Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Low budget kweekje. Lemon skunk, lowrider, white russian en white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Low budget kweekje. Lemon skunk, lowrider, white russian en white widow

dat klinkt al veel beter
    maar zou pas mijn ph op peil brengen als je voeding er al bij is
    want als ik mij niet vergis verandert het ph wat als er voeding aan het water word toe gevoegd

grtz N

Comment

Jeb, heb ik gedaan. Thanx voor de tip.
      Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.

Comment

Week 4 update

Lemon skunk plantje is overleden. Iets te veel aan gezeten en over bewaterd, het plantje ontkiemde daardoor niet goed en begon uiteindelijk te rotten..
        Nog in de strijd:

White widow plantje Lowrider #1 and last but not least White russian autoflower
        DSC00012.jpgDSC00010.jpgDSC00015.jpg

Ben weer van setup veranderd. Heb namelijk ook een philips master son-t pia gekocht. WOW
        In het begin hing de lamp uiteraard te dicht op mijn planten en ook heb ik ze iets over bevoed want ik zag wat licht bruine puntjes ontstaan.
        Ben maar weer even gestopt met voeding en heb de lamp hoger gehangen. ook heb ik er een grote ventilator op gezet.
        Nu gaat het prima

Zie hier de inbouw kast geisoleerd met verwarmings materiaal etc.
        DSC00011.jpgDSC00009.jpgDSC00016.jpg

Ook heb ik er weer wat zaadjes bij besteld. Namelijk
        1 Lemon skunk autoflower.
        1 Hawaii Maui waui
        1 Bubba kush
        Dit keer gaat het ontkiemen etc al een stuk beter.
        DSC00014.jpgDSC00013.jpg

PEACE!
        Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.

Comment

Week 5

Heb de white russian eer gister geprobeert te fimmen.
          Maar er zijn niet meer als twee toppen door gegroeid. Wel is de plant in de breedte gaan groeien wat het uiteindelijke doel was. Dus dat is goed.

DSC00017.jpgDSC00018.jpg

Verder heb ik de white russian en de lowrider nu in 20 liter potten gepot.

Voor:
          Het meeste staat in een te kleine langwerpige bak
          DSC00022.jpgDSC00020.jpg

Na:
          De White russian en de lowryder hebben hun eigen 20liter pot gekregen.
          DSC00023.jpgDSC00024.jpgDSC00026.jpg

En volgens mij is de white russian (auto flower) begonnen met bloeien. Klopt dat?
          DSC00019.jpgDSC00025.jpg
          Attached Files

Comment

zien er goed uit en die white russian is enderdaad aan het bloeien geslagen

Comment

Week 6

De White russian is al lekker aan het bloeien.
              De white widow groeid als kool maar dan anders.
              De lowrider doet zijn naam eer aan. En dan hebben we achter in de kast nog een piep klein maui wauitje staan.
              Hij gaat lekker!!!
              DSC00028.jpgDSC00032.jpgDSC00029.jpgDSC00027.jpgDSC00030.jpgDSC00031.jpg

Comment

hey dat gaat lekker

ik zie op foto 1 dat de randjes van de bladeren gekruld zijn,is dat normaal bij dat soortje?
                let me know

mvg
                maniski

Comment

Hola maniski! Gekrulde randjes heb je goed gezien.
                  Het is niet normaal voor dat soortje voor zover ik dat weet. Gekrulde randjes houd in dat je plant het niet zo naar zijn (of haar) zin heeft.
                  Ik denk in mijn geval dat het door de temperatuur komt. De plantjes stonden in een inbouw kast in mijn kamer waar de temp. moeilijk te controleren was. Heb de hele bups nu naar de kelder verhuisd. De ideale plek. Geen last van geur, mensen die komen kijken (huisgenoten) en genoeg frisse lucht en water bij de hand. Als je zelf gekrulde randjes bij je plant hebt, kan het door de temp komen maar ook door een verkeerde ph waarde van het water bijvoorbeeld. Maar bij mij is de ph waarde wel goed.
                  Ook nog wat gele blaadjes onder in. Misschien door bloeien, maar kan ook door overvoeding komen. Maar heb alles onder controle.
                  Hier de pix voor week 7.
                  White russian in de bloei.
                  En die hele lange dunne links voor is de lowrider....
                  Nog twee white widdows in de langwerpige bak. Een van de twee is aan het bloeien gegaan.
                  En een maui wauitje achter aan. Die staat wat hoger bij de lamp. (Vind ie fijn....
                  DSC00036.jpgDSC00034.jpgDSC00037.jpgDSC00038.jpgDSC00035.jpgDSC00042.jpgDSC00039.jpgDSC00043.jpgDSC00040.jpgDSC00041.jpg

Comment

Re: Low budget kweekje. Lemon skunk, lowrider, white russian en white widow.

Terug van weg geweest.
                    Had de planten in de tussentijd aan mijn huisgenoten over gelaten. Ben van mening dat ik meer uit de planten had kunnen halen als er wat zorgvuldiger mee om gegaan was.
                    Maar des al niet te min is er toch nog wel redelijk wat lekkere wiet vanaf gekomen. Binnekort ga ik met mijn tweede projectje beginnen.
                    Wite russian had top rot en was uit de kast gehaald. Vervolgens is tie gewoon verdroogd.... Hebben er nog wat van geprobeert, maar dat was geen succes.

DSC00051.jpg

Verder ziet de kweek kast er nu zo uit. De lange stengel met een topje was ooid white widow.....
                    Het ene topje is er als een soort van experiment op gelaten. De twee plantjes achter in zijn maui waui en lowrider.... Zeer onder voed en onder bewatert. En daardoor miniscuul klein gebleven.
                    DSC00050.jpgDSC00049.jpg

En van de lemon skunk is dit geoogst:
                    DSC00055.jpg

En van de white widow dit:
                    DSC00056.jpg

THE END
                    Attached Files

Comment

Bezig...
                    X