Ik zou graag helpen.... Maar heb geen idee
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek - 250W HPS - Tent - Aarde
Collapse
X
-
je vertelde paar weken geleden dat het begonnen is met bruine puntjes
dat duid meestal aan op te veel voeding
dat je bladeren vergelen onder et net is normaal ik haal alle bladeren weg onder het net en alle kleine topjes
je lamp kan iet zo diep bestralen van al de andere bladen zo geen warmte trek de plant aar voeding uit het blad en vergeeld en valt af
ook haal ik all bladen weg onder het net om schimmels te voorkomen en meer lucht circulatie tussen de planten
mss kan je daar eens mee beginnen ben ook geen exper in blad problemen
eens aan QNQ vragen hij weet meestal wel wat raad met zo een problemen
anders staat je veldje wel mooi volhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Thanks voor de uitleg, dat apprecieer ik! Ja heb geen idee of dit het natuurlijke proces is, of dat er iets mis is... Het is de eerste kweek dus kan niet vergelijken.
Verder groeien er zeker mooie toppen boven het netje!!! Maar het zou zonde zijn om nu alles te laten vertragen en het einde niet te halen!
QnQ Jij nog ideetjes?
Groetjes Holy C.
-
-
Bovenop zien ze er nog wel goed uit toch ?
Ik denk dat het de combinatie is, van af en toe teveel water, en door het dikke bladerdek vangen ze natuurlijk nauwelijks licht.
Deze verschijnselen worden niet veroorzaakt door teveel of te weinig voeding.
De blaadjes die echt dor zijn mag je wel weghalen als ze makkelijk loslaten.
- Likes 1
Comment
-
Hartelijk dank voor je antwoord QNQ! Je hebt vermoedelijk ook wel andere dingen te doen!
Maar bovenop zien ze er best goed uit ja, misschien hier en daar iets lichter van kleur.
Het zijn vooral de bladeren onder het net die nu geel worden. Ook geen plekjes of andere tekenen te bespeuren.
Enkel veel gele bladeren...
Dit zou dus natuurlijk fenomeen zijn?
Ik probeer straks nog wat foto's te nemen.
-
Zoals beloofd nog eens een foto update!
zijn nu bloeidag 21 (van 49 normaal).
We zitten bijna in de helft!
Laat maar weten wat jullie denken!!!Attached Files- IMG_20180414_205610156.jpg (118,2 KB, 25 views)
- IMG_20180414_211635.jpg (63,1 KB, 22 views)
- IMG_20180414_211408.jpg (69,8 KB, 24 views)
- IMG_20180414_205704511.jpg (152,0 KB, 22 views)
- IMG_20180414_205659638.jpg (138,1 KB, 23 views)
- IMG_20180414_205656218.jpg (130,4 KB, 22 views)
- IMG_20180414_205652973.jpg (137,5 KB, 23 views)
Comment
-
Beste heren,
Ik wou vandaag net even een update posten!
Gisteren zijn ze om gegaan!
De afgelopen weken zijn we ze blijven voeding en water geven. Geen slap hangende bladeren oid maar wel snelle verveling die doorzette.
Leek op zich wel logisch proces dat onderaan begon en zo naar boven ging.
Enkele dagen geleden waren dus alle bladeren onder het net reeds afgevallen en verdroogd.
En begonnen dus ook de eerste toppen stilaan geel te worden.
Microscoop toonde veel cloudy trichomen hier en daar clear en ook enkele amber. Op de toppen ook al een redelijk wat bruine bloeiharen.
RQS gaf 7 weken bloei aan, bij ons zijn ze om gegaan op 6 weken.
Opbrengst lijkt ons redelijk ok!
Ik post dadelijk even een foto.
Comment
-
De bloeiweken dat breeders aangeven zijn indicaties. Veel hangt af van het klimaat, belichting, voeding... Maar sommige breeders zitten er niet ver naast.
De Liberty Haze die ik nu staan heb wordt aangegeven door Barney's Farm met 8-9 bloeiweken. Ik zit nu o p 50 dagen echte bloei en heb nog een 10 tal dagen te gaan. Met 60 bloeidagen is dat een mooie indicatie als ze 60-65 dagen opgeven. Meestal moet je er idd een week bijtellen of langer, maar niet altijd.
Je ogen gebruiken + de kennis die overal te vinden is + een beetje ervaring + eigen smaak bepalen de oogstdatum.
Comment
-
is idd zo kunnen laatste weken serieus bij trekken mijn Berry Bombs staan aan gegeven 46 dagen bloei en mijn nirvana papaya's staan 56 dagen bloei zit nu op bloei dag 60 en heb nog bijna geen amber triclonen zo gewoon laten staan en de toppen zie je iedere dag dikker worden
zoals jack zegt breeders gegeven indicatieve dagen aan je moet beetje zelf aan je plant zien
of last van het kap syndroom niet kunnen wachten lol
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Ghoh niet echt, leek ons gewoon niet veel zin te hebben ze nog langer te laten staan.
Aangezien de bladmassa elke dag serieus achteruit ging! Zelfs het blad in de toppen werd bruin...
Heb geen ervaring hoeveel top en plant in deze situatie nog kan aanmaken? Naar mijn mening liepen deze op hun laatste benen...
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Laar maar horen!
Comment
Comment