Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar mijn passie!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Groei dag 8 staan er leuk bij volgens mij drie achterblijvers lamp op 85 centimeter. Gisteren schoon water gedaan morgen groeivoeding en dan de lamp nog wat naar beneden..
    Attached Files

Comment

worldpeaceandweed
      Last edited by Hoeloes; 1 December 2017, 15:52. Reden: De lucht veranderd in het blad ;)
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Heey hoeloes Zeker zet de stoel maar neer.

Ik heb ook over een setup nagedacht is het niet beter om een 400 watter te halen?

Dan maakt het namelijk niet uit hoelang ze er onder staan.

Stel je hebt inderdaad een 220 watt zou je kunnen voorgroeien 4weken maar met een 400 watter zou je zelfs een tijdje bloei kunnen doen.

Dit is wat ik dacht je haalt dus een 400 watt er bij en je doet vier weken voorgroei en gaan over naar 12-12 in de dr 120 600 watt
        Je gooit onder die 400 watt meteen een nieuwe lading dan kan je dus 3-4 weken groei plus 3-4 bloei en dan onder de 600watter
        of is dat nadelig ? ik suggereer maar wat hoor.

Ik kan nu geen foto's gooien ik ben tijdelijk op vakantie en word er door een ander voor mijn planten gezorgd volgens mijn schema. Ik had inderdaad gelezen dat ik mijn lv in de beginstadium hoog moest houden had er wel wat moeite mee en voor de volgende ronde denk ik dan ook maar aan een luchtbevochtiger scheelt handdoeken.
        Wel zien de dames er erg mooi uit ze groeien goed ik heb dag 11 getopt. Of het helemaal goed ging durf ik niet met zeker heid te zeggen.
        Ik nam er niet genoeg tijd voor was wat gehaast baal er een beetje van maar we zullen zien misschien stress ik hem eventjes te veel.

Ik laat ze ongeveer 16-18 dagen groeien en dan gaan ze de bloei in dus eind van deze week. Ik kan gewoon meteen omschakelen of moet ik er steeds een uur van af doen ? Maakt niet heel veel uit toch >?

Mijn fan staat inderdaad tussen de lamp en planten maar omdat het zon groot ding is moet ik nog een oplossing vinden om hem op te hangen hier ga ik mij dus vrijdag mee bezig houden en tevens maak ik dan ook een paar foto's. Waar we hopelijk warm van gaan worden.

Heb ook al zin in het voorjaar gaan we ook weer lekker buiten knutselen....

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

image.jpeg Heey Hoeloes hier was ik eens weer. Mijn verzorger heeft zen werk redelijk gedaan. Geen schema bijgehouden is het minpuntje ik heb ze getopt 2-3 dagen voor ze de bloei ingingen niet allemaal trouwens 1-2 achterblijvers niet. Geef geleidelijk water plus voeding bloei van canna 80ml op tienliter en dan de ene plant 100 ml en de ander 300 verschild nog al.. Het gaat naar behoren dieven ga ik in de tweede week doen zoals de meesten zeggen dat ik het moet doen daarna ga ik mijn net er in hangen en rustig proberen te binden nog tips met het binden of naar eigen inzicht doen ?
            Attached Files

Comment

Lange tijd niks gepost!!!
              We zijn inmiddels op bloeidag 20
              ik meng 80-90 ml op 10 liter bloeivoeding van canna.
              alles gaat naar behoren volgens mij voor de eerste keer heb 1 vliegje gespot vandaag.
              gedachte: dacht dat het niet ging gebeuren verkort tering geef 10 liter voor 12 planten. Per ongeveer twee volle dagen. Mvg
              Attached Files

Comment

Achterblijver had ik niet getopt het plantje wat uit de dood opstond kan je niet missen..

Comment

80-90ml voor 10 liter lijkt me vrij veel. Is dat enkel Canna Flores of is daar ook een booster of andere additieven bijgerekend?

