Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Twee planten opgehangen en ben nu een stukje aan het vapen, meteen ook maar een fles wijn open getrokken..
dadelijk de derde opruimen, denk dat ik ze maar in de kliko gooi, risico op bananen die uitkomen tijdens het drogen lijkt me nog vervelender. Ze hangen nu nog even in de oude voorgroeiruimte in de growroom, dus verre van ideaal. Best moeite om ze weg te gooien. Ze ruiken naar diesel met iets zoets en het vapen smaakt erg groen, zucht.. filedata/fetch?id=1322830&d=1559154644&type=thumbfiledata/fetch?id=1322831&d=1559154631&type=thumbfiledata/fetch?id=1322832&d=1559154631&type=thumb
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Vers budje in de verdamper werkt niet, niks geen rook niet ook. Budje beetje kleiner maken en op wat alu folie een 23 min op de verwarming totdat ie crispy is. Nu doet ie pas vapen, effect weet ik niet zo, want ik heb hem al goed hangen naar die wijn. Was ook erg warm op de growroom en dan tik je zo een paar glazen weg, burp.. filedata/fetch?id=1322837&d=1559154632&type=thumb
This gallery has 1 photos.
Last edited by Greyvol; 15 March 2018, 23:06.
Reden: Verkeerde plant geknipt ook, wat een debiel, vier planten zijn nu naar de haaien dus. En ik kan dadelijk de goeie foute nog omhakken. Denk dat dat pas morgen word +%*&#(;-=&@);%/(@*=;;%)(&
Na een week of 3 bloei doen ze nog niet veel nee, mja dat wist je ook wel.
Ze bloeien nog niet zo lang toch ? Hoe kan je nou de verkeerde oogsten ?
Je weet je kweekverslag toch elke keer weer boeiend te maken, da's ook een kwaliteit.
Misschien moet je ze gaan labelen, ik doe dat zelf ook (soms) sinds ik een heel hok met verschillende soorten door elkaar gegooid heb. labele.JPG
Bij de plaatselijke rozenverkoper heb ik het eens gevraagd.
Ik kon deze nergens anders vinden hier in de buurt, en ik wilde niet die dingen die je in de grond moet steken.
Toen ik het vroeg kreeg ik twee meter labels voor gratis Kijk, dat is service.
Mooie kachel heb je daar, old man.
Zoiets hadden wij vroeger ook aan de muur hangen thuis.
This gallery has 2 photos.
Last edited by Greyvol; 16 March 2018, 16:13.
Reden: Die gele was ook helemaal crispy, net alsof die op haar einde was al, nu al beetje spijt dat ik ze niet heb laten drogen
das balen ivm de banaantjes , en al helemaal als je de verkeerde slacht
ivm de planten die je weg gegooid hebt , why heb je daar de trichs niet afgehaald , die trichs kan je daarna mee in de volgende batch trichs gooien , dan had je er in ieder geval nog iets aan gehad !
vorige run zat ik ook met banaantjes op aangekochte femzaden :s op week 5 alles omgedaan en trichs er afgehaald , die rook ik momenteel , je moet er wel iets meer in doen dan normaal , maar het geeft wel iets van zen werking
in ieder geval laat dit de pret ni bederven en veel geluk met de rest van je damens
groetjes
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Had er ook meteen spijt van toen ze in de kliko lagen. Ziet er zo sneu uit. Ben de voorgroeruimte weer lichtdicht aan het maken en dat word droogruimte voor degene die eerder klaar zijn. Loopt met verschillende planten toch niet gelijk, verschillende planten doe ik ook niet meer. Gewoon dezelfde en eentje met flink wat fout torelantie. Ben flink verwent geweest met die Santa Maria, die kunnen tegen een stootje. En alleen regulier, maar dat deed ik al.
Vandaag alle vieze wietkoekjes weggegooid. Die eet ik toch niet meer en de vriezer zit sjokvol ander knipafval en lekkere wietkoekjes. Wel enorm zonde want ze werken wel goed. filedata/fetch?id=1323861&d=1522064791&type=thumb
This gallery has 10 photos.
Put your hands up in the air, put your hands up.. in the air! Ziet er goed uit Grey. Dat plantje rechtsachter -zit de inlaat nou ook daar? Toevallig is bij mij net als bij de vorige ronde de plant tegen de inlaat aan het kleinste gebleven.
Klopt als een bus, zal ze straks een nieuw plekkie geven. Snap alleen het kano blad en dat snelle gele niet zo. Misschien toch net iets te lang die uv lamp erop gehouden, voelen ook droog aan. Thanx Ganjagast
Comment