Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek (kempzaad)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek (kempzaad)

niet veel .
    hennep strekt nu eenmaal heel fel.word gebruikt voor de vezels,daarrmee(correct me if i'm wrong)

Comment

Ik heb mijn plantje nu buiten gezet,
      kijken wat ie doet

Comment

Ik was een tijd afwezig

ik heb nieuwe foto,s
        ik post ze vanavond

Comment

Ik heb ook wat kempwiet staan: gaan hard, maar duidelijk andere ontwikkeling dan andere wietplanten. Hier is het begin, ze zijn nu iets meer dan een maand oud

het begin, de eerste week
          tuinjuli 010.jpg6 AUG 002.jpg006.jpg
          na twee weken er een paar uitgezet in een bosje
          8aug 002.jpg8aug 001.jpg8aug 003.jpg
          eentje in de tuin, die was na drie dagen kaalgevreten door weet niet wat, maar wellicht loslopende konijnen
          8aug 017.jpg
          na iets minder dan een maand stonden de boskempjes er zo bij, eentje weg
          blankenberge 049.jpgblankenberge 050.jpg
          had een nog een paar in de tuin gehouden en die hebben veel meer licht gehad dan die in het bosje
          blankenberge 054.jpgwietpoel 001.jpgblankenberge 055.jpg
          Heb de indruk dat die wat meer kunnen verdragen dan 'echte' wiet-planten.
          Last edited by albes; 1 September 2010, 13:38.

Comment

mooie planten, maar voor de rest vraag ik me nog steeds af waarom je moeite steekt in het kweken van deze planten... Ik bedoel, wat is je motivatie? Met dit soort planten leren omgaan of wat?

Comment

Waarom stel je vragen waarop je zelf het antwoord geeft?

verder...
              1) het is legaal
              2) om te oefenen, inderdaad
              3) om je guerilla locatie te testen op beesten, konijnen, etc...
              4) om zelf te ontdekken of het nu rookbaar is of niet. Da's een hele domme discussie, maar nog niemand weten foto's weten posten over wat hij van een kempwiet gerookt heeft. De 0,02% THC wordt gemeten op de bovenste 50cm van de plant. De THC % van goede wiet is berekend op zuivere toppen. Ook wil ik zien wat het geeft als je de kempplant stresst, powervoeding geeft en zelf de mannelijk delen verwijderd. Dat zou kunnen verklaren waarom sommigen het wel te roken vinden.
              5) de planten zijn zeker sterker dan de wietplanten, zijn bestemd voor buitenteelt en goede opbrengst
              6) kempzaad kost niks

Gaat om het gedachtenexperiment: als ik iets rookbaars oogst van mjin kempwiet - is dan dat legale wiet? Dit toont aan dat je een plant niet kunt reglementeren, misschien uitroeien.

Verder een interessant idee: stel als gemeentebestuur weet je dat in wijk x veel mensen wiet kweken in hun tuin. Je kunt daar via wettelijke weg niks aan doen. Maar als je een braakliggend stukje midden in de wijk kunt volplanten met hermafrodiete kempwiet, dan neemt die gewoon heel de wijk over. Niemand zal nog sensimillia kunnen kweken als de ligging en wind goed zijn etc... Om nog maar te zwijgen over de planten die buitenstaan voor zaadkweek....

Comment

Ik doe dit om te oefenen hierna neem ik egte zaden

Comment

Ik doe dit om te oefenen hierna neem ik egte

Comment

aaahh had dan meteen een grote genomen

gr
                    maniski

Comment

hier volgt een foto deze foto is 2 weken oud er komen nieuwe
                      Attached Files

Comment

Ze noemen dit 'hermafrodieten', maar dat is niet helemaal correct. De planten zijn ofwel mannelijk ofwel vrouwelijk, maar vertonen kenmerken van beide geslachten. De kempwietplant kan zichzelf niet bevruchten. Een mannetje moet een ander vrouwtje bevruchten.

The plant grows quickly, requiring only 70 to 110 days to maturity. Due to this fact, industrial hemp is an abundant supplier of its extremely valuable raw materials. 25000 products incl biofuel can be made from this amazing plant.This plant is the solution for our Global Warming, it craps the CO2 out of the sky.

SAVE THE PLANET, SOW HEMP!!!

100 seeds/pkt

It is hardy to zone 9. It is in flower in July. The flowers are dioecious (individual flowers are either male or female, but only one sex is to be found on any one plant so both male and female plants must be grown if seed is required) and are pollinated by Wind. The plant is not self-fertile. It is noted for attracting wildlife (honeybees, Goldfinch).

Although monoecious plants are often referred to as "hermaphrodites," true hermaphrodites (which are less common) bear staminate and pistillate structures on individual flowers, whereas monoecious plants bear male and female flowers at different locations on the same plant. Male flowers are normally borne on loose panicles, and female flowers are borne on racemes.[12] "At a very early period the Chinese recognized the Cannabis plant as dioecious,"[13] and the (ca. 3rd century BCE) Erya dictionary defined xi 枲 "male cannabis" and fu 莩 (or ju 苴) "female cannabis".[14]

En als je dan deze toppen bekijkt, is het minstens de moeite de planten te laten staan. Ik doe het toch. Bekijk die toppen toch eens:
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ek-(duivenvoer)
                        Staffords opmerking en iemand die registreert om te melden datie wel knetter van werd, maar niemand gelooft het.

Comment

ziet er goed uit en bedankt voor je informatie

Comment

ik heb een nieuwe foto

( de plant staat buiten en ik wil vragen of dat wel goed is met dit weer want de aarde is zeiknat)

Comment

Foto0154.jpghier is de foto

Comment

Bezig...
                              X