Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 candy kush express rqs 1hazeberry

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5 candy kush express rqs 1hazeberry

Korting op 420shop
    ik ben begonnen met led verlichting spectrabox 540w in mammoet lite tent had graag wat meer informatie over de afstand tussen de plantjes en de spectrabox. de plantjes zijn nu 3 weken oud en zullen de komende dagen voeding beginnen krijgen van plagron geef nu gewoon water met ph 6.0 ec meter heb ik voorlopig nog niet foto's zijn 3 dagen geleden genomen zal vandaag nieuwe toevoegen alle tips zijn welkom
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

dag smokers hier zijn we dan weer met wat foto's. de plantjes zijn enkele dagen geleden getopt geweest en komen nu terug mooi op gang .ze zijn bijna klaar voor de low stress training en het scrognet

Comment

wat nieuwe foto's van het low stress trainen

Comment

Hoi
        Zoals ik het nu zo zie gaat het goed toch. ik heb geen verstand van kweken met led maar denk als je in de zoemachine zoekt vindt je er wel wat over.
        in wat voor grond staan ze en heb je er wat aan toegevoegd? ook wat scherpere foto's zouden beter zijn

succes

Comment

• detndewitn
          detndewitn commented
          Editing a comment
          de dames staan in gewone stekgrond met perlit ze krijgen plagron om de 2 a 3 dagen om overvoeding te vermijden anders dagelijks water met ph 6.0 zal binnen 2 weken wat scherpere foto's kunnen plaatsen

ben nu met autoflowers bezig en zet deze ditect in de 11 liter pot maar waar ik het zaadje stop gebruik ik light mix ongeveer 0,5 liter de rest is medium mix omdat ik niet afgezuurd water geef verkruimel ik wel wat buffertabs in de light mix en na paar weken plaats ik deze ook in de medium mix niet omdat ze de voeding uit de tabs nodig hebben maar om ph problemen te voorkomen.

Comment

heb mn scrognet gehangen nu wachten tot ze erdoor groeien

Comment

Bezig...
          X