Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Backyardplant's onorignele titel kweekverslagencollectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goeiedag!
    Ja zeer zeker wel!
    Ik ben van plan om de nakomelingen van de man x #8 te kruisen met de nakomelingen van de man x #4, gezien daar de dikste lekkerst ruikende toppen aan zitten. En die #8 was het meeste indica fenotype, het vroegste klaar etc.
    Hoop namelijk tussen die 2 in te gaan zitten, niet te lang bloeien maar toch wat korter dan nu.


    Opbrengst blijft lastig, veel zaad dus een echte opbrenst kan ik niet vertellen, maar die lijkt wel dik te gaan zijn ondanks het zaad, flinke toppen.. Vallen bijna allemaal om ondertussen, heb hier en daar al touwen gespannen om de boel een beetje recht te houden, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt...

    Hier, gelijk wat foto's

    1.jpg

    2.jpg


    3.jpg

    4.jpg

    5.jpg

    6.jpg

    7.jpg8.jpg


    Ook een leuke opmerking, als ik vergeet water te geven voor een dagje, en de boel wat droog staat, dan vind ik een aantal wormen onder het vochtige kleischoteltje van de vleeseter. Waarom leuke opmerking? Nou tot mijn verbazing leven ze dus nog gewoon. Die heb ik er ergens begin december in gedaan dacht ik?
    t zullen misschien al wel nakomelingen zijn zelfs
    Ish oek natoer


    Uiteraard staan ze pas 5 weken langer dan verwacht/aangegeven door de zaadbank, Dus die mogen nog wel ff...

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Hoe zit het nou met je eigen soortje?

    Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast
    Hoe zit het nou met je eigen soortje?
    ik maakte als typefoute fucksfoot en vond dat heel even heel grappig. een beetje laten bestuiven, en toen weggehaald. echter heb ik die 3x in de bloei getopt omdat ik hem te hoog vond worden en zeker wilde weten dat die niet over de strawberries heen kon en toen kwam er een vrouwelijk topje op) herma zijn of fatsoenlijk regulier zijn gebleven. De Ducksfoot zelf zou al een 6e generatie zijn dacht ik te hebben onthouden, dus daar een 7e van die niet herma is, zou mooi zijn om te gebruiken (vanwege de bladvorm, die reccesief is, dat weet ik dan weer wel) om in de strawberry te verwerken mits ik de smaak en topgrootte terug kan winnen met datzelfde blad.
    Daarna is het natuurlijk idealistisch gezien de bedoeling de bloeitijd te verlagen, of eerder in te laten gaan.
    Tja wat dan? Nieuw soortje I guess.. Vind 't wel leuk om een andere lekkere smaak te "maken", anders gaat die strawberry na een tijdje ook vervelen hoor...
    Ik weet niet zo goed wat ik nog meer lekker vind.. Ik was bij barneys farm in onze grote hoofdstad, wilde fruitige dingen uitproberen, heb de pineapple chunk gekocht om de smaak uit te proberen, kwam met gratis hart verzakking want ik moest 16 euro neerleggen voor 1 miezerige gram. Ik weet vrij zeker dat ik vandaag nog minsten 10 gram heb weggegooid (oke door top rot maar dan nog) zonder het heel erg te vinden. Dan sta je daar in zo'n volle coffeshop, het liefst wil je weg lopen, maar dat is ook weer zo wat.. Dus betaal je 't maar, ga je ergens achter aan zitten, kom je er achter dat een een vulcano nogwattes zo'n ding staat, pak je eigen wiet uit je zak, leg je dat klaar met daarnaast het zakje wat je net gekocht hebt plus een grinder, en vraag je of ze je kunnen uitleggen hoe dat ding werkt, waardoor ze netjes dat ding met jouw wiet voor je vullen (weten zij veel) en alcohol doekjes en alles erbij halen.
    En nog 3x hervullen met m'n eigen zakje voor ik 1/4e van dat zakje er in gooi om toch de smaak te proeven.
    En wat denk je? Niks speciaals. Rook ook niet heel fruitig in 't zakje.
    Voelde me ineens nog harder belazerd.
    Maar goed, ik dacht, de rest nemen we mee naar huis, stoppen we in de
    Alweer niet zo speciaal.

    Mag jij raden wie er geen pineapple chunk gaat uitproberen als nieuw smaakje.

    Gek genoeg was de Red Cherry Berry (ofzoiets? rotnaam om te onthouden..) opzich wel lekker, maar kan niks reguliers vinden wat daar op lijkt in een eerste google search..

    Dus wat ik daar precies mee wil gaan doen word nog even afwachten..

    Maar als het goed is heb ik daar nog wel even de tijd voor.
    Adventure awaits


    Adventure, however, has ended for the pretty ladies.
    21-6

    groepsfoto

    1.jpg
    #2 grote top 1
    2.jpg
    #2 grote top 2
    3.jpg
    #1 grootste top
    4.jpg
    #4 top vooraan
    5.jpg
    #4 grootste top
    6.jpg
    #4 grootste top
    7.jpg
    Close up #4 grootste top
    8.jpg
    zijktakken grootste top #1
    9.jpg





    10.jpg




    11.jpg12.jpg



    Bedankt voor het volgen fijne mensen, excuses voor het niet al te veel te melden hebben zo tegen het einde van de bloei aan..






    PS: D'r zullen uiteraard wel nog foto's komen van de gedroogde toppen. Echter, ik heb ondertussen het indica fenotype al opgerookt, en ben al bijna door de "platgedrukte" toppen heen die ik iets later ook maar vast geoogst had ivm mogelijk rot (en 2 topjes ivm onzekerheid + rare geur daadwerkelijk weg gegooid). Daarnaast stikt het van de zaden in sommige toppen. Ik ben bang dat ik niet met een oprecht resultaat in grammen kan komen, sorry.

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Mooie post en duidelijke uitleg.
      Moest sommige dingen even opzoeken dat is me een latje te hoog Maar heb al en beter beeld ervan gekregen.
      Laten we hopen dat geluk aan je zijde is en dat het je stabiele strawberry zaden oplevert. Zou best graag wat zaden willen kopen om ze later uit te proberen btw ?
      Ja coffeshops verkopen letterlijk onzin, er zijn nog een paar die redelijk goede wiet hebben waar je ook niet de hoofdprijs voor betaalt. Welk shop was je geweest trouwens want ken er zelf twee die zo een ding hebben staan..

      Mooie toppen daar dat zal vast gaan smaken! Jammer van de toppen met rot, ish happens zo nu en dan.

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Heb je een PM gestuurd!
      Last edited by ganjagast; 24 June 2018, 13:23.

    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment

    Bezig...
    X