Welkom welkom !
Fijn dat jullie al even binnenspringen...
De kweek is nog niet van start gegaan, de voorbereidingen al volop bezig!
Zoals jullie kunnen lezen in de titel gaat dit onze (vriendin en mezelf) eerste kweek worden...
Daarom licht ik graag het plan even toe.
Zodat er hier en daar misschien nog iets bijgeschaafd kan worden voor we van start gaan.
Ik zal zelf zo goed mogelijk proberen toe te lichten waarvoor we gekozen hebben en waarom .
Graag horen we dan jullie feedback en ervaringen!
Het plan :
We zijn reeds in het bezit van volgende zaken:
Secret Jardin DS60 : 60 x 60 x 170 cm tentCan Fan afzuiging + koolstoffilter + Fan controllerOsram 250W HPS + 250W VSADavin 250W schakelkast
Deze heb ik achteraf nog besteld, daar veiligheid toch echt wel primeert.
Het moet een leuke hobby blijven zonder zorgen of stress.
Wederom denk ik dat ik voor de prijs dat zo een ding kost, het zelf niet beter&goedkoper had kunnen doen.
We willen enkele plantjes zetten in potten van 11 liter (24*24*27,7cm) en aarde gebruiken van Plagron Bat Mix.
De groei gewoon op deze grond zonder extra voeding. Pas vanaf de bloei terug beginnen te voeden met bloeivoeding Plagron Terra Bloom.
Zijn voorlopig niet van plan om een pH- of EC-meter te hanteren.
We zouden graag een kleine soort kweken (zie tent), overheersend Indica, met korte bloeifase.
Eigenschappen: Happy High en zoete smaak.
Zelf vonden we Sensi Skunk een kanshebber, maar staan zeker nog open voor suggesties?
Zelf hadden we nog volgende vraag:
Fijn dat jullie al even binnenspringen...
De kweek is nog niet van start gegaan, de voorbereidingen al volop bezig!
Zoals jullie kunnen lezen in de titel gaat dit onze (vriendin en mezelf) eerste kweek worden...
Daarom licht ik graag het plan even toe.
Zodat er hier en daar misschien nog iets bijgeschaafd kan worden voor we van start gaan.
Ik zal zelf zo goed mogelijk proberen toe te lichten waarvoor we gekozen hebben en waarom .
Graag horen we dan jullie feedback en ervaringen!
Het plan :
We zijn reeds in het bezit van volgende zaken:
Secret Jardin DS60 : 60 x 60 x 170 cm tentCan Fan afzuiging + koolstoffilter + Fan controllerOsram 250W HPS + 250W VSADavin 250W schakelkast
Deze heb ik achteraf nog besteld, daar veiligheid toch echt wel primeert.
Het moet een leuke hobby blijven zonder zorgen of stress.
Wederom denk ik dat ik voor de prijs dat zo een ding kost, het zelf niet beter&goedkoper had kunnen doen.
We willen enkele plantjes zetten in potten van 11 liter (24*24*27,7cm) en aarde gebruiken van Plagron Bat Mix.
De groei gewoon op deze grond zonder extra voeding. Pas vanaf de bloei terug beginnen te voeden met bloeivoeding Plagron Terra Bloom.
Zijn voorlopig niet van plan om een pH- of EC-meter te hanteren.
We zouden graag een kleine soort kweken (zie tent), overheersend Indica, met korte bloeifase.
Eigenschappen: Happy High en zoete smaak.
Zelf vonden we Sensi Skunk een kanshebber, maar staan zeker nog open voor suggesties?
Zelf hadden we nog volgende vraag:
Comment