Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia en purple bud onder led

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Sorry mijn fout mijne is ook van ss en niet van rqs.
    rqs heeft inderdaat geen purple bud.
    de amnesia is wel van rqs.
    ​​​​​​
    Last edited by puur indica; 14 October 2017, 10:49.

Comment

Update foto's
      Ze zijn weer goed geroeit in 36 uur tijd
      De purple bud heb ik acheraan op een rijtje gezet en de 8 amnesia's vooraan.
      De purple bud zijn ook goed aan een inhaalslag begonne !!
      2 amnesia's omgewisselt van plek omdat de een kleiner was .
      Die heb ik meer in het midden gezet.
      Hier de foto's.

Verstuurd vanaf mijn F5 met Tapatalk

Comment

Weer even een update met wat foto's.

ik heb afgelope week een scrognet bestelt en vandaag binnen gekregen.
        Ik heb alleen in mijn micro pc kweekkast ooit zoiets gedaan maar ik zou graag de mening van jullie horen.
        Ik vind overal verschillende dingen .*
        ​​​​​​ik denk dat ik met een 20 cm makkelijk kan beginne met alles over het net te versprijden en om te buigen maar een ander zegt weer dat het beter is om lang voor te groeie, dan alles onderin weg plukken, en dan op een 40cm het net te hange en zo verder .
        In mijn mirco pc kast begon ik al met knopen van de plant bij een 5 cm hoogte.
        ze zijn nu een 25/30cm en ik was van plan morgen over te gaan op 12/12 .
        ik denk ook het net maar zou even de mening van andere horen*

greetz puur indica
        ​​​​​​
        Last edited by puur indica; 17 October 2017, 21:33.

Comment

25cm is ruim voldoende. Als ze nu al zo hoog zijn moet je je net plaatsen, nog eens toppen en op 12/12 zetten. Niet te lang wachten, want anders heb je geen plaats meer.

edit: Even de rest ook gelezen. Wat een tof tentje zeg! Ziet er goed uit man. Goed bezig!
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Dankje vaperke.
            Leuk om te horen en ik ga er vanavond gelijk mee aan de gang.
            Loop je geen vertraging of stres op als ik nu top en op 12/12 zet ?
            Moet ik niet toppen ,even bij laten kome en dan op 12/12 ?
            Ik heb rondom nog een cm of 25 30 dus ik ga ze nog wat uit elkaar zetten en dan het net plaatsen.
            Dankje voor je reactie alvast.
            Greetz puur indica

Comment

Nog nooit eerder gezien dat tentje erg leuk om te zien. Ik ga meekijken, en meegenieten van de fotos. Succes hier man!
              Ad usum proprium!

Comment

Vandaag weer druk bezig geweest met de dames in de disco:p
                Alles eve getopt en net geplaatst.
                Lamp iets hoger gehange en op 12/12 gezet.
                Pff eve een gevecht met de dame achter in de hoek maar ook die heb ik in het net gevange .
                Verder doen ze het goed !!
                Mooie dikke stammen en mooie volle bladeren.
                Ik verwacht dat het net goed vol komt en ik hoop ook met mooie bloemen die lekker geuren .
                De purple bud doen het ook goed alleen de stam groeit iets minder hard maar des al niet te min zijn het mooie dames.

Bedankt voor de reacties en veel kijkplezier.

Greetz puur indica

Comment

Weer even een update. Nu paar dage verder en ik zie de getopte topjes weer blad maken maar heeft tog en dag of 2 beetje stilgestaan.
                  Maar dat mag de pret niet drukken.
                  Vandaag wat water gegeven zodat ze er weer lekker kunnen opknappen en weer fris verder kunnen .
                  Onderste scheuten zijn goed doorgeschoten naar boven en zal ik volgende week goed kunnen plaatsen in het net ,zodat alles mooi licht krijgt.
                  De purple bud leent zich het best voor het net ,vanwegen de slanke lange takken die lekker beugen.
                  Nu gewoon lekker laten zweven in de wind en laten geniete van het zonnetje.
                  Bladeren zijn mooi groen en zien er mooi fris uit.
                  Greetz puur indica

Comment

Vandaag weer wat water gegeve en ik kwam er achter dat 1 van de amnesia een geel blad had.
                    Deze hing ook onder in de schaduw dus ik geef gebrek aan licht de schuld voorlopig.
                    Verder is het net lekker aan het vol groeien en ruikt het al heerlijk zodra ik even de tent in kom.
                    Ik heb intussen de purple bud die ik buite had staan, en met slecht weer binne haalde vroegtijdig moeten ontdoen van de bloem.
                    Meeldouw kwam te dicht in de buurt van de top en ik kreeg er geen grip op.
                    R I P niet zoon purple bud.
                    Verder alles in orde.

Greetz puur indica

Comment

De planten gaan dat net straks omhoog duwen. Hij is eigenlijk te slap is mijn ervaring. Je krijgt een heel ongelijkmatige en moeiljke scrog hierdoor
                      Nu je er nog bij kunt zou ik het net even naar beneden ergens aan vast proberen te maken. Om een pot ofzo.
                      En een stevig gaasnet halen voor de volgende keer.

Anyway, erg leuk verslag om te lezen. Goed bezig.
                      Succes.

Grtz, Ron

Comment

Even weer een update .
                        Alles gaat op rolletjes alleen nu met het vormen van de top krijgt de amnesia een wat geler blad.
                        Nu heb ik de bloei voeding iets verhoogt en kijke of dit resultaat geeft.
                        De purple bud doet het ook grandioos goed .
                        Als een maniak groeit die het net vol.
                        De amnesia ruikt ook super.
                        Dank voor de tip over het net en ik moet zegge ,tot nu nog geen last van gelukkig.
                        Ik moet ook zeggen dat deze echt strak staat, niet normaal.
                        Ik heb ook 3 keer op de verpakking gekeken of dit net wel voor een 1.20x1.20 tent was en niet voor een tent van 1x1 .
                        Ik ga het aankijken en zal oordelen naar deze kweek.
                        Ik doe het volgende keer wel met 4 plante minder en eerder toppen voor een moiere verdeling van toppe.
                        Al met al ben ik zeer tevreden en ik kijk er weer naar uit om weer wat te laten zien van mijn creatie.
                        Bedankt weer voor de reactie en tot snel weer.
                        Greetz puur indica

Comment

Goed bezig hier.
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Kweek je met de Mars 200 of de 340?

De toppen zijn al goed zichtbaar

Succes

Comment

Weer een update.
                              Ik heb even niet gepost omdat ik even met me gedachten ergens anders was.
                              Maar ik ben er inmiddels wel achter wat er een beetje mis is gegaan.
                              Ik heb 3 amnesia's die geel blad had aan de onderkant .
                              Ik dacht dat het gewoon niet genoeg licht kreeg omdat deze werd verdrukt door andere bladeren maar ik ben erachter dat ik ze aan het overvoeden was .
                              Schade is geleden maar ik hoop dat ik nog een mooie oogst ga krijgen.
                              Ik zag dit trouwens door dat alle amnesia's verbrande bladpunten hebben gekregen.
                              Best balen maar niet getreurt
                              Ze ruiken heerlijk en kan er echt intens van genieten zo lekker .
                              Het panneel dat ik gebruik is een: Mars Hydro Reflector 960 W.
                              Hier nog wat foto's waarvan de laatste foto purple bud is die zonder problemen alles doorstaat.

Comment

Bezig...
                              X