Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar mijn passie!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Op zoek naar mijn passie!!!

    Korting op 420shop
    Goedemiddag mijn naam kan ik niet vertellen jammer genoeg. mijn leeftijd is 23-24 ...

    Een klein stukje over mijzelf. Ik ben een jongen die houdt van mensen, werken, sport en gezelligheid. Waar ik niet van houdt is afgunst, problemen en mensen die niet goed zijn in het verdelen van geld of goederen. . ook wel graaiers genoemd.

    Ik ben een werker. en wil ook omhoog gaan net als planten. Werken en kweken. succes maak je niet alleen heb ik geleerd!!!
    hetgeen waar ik naar op zoek ben is passie en heb het gevoel dat ik nu ga beginnen met het uitvoeren van mijn passie. Ik word kweker...
    Ben al tijden opzoek naar een passie. Heb bij verschillende bedrijven gewerkt contracten aangeboden gekregen, maar nooit aangenomen, omdat ik vind dat je iets moet hebben in je leven wat je leuk vind dus luister niet naar je werkgever of collega's luister naar mensen die naar jou luisteren ga op zoek wat je leuk vind. Zo ben ik !!!! hallo allemaaal. Momenteel ben ik ook aan het werk waar ik nog wel een goed gevoel van krijg.


    Het begin een kweektent van 1,20 bij 1,20
    600 watt geheel compleet
    2 keer inlaat en 2 gaten open
    1 keer uitlaat
    Geen actieve inlaat.

    Ik ben begonnen met 12 x 11 L Soort cheese !!
    LV is laag rond de 30-40 Emmer en handdoek in de tent twee extra gaten geopend.. Afzuiger 50% aan temperatuur is goed Rond 26-29 schommelend ventilator uit. tweede dag, stekjes hangen geen goed teken, maar doe mijn best. het gevoel dat ik geduld moet hebben.
    Ph rond de 5,8 6,3 wil meteen goed beginnen naar de eerste draai wil ik hier in verder.

    Mijn vraag is of meerdere mensen het herkennen dat meerdere stekken hangen tweede dag neem dat mee. Moet ik mijn ventilator aan doen ? hoeveel water geef je de eerste paar dagen eerste dag gaf ik 175-2i00 ml vandaag omdat ze aan het hangen waren gaf ik toch iets meer. Zijn er tips hoor ik het graag.

    Ooh ik ga hierna over op k2 zaad, want ik wil ouwe soorten terug brengen heb het gevoel dat mensen dat ook graag weer willen zien.....

    Groetjes .....


    #2
    nog nooit met stekken gewerkt, dus kan je daar niet echt mee helpen. Maar welkom!
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #3
      welkom ,koop grote sateprikkers duw ze in de hoeken van je pot in de grond en trek er nu grote doorzichtig plastic zakken overheen ,dan heb je een broei kastje en gaan je stekken weer omhoog staan wel effe de zakken natspuiten aan de binnenkant voordat je ze erover zet
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Foto's kunnen veel meer vertellen

        Als ze al geworteld zijn en de aarde is vochtig zat is het gek dat ze hangen. Als ze nog niet geworteld zijn, of de aarde is kurkdroog, is het wel logisch.

        Als we de omstandigheden/situatie niet weten is het moeilijk dingen die er gebeuren verklaren.

        Heb je toevallig foto's, die helpen ook een heel stuk !

        Comment


        • BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          Als ze nog niet geworteld zijn moeten ze onder een plastic zakje/ bovenkant van een flessenhuls die wat vochtig is, zodat ze een broeikasje hebben en goed kunnen wortelen

        #5
        Goedenavond bedankt voor het bericht. Ik heb net weer eens gekeken en velen van de hangende stekken zijn weer recht komen te staan heb rond de 300-400 ml op de tweede dag gegeven morgen kijk ik of ze weer een dosering nodig zijn. De stekken zagen er top uit behalve een paar wat minder lange wortels. Het is een sterke plant morgen tien uur zijn we op einde van dag drie. Zeker zou ik een foto maken. om er beeld van te krijgen lv blijft rond de 35 -40 emmer in de tent met water twee gaten een beetje open en onder twee keer inlaat niet actief ventilator toch maar zacht laten draaien en een natte handdoek erover heen gehangen en die vervang ik morgen. heb nog een vraag kan ik in plaats van twee weken groei ook iets langer laten doorgroeien of heeft dat geen zin in elf liter pot heb er twaalf in elf liter is dit een wijze keuze ? of moet ik in de toekomst toch iets groter gaan denken kwa potten.

        Comment


          #6
          Zoals jullie kunnen zien hangen ze nog steeds niet allemaal. Ik denk dat de meesten het overleven een aantal twee niet. Ze zijn vochtig en heb folie gewikkeld hopelijk doet het wat dit zijn foto's van de derde dag 2200 is einde van dag drie

          Comment


            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant View Post
            Foto's kunnen veel meer vertellen

            Als ze al geworteld zijn en de aarde is vochtig zat is het gek dat ze hangen. Als ze nog niet geworteld zijn, of de aarde is kurkdroog, is het wel logisch.

            Als we de omstandigheden/situatie niet weten is het moeilijk dingen die er gebeuren verklaren.

            Heb je toevallig foto's, die helpen ook een heel stuk !
            Staan er nu op

            Comment


              #8
              hoop dat ze het overleven veel natspuiten met plantenspuit ruimte lekker vochtig houden en duimen
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                #9

                Comment


                  #10
                  elke pot eigen zak en het kan niet mis gaan,maar moet je zakken gaan halen en stokjes veel te veel werk
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #11
                    Morgen zou ik weer eens een foto gooien. Ja veeeeel te veel werk het huishoudfolie heeft het vooralsnog prima gedaan en zijn de stekken nagenoeg allemaal gezond blij toe. of je hebt een rol huishoudfolie of stokken en zakken simplistisch idee maar met het zelfde effect is het niet ? het gaat om het broeien . Daarom is kas wiet ook zo prima denk dat ik ook met het huishoudfolie blijf werken het heeft zeer zeker een positief effect in de beginfase. toch bedankt joremkrank..

                    Comment


                      #12
                      Toen ik de titel zag van dit topic "Op zoek naar mijn passie" moest ik ff aan deze cartoon denken
                      1298775.jpg
                      Ik heb zelf nul-ervaring met het kweken via stekken, altijd uit zaad. Ik wil het in de toekomst wel eens proberen om enkele stekken te nemen en ze tot volwaardige planten te laten groeien.
                      Veel geluk met deze kweek. Ik volg!

                      Comment


                        #13
                        Day 5 had wat problemen met de groei van de stekken er zijn twee a drie achterblijvers somber maar denk dat ze alle twaalf bij mij willen zijn. Ventilator ingeschakeld de laatste dertig minuten morgen gaan ze volledige dagen in de wind en begin ik langzaam de lamp naar beneden te brengen als de laatste twee ook gaan aanslaan.

                        Comment


                          #14
                          Foto's kan ik niet meer plaatsten omdat het niet kan in dit album weet iemand waardoor dat komt ?

                          Comment


                            #15
                            Naar even zoeken kwam ik er achter wat ik fout deed hierbij een update lieve mensjes
                            Attached Files

                            Comment

                            Bezig...
                            X