Oorspronkelijk geplaatst door k1
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ganjalfs zelfbouw 600w led test
Collapse
X
-
Ja hallo, jij slaat 2 weken over en verwacht wel binnen 2 dagen antwoord
Maarre...dat paarse, idunno...
Komt vooral voor bij grote temperatuurverschillen. Waait er precies een windje op die plek ofzo ?
Ik zie even niet wat je precies gegeven hebt qua voeding afgelopen weken.
Ik vond wel dat je 4wk geleden al vrij hoog zat met de ec en wat aan de lage kant voor de pH.
edit:
Ik ben even op zoek geweest, en het lijkt het meest op een Molybdeen blokkade. (bron)
Vergeling van ouder blad, en oranje - paars -rode verkleuring van jonger blad.
Dat is vrij zeldzaam. Als oorzaak geven ze daar een te lage pH bij de wortelzone.Last edited by QnQ; 30 November 2017, 21:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQJa hallo, jij slaat 2 weken over en verwacht wel binnen 2 dagen antwoord
Maarre...dat paarse, idunno...
Komt vooral voor bij grote temperatuurverschillen. Waait er precies een windje op die plek ofzo ?
Ik zie even niet wat je precies gegeven hebt qua voeding afgelopen weken.
Ik vond wel dat je 4wk geleden al vrij hoog zat met de ec en wat aan de lage kant voor de pH.
edit:
Ik ben even op zoek geweest, en het lijkt het meest op een Molybdeen blokkade. (bron)
Vergeling van ouder blad, en oranje - paars -rode verkleuring van jonger blad.
Dat is vrij zeldzaam. Als oorzaak geven ze daar een te lage pH bij de wortelzone.
Net meteen even goed gewaterd met ph 6.1 zonder voeding, enkel met system kleen van GHE. Het gaat om 2 planten die het verschijnsel hebben, de rest wel wat vergeling maar geen rare rode kleur, zou best kunnen ook dat die 2 van dezelfde moederplant afkomen en daar iets mee is. Ik heb geen heel zorgvuldige selectie etc gedaan dus het is mogelijkLast edited by Ganjalf_The_Green; 30 November 2017, 22:31.
Comment
Comment