Na jarenlang proberen en experimenteren moet dit het gaan worden,eigen moeder van de lekkerste wietsoort ter aardeDe statistieken zijn binnen. Op plekken waar wiet legaal is, steekt een duidelijke kampioen met kop en schouders uit boven de rest. Het is je vergeven als je aanneemt dat het een van de titanen uit de cannabis wereld is, zoals OG Kush of Amnesia Haze, maar deze zijn verslagen door Blue Dream.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Project bleu dream
Collapse
X
-
Project bleu dream
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.Last edited by joremkrank; 9 October 2017, 11:00.verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamTags: Geen
-
24 uur nadat de eerst bleudreamert haar kopje liet zien zijn 7 van haar vriendinnetjes ook boven gekomen in deze nieuwe wereld.heb er nu dus 8 van de 10 boven,ze staan onder een 200 watt ledarmetuur van todoledgrow is een oud model en krijg binnenkort een nieuwe maar dan met led,s speciaal voor de groei erin.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam
Comment
-
dames maken een flinke speurt,alleen de dame die het laatst bovenkwam doet bijna niets,is toch de bedoeling dat ik maar 4 dames overhoud om stekken van te snijden,maakt het selecteren wat makkelijkerYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam
- Likes 1
Comment
-
id296512-tuinman.jpg?maxheight=600&maxwidth=960&scale=downscaleonly&quality=90.jpg
Ik heb stiekem foto van je genomen vanmiddag stouterdGod was never on your side..
- Likes 1
Comment
Comment