Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e keer voorgroeien onder Starlite 4x55w
Collapse
X
-
- Likes 1
Comment
-
Hoi BYP,
Volgens mijn weten zal de lamp op ongeveer 10cm moeten hangen, afhankelijk van de temperatuur.
Helaas heb ik geen Android dus helaas geen meting voor mij.
Maar de meting waar ik over gelezen heb mag ik hier niet posten, als ik binnenkort tijd heb typ ik heb wel ff uit en zal ik het posten.
Thx voor je feedback!
-
aah oke, netjes! dat is lekker dichtbij
-
BackYardPlant
om nog even op post #3 terug te komen.
Na wat speurwerk toch wat bevestiging over het aantal lumen ven de Philips lampen tov bv SJ lampen. Let wel op dat ik doel op de groeiverlichting en niet de bloeiverlichting.
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ampen-en-tneon
Als ik die post van de werkelijke metingen vindt laat ik het je direct weten.
En nog even een link waarin alle specs van de Philips lampen te vinden zijn.
- Likes 1
Comment
-
Als ophamgsysteem voor deze lamp omdat hij wat zwaarder is dan een gewone kap heb ik het mojo cow ophangsysteem gekocht net als de lamp nog niet genruikt dus kan er geen beoordeling over geven maar ziet er stevig en makkelijk in gebruik uit. staat ook een video van ssyteem bij hoe makkelijk het werkt
- Likes 1
Comment
-
Wellicht een open deur 😟 maar de reden dat je gaat voorgroeien met 4x55W is lager wattage dan jouw esva met 600watt HPS? En dat je kunt alvast kunt voorgroeien om zo twee keer zo vaak kunt oogsten? En door dit type blijft je temperatuur stijging minimaal?!?
- Likes 1
Comment
-
Idd, dat wat je schrijft klopt wel alhoewel het maar 30W scheelt als ik mijn evsa terug dim naar 250W, maar ik ben zelf ook wel benieuwd naar de temperatuur als de lamp straks op ongeveer 10 cm hangt.
In tha future wil ik onder de starlight nog wat andere dingen proberen zoals bv. pepers en nog wat andere tropische zaden.
Ook wil ik nog wat andere kleuren lampen halen om lekker te expirimenteren.
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Voor de groei heb je bij de 865 een grotere lichtopbrengst in het deel wat belangrijk is voor de groei.
In de praktijk zul je niet zoveel verschil zien tussen de 840 en 865 als je die alleen de eerste paar weken gebruikt.
De afstand lamp-plant heeft veel meer effect.
Zou de lamp misschien toch laten zakken. De kiempjes "zien" wel degelijk licht als ze nog onder de grond zitten.
-
Ja in het begin op zo’n 5 cm en vervolgens als het echte plantjes zijn dan speel ik een beetje met de hoogte. Ze staan er slechts een week of 3 onder.
-
Comment