Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slakkenhuisventilator

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Slakkenhuisventilator

Korting op 420shop

Re: Slakkenhuisventilator

He sensiel,
    ik heb zelf nog geen tent of iets met afzuiging, maar ik heb wel gelezen dat je inlaat 2x zo groot moet zijn als je uitlaat.
    Btw. volgens mij is dit meer iets voor bij vragen binnenwiet of kweekruimte.
    Grtz

Comment

Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

Comment

Comment

als je voor voldoende opening zorgt waar de lucht in kan, heb je in principe met een actieve uitlaat genoeg, tenzij het natuurlijk te warm wordt in je tent/hok
          .sigpic.
          Freedom Through Ganja (Legalize Now)
          Sow it - Grow it - Smoke it - Enjoy it

Comment

600 watt in je tent dan 500 cub softbox kopen en met zo weinig mogenlijk bochten en slang naar buiten blazen.door de 500 cub afzuiging in je tent onstaat er onderdruk.hierdoor heb je geen actieve inlaat nodig.neem een filter van minimaal 500 cub en maximaal 700 cub en je heb ook geen fancontroler nodig.zorg dat je inlaat iniedergeval 2 keer zo groot is als je uitlaat.succes ermee.ps de uitlaat in je tent is het belangrijkst als deze groot genoeg is krijg je onderdruk.alleen groote hokken hebben een inblaas nodig ivm verse lucht,want die hebben het nodig

Comment

.

Comment

dankjullie wel voor de reactie,

Ik wacht het wel ff af, als het te warm word in de tent dan kan ik altijd nog ff kijken voor een inlaat,,
                Groene Geest, een DR tent heeft idd 2 flappen aan de onderzijkanten van de tent 2 inlaten, enkel van gaas.

gr. Sensiel

Comment

Bezig...
                X