Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Low budget kweekje. Lemon skunk, lowrider, white russian en white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Low budget kweekje. Lemon skunk, lowrider, white russian en white widow.

Korting op 420shop
    Hola.
    Ik ben dus met een low buget kweekje begonnen. Leek me wel leuk en ik wou het niet te serieus en heel duur maken.
    Het geheel staat in een kleine slaap kamer.
    Raam staat open voor de lucht toevoer. Gordijn zit dicht en het geheel hangt/staat op een verwarming die niet aan staat.
    DSC00002.jpg

Grond bestaat uit gewone potgrong, wat veengrond en hydro korrels.
    Verder heb er een "cool white" tl lampje boven gefixt.
    Ik heb verwarming isolatie materiaal wat ik over de bakken kan plaatsen om de boel licht dicht te houden/ reflecterend materiaal aan de binnenkant.
    DSC00001.jpg

In de bovenste bak zit een lowrider 1 (autoflower) plantje. Een lemon skunk (autoflower) plantje. En een white russian (autoflower) plantje. Al het goed is worden deze plantjes niet al te hoog.
    DSC00008.jpgDSC00003.jpgDSC00006.jpg

In de hangende bak heb ik dus de White widow zitten. Deze plant schijnt +- 2 meter hoog te kunnen worden als je het goed doet. Dus of ik aan dat bakkie genoeg heb moet nog blijken. Maar voor nu is het ok.
    De zaadje heb ik trouwens ontkiemt op natte watten. De white russian deed er erg lang over om te ontkiemen, maar de rest was binnen 2 daagjes al goed ontkiemt.

plantje .jpg

Ik hou het groei proces bij. Iedere week weer een paar fototjes.
    Attached Files
    Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.

Re: Low budget kweekje. Lemon skunk, lowrider, white russian en white widow

Veel succes met de kweek.

Grtz

Comment

Thanx, hoop dat het een beetje gaat lukken.
      Hoop te lezen hier.
      Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.

Comment

He Kornflacke,

Ik wist niet dat er een Lemon Skunk autoflower verkrijgbaar is, waar heb je die vandaan dan? Die WW die kan wel groot worden ja, mijn grootste is nu bijna 1,40 hoog, maar die is al 3 maanden ofzo aan het groeien. Ik denk dat 2 meter voor buitenkweek is.
        Succes met je kweek verder.
        Grtz

Comment

Oeps, er ging iets mis. Je bent helaas naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat. Naar wat ben je op zoek? We helpen je graag verder.

Ik heb dit niet bedoeld als reclame. Als deze link niet mag dan zal ik het weer deleten.

Comment

Comment

He,
              Thnx voor de link, had die hele site al doorgelezen maar blijkbaar niet blijven hangen. Zijn ze trouwens feminised of jij weet, staat er niet bij namelijk.
              Ik ga je zeker volgen, wil die lemon ook een keer kweken (en roken).
              Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeeeh View Post
                He,
                Thnx voor de link, had die hele site al doorgelezen maar blijkbaar niet blijven hangen. Zijn ze trouwens feminised of jij weet, staat er niet bij namelijk.
                Ik ga je zeker volgen, wil die lemon ook een keer kweken (en roken).
                Grtz
                Wietzaadjes.nl heeft enkel vrouwelijk zaad. Dat staat in het groot op de frontpagina, maar dat ziet niemand als hij aan het rondbrowsen is...

Comment

Lowrider 1 ontkiemde binnen twee dagen. Echt lekker snel. Is volgens mij een heeel sterk plantje.
                  White russian duurde veel langer. Dacht dat ik dat verprutst had maar na 6 dagen ontkiemde het zaadje als nog. En nu groeid het plantje heeel snel.

Comment

zal leuk worden, heel je vensterraam volgroeid :p

Comment

succes ermee man, en zeker met die mini lemon skunk :p ben benieuwd hoe die eruit ziet in lowryder formaat
                      .sigpic.
                      Freedom Through Ganja (Legalize Now)
                      Sow it - Grow it - Smoke it - Enjoy it

Comment

Hoe heb je het gedaan met water geven?

keep us posted, altijd leuk om te lezen over een klein thuiskweekje!
                        Last edited by Cypres; 28 July 2010, 10:25.

Comment

Hee cypres. In het begin heb ik de grond vrij nat gehouden. Dat bleek echter niet de manier te zijn.
                          Ik kwam er hier achter dat het beter is van onder af water te geven. (Dus bakje onder de pot gevuld met water houden).
                          Ook gaf ik kraan water, wat schijnbaar geen goede ph waarde heeft En nu geef ik de plantjes dus regen water. Binnekort moet ik nog een ph test kitje kopen bij de intra tuin.

Zoals beloofd hier even een update:

moto_0387.jpg

Ik heb buiten de tl lamp nu ook een 120 watt lampje er boven gehangen. Deze hangt aan een stuk hout wat in het raam kozijn staat.
                          Ook heb ik er verwarmings isolatie materiaal achter gehangen om het licht naar buiten tegen te houden.

moto_0389.jpgmoto_0388.jpg

De white widow en de white russian zijn heel erg snel gegroeid de afgelopen week. (Links is ww en rechts is wr)
                          Heb er alle vertrouwen in dat ze het goed gaan doen.
                          Maar......

moto_0391.jpgmoto_0393.jpg

Zoals je ziet zijn de lowrider (links) en lemon skunk (rechts) nog niet echt opgeschoten. Ze zijn ontkiemt, laten hun kopje zien alleen ze groeien nog niet echt hard en zijn ook nog niet volledig open geklapt. Het schilletje is er wel af. En zien er groen uit.
                          Misschien is het het soort en heb ik niet genoeg geduld. Maar het kan ook zijn dat er wat aan de hand is. Het verschil tussen de wr en die andere twee is namelijk enorm.
                          moto_0396.jpg

Dus, klopt het dat er zulke verschillen tussen planten kunnen zitten?
                          En dan nog een vraag: Is sloot water in plaats van kraanwater een optie? (Regenwater heb ik maar heel weinig).
                          Attached Files

Comment

denk niet dat sloot water een optie is,zou zonde van de lekkere soortjes zijn om daar zo'n vuil water bij te doen.(naar mijn mening toch)
                            ziet ervoor de rest wel erg leuk uit
                            de verschillen tss men bleu mistic en skunk worden met de dag groter,wel leuk om te zien.
                            bij jou kan ik het niet echt zien op de foto maar denk dat er geen reden tot paniek is,daar komt vast een lekker weedje aan

grtz N

Comment

Ok, gewoon lekker wachten dus
                              Heb vandaag een ph testertje en een fles ph adjuster gekocht.
                              Ik pas nu de ph waarde van het leiding water aan en doe er een minimaal beetje voeding bij. Dat is inderdaad toch beter als slootwater denk ik
                              Al is het projectje nu al lang geen low budget meer . Het is ook veel te leuk.

Comment

Bezig...
                              X