Lukt het allemaal je lijk wel een professor
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hangjongeren
Collapse
X
-
Wat gaan we doen?
Zakje tumble knipafval van de eerste kweek gevonden volgens mij. Kreeg het niet allemaal in de slowcooker.
Het Klaren van de boter gaat nu veel beter, vijf pakjes boter opzetten een paar uur en dan pas klaren. Dan giet je het praktisch in een keer goed eruit en blijft de witte troep achter. Hou nu ook veel meer geklaarde boter over. Zal straks ook beter die bol wiet uitknijpen, denk dat het kaasdoek op is en een oude theedoek ga gebruiken, moet kunnen..
filedata/fetch?id=1346125&d=1559154329&type=thumb
ruikt weer overheerlijk!You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 1
Comment
-
Bijna klaar, ff laten afkoelen en dan uitknijpen die hap!
filedata/fetch?id=1346183&d=1559154329&type=thumb
Plus een wick automatisch wateren systeem uitgebreid, werkt heel goed. Plastic slangetje met een draadje erin in een fles en de andere kant in de pot, super simpel. Had het eerst maar op twee planten en heb het nu op een stuk of zes zitten inmiddels. Ook eentje in de hangplant gezet die alleen kerstverlichting krijgt en nog goed doet ook, vergeet wel telkens het water geven dus vandaar de fles.
filedata/fetch?id=1346184&d=1559154329&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 1
Comment
-
Dat water in die fles daar zit een wollen draad in het slangetje neem ik aan en die transporteer het water uit de fles naar de plant?
Ik vind zo Gaaf als ik effer kan gluren in jou paradijs heerlijk al die dingen die jij aan maken ben zo creatief ben bijna jaloers.
Ik heb ook zo plant die ik altijd vergeet tot ze bijna dood is en dan weck ik haar weer soort van tot leven
Die aQuarium van jou ook zoiets spannends .. Ik kijk graag naar jou verslagen /verhalen/foto's dus ga voor al zo door
Ken je beetje tegen de hitte met dit weer ?of heb je in de tuin een watert paradijs?God was never on your side..
Comment
-
Kan ik naar blijven kijken, de bak boven zitten guppies en onder de black mollies. Water gaat van het aquarium naar de bakken en weer terug met een pompje of zwaartekracht. blijft dus stromen dat water. In de wijnfles zitten garnalen en is ontzettend leuk om te zien en hebben nu ook weer jonkies gekregen. Barst dus van het jonge spul. Dat wik systeem zit in de aloa Vera plant en de vleesetende plant en de witte lelie. Die andere moet ik nog doen, maar me touwtje was op.
filedata/fetch?id=1346195&d=1559154329&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
- Likes 1
Comment
-
Brave Grey overtreedt nooit de grenzen van de wet, natuur, of de goden. Holy Grey.
Je bent wel een beetje een mafkees hoor een plant groeien tussen/met/onder/in kerstverlichting. Lekker lui water-systeempje.
Voorkom een knalrood bolletje!
Ik ga komende week een deel van mijn wietboter verwerken in koekjes voor een tante uit het buitenland. Zelf mee de grens over nemen, dat wel.
Mooi trommeltje eromheen. Briefje erbij voor de douanebeambte. "Voel je vrij" Zoiets.
Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.
- Likes 1
Comment
-
Hihi Thanx Ongeldig!
Vind toch wel dat er veel weggegooid word. Twee schaaltjes, eerste uitlek en de tweede is van het uitknijpen. Ditmaal niet zo heet, dus kon beter knijpen. Valt me tegen wat eruitkomt en bedacht dat ik het afval tropisch kuch kuch, topisch ga gebruiken. Dus hop in bad met die zooi, pasop met uitglijden want het is fuckin glad en word een smeerboel maar wel lekker..
filedata/fetch?id=1346225&d=1559154329&type=thumb
Wietboter is nog aan het afkoelen en die ouwe Grey komt net uit zijn wietbad
filedata/fetch?id=1346224&d=1559154329&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 1
Comment
-
You do not have permission to view this gallery.
Comment
-
Grey wordt gemarineerd.
Je kan die resten wiet in fles olijfolie kwakken. Paar weken laten trekken, regelmatig (dagelijks?) schudden, zeven na verloop van tijd. Of de hele theedoek met wiet in een fles zien te krijgen en er weer uit, dan kun je het zeven overslaan, blijft uitknijpen over. Testen na een week of zes? of het wietslaolie geworden is. Voor de gezonde afwisseling
-
-
You do not have permission to view this gallery.
Comment
-
Nonsense ik heb via YT begrepen dat geklaarde boter minder snel bederft, wanneer je het in de koeling bewaard. Omdat de botermelk eruit is. Plus bij verhitten op hoge temp (beetje zonde met wietboter oke) verbrand het niet zo snel. En volgens de mevrouw op het filmpje krijg je als je de boter niet clarificeert meer een vloeibaar drabje, waardoor er THC verloren gaat. Dat laatste punt moet ik beter uitleggen. Ik begreep van haar dat je dan na afkoelen boter krijgt die uit twee delen bestaat, bovenop de harde bruikbare boter en onderin de snel bedervende botermelk-drab met daarin ook opgeloste THC die verspild gaat. Hoe is jouw boter na koelen? Mix jij het wel of niet met water tijdens het slowcooken? Eigenlijk zou iemand de proef eens op de som moeten nemen. Twee batches naast elkaar maken en dan de verschillen bekijken. Liefst zonder gebruik van water net als Grey dat doet.
-
Ongeldig Ik gebruik geen slow cooker maar doe het nog ouderwets met een grote pan met water en boter .
Boter klaren heb ik nog nooit gedaan wat ik wel doe als me boter klaar is is dat het de vriezer ingaat
Het zou kunnen dat het misschien langer meegaat en niet zo snel bederft na het klaren buiten de koeling
Mijn boter is gewoon egaal zonder verschillen na het uitharden dan schep ik het zo van het water af
en ben knetter van 1 zandkoekje (4 cm rond) dus de werkzame stoffen zitten er ook nog in
Nu zei mijn vrouw dat klaren alleen nodig was als je de boter op hogere temperaturen ging verwerken vandaar mijn vraag
maar dat is voor normale producten natuurlijk want ze verkopen geen spacecake in de zaak
-
Dit jaar tachtig knoflook teentjes gezet, en dit is het resultaat. Kan beter wiet gaan kweken
filedata/fetch?id=1346415&d=1559154330&type=thumb filedata/fetch?id=1346416&d=1559154330&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.Last edited by Greyvol; 25 July 2018, 13:17. Reden: Ruikt wel lekker, controle potje van de hugel, heb daar teveel houtzaagsel op gegooid.
- Likes 1
Comment
Comment