Dat komt helemaal goed !
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e keer voorgroeien onder Starlite 4x55w
Collapse
X
-
ze zien er heel mooi uit... ik ga binnenkort ook beginnen met mijn starlight alleen dan met de osram lampen erin ga de philips ook aanschaffen alleen nu nog niet wil een keer die osrams testen.
hoelang ben je van plan je dames te laten voorgroeien?
Comment
-
Dat scheelt ongeveer 350 lumen per lamp ongeveer, totaal 1400 lumen.
Logisch dat je eerst die osrams een keer gebruikt.
De lampen die ik erbij kreeg waren maar 4100 lumen dus die osrams zijn alweer een heel stuk beter.
Ik ga ze voorgroeien totdat mijn huidige kweek in de dr120 is geoogst.
Dan snel de tent en de potten schoonmaken en daar gaan we weer.
-
-
Groeidag 13
De dames overgepot naar de 4 liters en elk 100ml spa water ph6 gegeven.
Ook heb ik de lamp verhoogd naar ongeveer 15cm om te kijken wat het doet.
1 dame is nogal apart, ze heeft geen groei top meer en produceert maar 1 node met maar 1 vertakking.
We kijken wel of ze het nog een beetje gaat doen.
DoeiiiYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
Comment
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
-
Hoi fliphasjkip,
De dames gaan straks over in 25l potten met allmix met wat extra wormenmest en dan lekker onder de Hps.
Heb jij trouwens nog een clipfan in je ruimte?
Geinig en goed idee trouwens om een afdakje te maken van Lego, althans ik neem aan dat die lego daarvoor bedoeld is.
Qua strek heb ik de lamp iets moeten verhogen omdat ze anders nogal klein en gedrongen bleven.
Wel heb ik met overpotten de dames tot aan de lobblaadjes ingegraven.
-
Met Lego kun je alles maken Ik heb inderdaad mijn metertje ingebouwd zodat deze in de schaduw staat.
Een fan heb ik deze keer achterwegen gelaten, ik heb de flap van het tentje een beetje opengezet, de temp. zit rond de 28 graden. De lamp brandt 24/24. In de zomer zal ik wel met een afzuiging moeten gaan werken, dan wordt het gemakkelijk 30 +. De lamp zal dan 18/6 branden.
Ik probeer ze juist wat kleiner te houden, mijn hok is nog niet vrij en het ziet er naar uit dat dit nog een weekje langer gaat duren. Ik graaf ze dadelijk ook in tot de lobblaadjes.
Ik zag nu ook dat je die 25 l potten al had gemeld in je verslag, zal ik wel weer overheen hebben gelezen met mijn gare kop Dat is een mooie maat, en dan nog HPS erop, ben benieuwd wat dat gaat geven. Het begin is iig al goed, de basis is gelegd.
Succes !Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
Comment