Comment

Ik vind dat ook erg veel.
                    Toen ik nog met Canna kweekte heb ik nooit meer dan 3ml/L gegeven en dat was toen er al echte toppen waren, niet in het beginstadium zoals hier.
                    Ik ben erg benieuwd hoe lang dit goed gaat.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Aiii er stond 7ml per liter. Ik ga het meteen verlagen bedankt voor de tips heb nog veel te leren had juist het gevoel dat ik het lekker deed. Aanpassen is moeilijk.
                      In deze zaak belangrijk bedankt heren
                      Gebruik alleen vega en canna flora vega os voorbij. In het latere stadium alleen nog pk 13-14
                      Is het trouwens goed om tegen vliegen zelf strips te maken?
                      ik heb het over een mengsel van honing suiker en als laatste water. Had er iets over gelezen nu weet ik wrm jullie een controle lampje hebben. Dacht eerste keer word foutloos.
                      denken in oplossingen word je zeker beter in met deze hobby
                      Last edited by QnQ; 27 December 2017, 22:00. Reden: dubbelposten. 3x samengevoegd.

Comment

Ik merk aan mijzelf dat ik er heel makkelijk over dacht.
                        het scrognet heb ik te laat en te hoog ingezet.
                        ten tweede heb ik niet heel mooi opgeknipt teveel laten zitten.
                        ik erken mijn fouten.
                        wel goed dat ik vaak met een vergrootglas kijk en snel spint tegen kwam. Behandeld met groene zeep dreft en spiritus elk blaadje afgenomen. Een twee keer bespoten ket hetzelfde mengsel vier dagen later en teentjes knoflook in elke pot gedaan.
                        Pof pof pof en weg waren ze controleer nu om de twee dagen.
                        Zeker weten dat ze een enorme klap hadden gehad met uit en in de tent doen voor mijn eerste keer doe ik het tot nu toe middelmatig besteed er zeker wel aandacht aan veel maar het moet netter.
                        ach dit is ook een vak en niemand leert mij het.

Week 5 begonnen met pk 13-14 1 ml per liter plus de gebruikelijke 4-5 ml per liter bloei canna. De prijzen liggen aan de eind van de rit. 750ml tot liter p.p. Om de twee dagen .
                        Attached Files

Comment

Heb je nog zelf vliegenstrips gemaakt ?

Ze staan er niet zo slecht bij toch ?
                          Toppen zitten netjes verdeeld, en ongeveer op gelijke hoogte. Prima.

Voor week 5 bloei zijn ze nog niet reuzegroot, maar als ik de foto's bekijk zie ik op die van 4 weken geleden nog geen bloei, en op die van 2 weken geleden wel.
                          Dan zou je ongeveerplusminus in week 3 bloei zitten. Dat komt ook wat beter overeen met de grootte.
                          (de bloei begin je te tellen vanaf er topjes zijn)
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt qnq doet mij toch weer goed ooh ik dacht van af het stadium dat je omschakelt voel me dom
                            Doe mijn best ruikt lekker thc opbouw is prima volgens mijn oog uhm goed hard ook compact bijna alle toppen.
                            ik merk dat ik 1 plant niet goed heb getopt.
                            ja heb maar 1 top vast gebonden diegene die ik niet heb getopt. Ik wou vergelijken of diegene beter word.
                            Plakstrips waren niet nodig want er waren tot mijn verbazing geen vliegen en ttoch zag ik er 1 of zag ik hem wel vliegen haha
                            dankje word toch positief van het berichtje.

Comment

Gaat vast nog wel goed komen, blijven doorgaan en vertrouwen hebben. Je gaat er genoeg van leren voor je volgende rondes .

Heb je ook fotos in je tent zonder HPS verlichting, eventueel vlak voor de lamp aangaat of vlak nadat de lamp uit is?
                              1e kweek - Mohan Ram (Done)
                              3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

Zeker ! Hopelijk komt het goed en latere rondes komen er wel maar eerst even 1 om te beginnen.
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X