Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Halloo allemaal,ik noem me puur indica hier ,en zou hier soms wat foto's wille plaatsen en mijn ervaring willen delen.
Vooral feedback zou tof zijn want dat is wat ik in mijn omgeving mis. Ik vind het een prachtige plant en nartuurlijk niet alleen de indica .
Ik kweek nu 5 jaar mijn eigen plantjes (verdien er niks mee en dit is puur voor mij) omdat ik hyperactiviteit bezit (en voor me vriendin die het een lekker gevoel geeft) en ik me blauw en geel betaalde voor niet geteste ,bespote meuk waar ik alleen maar meer koppijn van kreeg. Ik hoor graag van jullie of ik hier op mijn plek zal zijn.
Ik kweek met led van mars hydro reflectie serie verlichting en een tent met een puntdakje van 120x120x160 en biobizz voedingslijn.
Groet puur indica
Dit is men tent en men lamp toen ik ze een half jaar gelede heb aangeschaft.
Hiervoor had ik een zelf gemaakte tent en een led panneel als deze aleen dan de helft.
Top voor bergzoldertjes en engelse makeladij bestelt via ebay bij kitbag shop �110,- inc verzending.
Lichtdicht en ijzere hoeken.
Top dingetje!!
Ik zal morge even een foto van de complete binnekant maken.
Last edited by puur indica; 11 October 2017, 21:52.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik met men bio voeding , led lampen en met 5 planten nog niet genoeg heb opgebracht om 2a3 maande rond te komen.
Ik heb de afgelope keer ook de beslissing genomen om er 10 neer te zetten zodat we genoeg vooruit kunnen.
Ook deze keer heb ik er 2 extra bij gezet(12 in totaal dus) om iets meer variatie te krijgen.
Vorige keer was een lekkere oogst maar was de plant echt een handicap plant.
Als een cactus en heel luchtig . echt raar . maar niet minder lekker gelukkig.
Ik hoop dat dit niet in het verkeerde keelgat schiet.
Ik benadruk dat dit echt voor eige gebruik is en nog geen kruimel word hiervan verkocht!!!
Mocht het zo ver komen dan ken ik de consequeties en zal ze nemen.
Niet dat ik daar op zit te wachten maar het is hier nu eenmaal zo dat je voor planten straf krijgt of je nu voor de hobby of crimineel bezig bent.
Ik tap niks af, sterker nog met men zonepanele ben ik nog steeds netraal en heb ik geen electra van een ander nodig
Tof dat jullie hier toch even komen kijken. Veel plezier ervan.
Last edited by puur indica; 11 October 2017, 22:08.
Heya puur indica
Je zit hier zeker op de juiste plaats. Dit forum is precies voor medische gebruikers, recreatieve gebruikers, kleine thuiskwekers en 'verdwaalde geesten.
Dat zijn inderdaad leuke tentjes, ik kende die wel. Leuk om eens een praktijkverslag te zien.
Je ietwat tegenvallende resultaten van de laatste keer kan ik niet zoveel van zeggen zonder verslag.
Je noemt als eerste bio voeding, alsof dat een oorzaak zou kunnen zijn. Dat is niet de oorzaak als je dat goed doet.
Ik denk dat je het dan eerder in de verlichting zult moeten zoeken, de hoeveelheid licht, de hoogte ?
Je kweekt met stekken ? Misschien is de genetica niet zo super ?
Het aantal planten maakt ook niet zoveel uit voor het resultaat, juist de lamp en klimaat zijn vaak de beperkende factor.
Dank voor de reactie!
Ik maak men eige stekken want heb 2 keer steks met spint en meeldauw gehad terwijl dat niet nodig is en ook te voorkome is als je maar een beetje oplet denk ik zelf.
Ik heb toen een moby dick zaadje geplant en zonder iets te doen is dit zaadje bovengekomen naar 5 dagen en naar ander halve week plots in bloeitoestand terecht gekome terwijl ik niks verandert heb in men stek bakkie .
