Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar mijn passie!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gewoon lekker door blijven gaan, recht zo die gaat... Oogsten hoef je nog lang niet aan te denken, nu vooral de plant gezond houden...
    1e kweek - Mohan Ram (Done)
    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

Lekker latuh bloeiuh.
      Ziet er goed uit hier.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Zeker en probleem met spint is ook aangebroken, nog geen rag,
        ik baal er wel enorm van er zijn een aantal toppen die gekleurde trichomen krijgen.
        zeer compact zijn ze wel niet enorm zou snel weer eens een foto plakken.
        stekken ook niet gedompeld grrrr
        als ze daar van komen tip voor volgende keer aan mijzelf.
        als het een rag attack word ga ik snel te werk.
        ik denk niet aan inspuiten, laatste week midden twee week maak ik er nog van hebben ze 40-50 dagen 12 -12 gehad ja of snel werken en trichomen 30-45 % dan erg veel gedoe. Dat is het ideee. dan is mijn eerste keer niet volkomen goed gegaan.
        ik baal er wel van wou het wel beter doen was het idee.
        leerzaam proces

Comment

Met 40-50 dagen 12/12 zit je nu eigenlijk pas op dag 20 a 30 echte bloei. Dus dat betekend dat ze zeker nog 3 tot 5 weken moeten (minimaal).

Ik heb in mijn binnentuintje gelukkig nog nooit last van spint gehad, dus kan je daar niet over adviseren. Maar ik durf te wedden dan als je wat rondzoekt op het forum er vast wel een paar kweekverslagen zijn waarin spint voorkomt. En daar zullen onze goeroe's waarschijnlijk wel tips gegeven hebben.

Misschien dat het nog zin heeft om een flesje roofmijt te kopen en uit te zetten?

Comment

Aantallen foto's denk ook dat ik scherp moet zijn deze dagen ....
            Attached Files

Comment

We zijn begonnen met schoonspoelen.
              er zijn een aantal vrouwen eerder klaar.
              die hebben dan twee spoelbeurten gehad.
              anders denk ik dat er teveel trichomen bruinkleuren en ben ik te laat.
              raar genoeg is de helft klaar zie foto,s
              en de helft niet.
              iets te laat begonnen met het spoelen voor de ene helft de andere helft kleurt nu pas.
              Ik moet het goed plannen.
              Wish me luck.
              Heb erg veel geleerd deze ronde.
              Wat wel en niet te doen.
              heb wel het gevoel dat ik een mooi eindproduct ga krijgen.
              zeker ga ik dit testen.
              het spoelen kan ik twee tot drie keer doen voor de ene helft is dat voldoende?

Comment

In principe ben je niet snel te laat, als ik het goed begrijp zit er tussen "klaar om te oogsten" en "te laat om te oogsten" 3-5 weken. Te vroeg oogsten komt dan weer veel vaker voor. Als ik dan gok dat je op dit moment is week 5/6 van de bloei zit (maximale schatting) zal je zeker nog te vroeg zijn.

Maar ik word natuurlijk graag gecorrigeerd door de mensen die er meer vanaf weten .

En zonder foto's van trichomen is het heel erg lastig om advies te geven.

Comment

• worldpeaceandweed
                  worldpeaceandweed commented
                  Editing a comment
                  Zeker keek er vandaag nog naar ik heb wel een duidelijke foto geplaatst in eerdere reactie daar uit kan jij wel maken hoe het zit hoop ik Zeker ga niet te vroeg oogsten zet zeker nog een foto.

Heey people naar wat tips te hebben gelezen en kijken naar andere kweekverslagen.
                ben ik tot de conclusie gekomen dat ik nog tien dagen te gaan heb plus minus.
                ik zit op 47 dagen 12-12 precies te zijn.
                dus daadwerkelijke bloei dag of 35-37.
                tegen de spint heb ik wat roofwanten uitgezet 2500 stuks.
                Geen rag geen beweging.
                ik was gisteren begonnen met het spoelen.
                zit te denken nog twee keer te voeden en dan over te gaan naar het spoelen.
                door veel gedoe met spint trichomen die bruin werden dacht ik snel te moeten knippen.
                Ik kom hier van terug, naar vele tips en verslagen te hebben doorgebladerd word het toch nog een succes hihi...
                hier volgen een paar foto's morgen knap ik er zonder licht een paar foto,s op..
                lv 35-50
                temp 19-27 verandert weinig aan deze twee dingen zit wel lekker.
                heb al drie keer pk 13 14 gegeven 1-1.5 ml per liter. Dat was dat.
                nog veel te leren mijn kweekverslag is een beetje rommelig beetje erg net zoals vele fouten gemaakt te hebben.
                de toppen zweven hier en daar en sommigen onderaan vallen. Binden dus
                mik zie mijn minpunten.
                Word aan gewerkt!!!
                de toppen zijn ook klein en dan weer groot ook dat is voor de volgende kweekie.
                Attached Files
                Last edited by worldpeaceandweed; 23 January 2018, 17:07.

