb niet echt het gevoel dat ze over 10 dagen klaar zijn... Durft iemand een gokje te maken hoelang ongeveer dan wel nog?
          30-04 mooie hoek.jpg

Tot de volgende keer

Comment

• Jack Spliff
            Jack Spliff commented
            Editing a comment
            10 dagen lijken mij ook heel weinig als ik ze zo zie staan. Wat zeggen de trichomen ondertussen?
            Wel een heel mooi veldje

Ziet er allemaal heel lekker uit..
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

lkkr vol hokje , jmmr van de beestjes m8

Comment

• BackYardPlant
            BackYardPlant commented
            Editing a comment
            ja klopt beetje balen.. Te laat om nog wat aan te doen dus probeer me er maar gewoon zo min mogelijk aan te ergeren. K zie ze af en toe met spinnewebben erin zitten.. Letterlijk mini spinnen!
            Rot dingen.
            trek er wel zoveel mogelijk weg/ kapot als ik ze zie.

Inderdaad! Tentje staat mooi vol

Comment

11-5 groepsfoto.jpg

11-5 1.jpg

11-5 2.jpg

11-5 3.jpg

11-5 4.jpg

11-5 5.jpg

11-5 6.jpg

Oja ze ruiken wel lekker

Comment

Mooi hooi ! Nog even geduld, laatse lootjes.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Comment

Jammer vd beestjes BYP hopen dat het nog wat lekkers oplevert .
                En je heb vorige week ook al verteld dat je terug naar 13-11 was en ben je dus niet vergeten

Comment

ja klopt das wel balen. kan er nu helaas niet zo veel meer aan doen, dus maar gewoon lekker afbloeien en er voor zorgen dat ze niet meer terug komen

Oh, verrek das waar ook...

Comment

Bezig...
                  X