Ik heb er toch stekkies van gesneden en daar is denk ik de oorzaak van men mindere oogst .
Zeker wete doe ik het niet maar omdat ik dit nog nooit egt gezien heb denk ik dat het zaadje ook niet helemaal goed was .
En met de voeding denk ik dat ook niks mis mee is nee.
Deze keer is tot nu toe alles wel goed gelope dus ik hoop ook op een mooi einde
Last edited by puur indica; 12 October 2017, 13:45.
Hallo daar!
Ik kweek momenteel ook purple bud. Wanneer ben je begonnen? Misschien een fotootje van ��n van je purple buds alleen?
Succes!
Bedankt !
Ik heb ze nu 2 en halve week staan en ga ze volgende week omschakelen . ik ga vanavond foto's make .
Ik had um ook buite, vannaf eind mei in een 65l pot maar die is pas 3 weke in bloei (veel te laat )dus ik hoop dat ik daar nog iets leuks vannaf kan hale.
Ik ben wel zo slim geweest om um op een hondje ( plankje met 4 wieltjes) te zette zodat ik um ook naar binne kan rijde mee de regen
Zal daar ook eens een foto van make.
2 weken en half, dan zitten we ongeveer gelijk. Ik zit nu op dag 15, gerekend vanaf de zaaidag.
Is wel nog een mooie plant geworden. Jammer dat je die niet vroeger had gezaaid of geplant.
Foto's totaal plaatje
Ze staan er heel mooi bij.
De voorste 8 zijn de amnesia en de achterste 4 zijn de purple bud.
De purple bud heb ik iets te lang in een te klein potje late zitten omdat de amnesia nog nie aangeslagen waren.
Ik denk dat die daarom iets achter loopt op de amnesia want normaal gaat deze purple bud namelijk een stuk sneller
Net weer wat water gegeven en nu een weekie wachte en bewonderen dan gaat deze naar 12/12 en gaat de bloei knop op men panneel om.
In deze pot en als stek uit een stektray die ik zelf gesnede heb en gewoon met potgrond en wortel booster van biobizz laat wortelen.
meestal van de 15 hou ik er 14 over dus afvallers vallen altijd wel mee.
dan kies ik de hardste groeiers uit en de rest geef ik aan een maat of gooi ze weg.
deze keer had ik ook de purple bud stekjes gesneden.
Ik had een afgebroke tak en vond het zonde om weg te gooie , dus ook maar klein gesneden en in de grond gestopt
Rest weggegooit anders blijf ik uitbreiden en dat is niet mijn bedoeling.
Ik dacht al dat je met stekken aan de slag was Ik ben me sinds een paar dagen wat aan het inlezen omtrent stekken.
Ik denk dat ik het ook eens ga proberen als ik een mooie Purple Bud moederplant heb.
Die purple bud stekjes, heb je die ook voor buiten gebruikt..?
Deze vraag ivm dat jou plant een andere vorm en kleur heb dan mijn pb van sensi.
Die van mij is al goed aan het verkleuren naar paars en is ong in dezelfde bloeistaat als die van jou.
Wat ik kan bedenken is dat wij andere potmaat gebruiken en andere voeding, plus dat jij stekjes heb gesneden en ik gewoon zaden heb van sensi.
Bedank voor je reactie.
Die buite staat is uit zaad van rqs gekweekt direct in deze pot en 2 keer getopt toen deze nog klein was en nog een keer toen deze in het zicht van de achterburen kwam.vandaar deze vorm anders was deze veel te groot geworden(ivm de buurt). De stekjes in men tent zijn gesneden uit een afgebroke tak van die plant.
Die buite begint bij mij eerder geel te worden dan paars helaas.
Ik hoop er nog wel op. Eerder ook een paarse soort gehad die helemaal paars werd en ik vind het toch iets apparts ,maar wel leuk als het gebeurt.
Last edited by puur indica; 13 October 2017, 19:20.
Comment