Comment

• Jack Spliff
                  Jack Spliff commented
                  Editing a comment
                  Het ziet er op het eerste zicht niet slecht uit. Misschien kan je eens enkele foto's nemen met de lampen uit. De gele gloed laat de kleuren niet zo goed zien en geeft een "vertekend" beeld.

• groot
                  groot commented
                  Editing a comment
                  Toppen zee!!! Goed bezig en geduld....

• MV1977
                  MV1977 commented
                  Editing a comment
                  Inderdaad zoals Jack aangaf, een paar fotos zonder HPS zou helpen en wat closeups van de toppen.

Als je nu 47 dagen op 12/12 zit, dan kan ja daar 2 a 3 weken (14 tot 21 dgn) vanaf trekken voor de "echte" bloei. Dan zou je nu dus op 26-33 dgn echte bloei zitten. Als je uit gaat van 50-70 dagen echte bloei (afhankelijk van de soort), mag je dus nog wel even.

Suc6!

Zeker morgen zijn de de fotos met de lampen uit er

Comment

Een aantal foto's moet bekennen dat mijn telefoon niet super zuiver is ..
                  Ik moet wel bekennen dat ik een beetje eigenwijs ben.
                  Koppig ook nog.
                  Ik moet nog een beetje leren luisteren naar mensen die het al tijden doen.
                  Deze rookie.
                  lol
                  Ik moet bekennen dat ze zeker nog wel even kunnen staan hoe lang weet ik eigenlijk niet.
                  Tot er bladeren goed aan het vergelen zijn en rond de 50-70 van de trichomen bruin kleuren i get that.
                  Ik plaatst zo nu en dan foto's
                  Dan is elke hulp welkom ....
                  Attached Files
                  Last edited by worldpeaceandweed; 23 January 2018, 23:14.

Comment

Als ik de fotos zo zie (op mn mobiel is iets lastiger te zien) zien ze er heel mooi uit. Maar de toppen moeten echt nog behoorlijk aandikken, dus gun ze nog de tijd om vet gemest te worden.

Zolang de pistels nog wit zijn is ze nog steeds aan het aandikken, dus laat maar gaan, dat gaat wel goed.

Gewoon rustig blijven voeden, water geven (niet te veel, is mijn grootste struikelblok en voor mij de grootste oorzaak van matige oogsten), en gewoon je kweekverslag blijven updaaten met goeie fotos. Fotos zoveel mogelijk zonder HPS verlichting (vlak voor of na licht aan/uit) en als scherpstellen dan lastig is kan je evt. een zaklamp gebruiken om te helpen scherp stellen.

Suc6!

Comment

Zeker ik schiet ook wel eens door met het water.
                      Ik merk waar de luchtslangen hangen dat de dames wat meer lusten.
                      Ik dacht dus om een luchtslang met gaatjes door de tent latenlopen rondom ... Dat was een grapje.
                      Vandaag weer eens voeden.
                      Nog een vraag ik heb eigenlijk niet gebonden. Kan dat nog?
                      Deze vraag komt omdat, hier en daar wat toppen hangen of lekker laten zweven ?

Comment

• Hoeloes
                        Hoeloes commented
                        Editing a comment
                        Menu hoef je niet meer te binden, dat doe je vanaf dat de dames het net gaan raken tot net ff voor de warebloei.
                        Dus lekker laten gaan en goed laten rijpen en laat de oogst koorts je niet grijpen.

370 gram eerste keer wat problemen gehad 345g totaal wat echt goed is.
                      Ben niet super blij voor de eerste keer gewoon blij!!
                      Toppen zijn super hard geur thc en lekker stoned gevoel geeft de wiet ik was een tijde weg en de komende tijd minder hier.
                      Tot de volgende keer...

Comment

Bezig...
                      X