Welkom JD-leden en bezoekers bij deze nieuwe ronde!
De Somango en de Purple Buds hebben nog even te gaan, dus ben ik alvast gaan voorgroeien in een aparte kast. Deze keer ga ik voor de Liberty Haze van Barney's Farm. Een toch wel kortbloeiende haze, al hou ik sowieso wel rekening met een langere bloei.
Wat algemene info over deze strain:
Vandaag is dan het vierde zaadje uitgekomen. Deze is zich op het gemakje naar boven aan het werken. De zaailingen zijn wel ietsje gestrekt, maar dat los ik wel op bij het verpotten.
Water krijgen ze druppelsgewijs en ik heb een beetje Rhizotonic toegevoegd (1ml/40ml) en verder aangezuurd tot Ph 6.
Donderdag, net voor het zaaien.
001_15-01-18.jpg
Vandaag, 5 dagen vanaf zaaidag.
003_15-01-18.jpg
Het nakomertje.
004_15-01-18.jpg
Zo zijn we alweer op weg naar nieuw leven
Tot de volgende!
Jack
De Somango en de Purple Buds hebben nog even te gaan, dus ben ik alvast gaan voorgroeien in een aparte kast. Deze keer ga ik voor de Liberty Haze van Barney's Farm. Een toch wel kortbloeiende haze, al hou ik sowieso wel rekening met een langere bloei.
Wat algemene info over deze strain:
- Type: Feminised
- Photoperiod: Normal
- Cultivation: Indoor/outdoor
- Genetics: G13 x ChemDawg 91
- Effect: Immediate and long lasting, creating a euphoric cerebral effect
- THC: 25%
- CBD: 1.8%
- Indoor Yield (g):
- Flowering Time (days): 60 - 65
- Feminised Outdoor Harvest Month: October
- Feminised Outdoor Harvest Month Week: 1st-2nd week
- Height : 100/110cm
- Height Indoor :100cm
- Indica %: 40%
- Sativa %: 60%
- Medical: No
- http://en.seedfinder.eu/strain-info/.../Barneys_Farm/
- https://www.barneysfarm.com/liberty-haze-9
Vandaag is dan het vierde zaadje uitgekomen. Deze is zich op het gemakje naar boven aan het werken. De zaailingen zijn wel ietsje gestrekt, maar dat los ik wel op bij het verpotten.
Water krijgen ze druppelsgewijs en ik heb een beetje Rhizotonic toegevoegd (1ml/40ml) en verder aangezuurd tot Ph 6.
Donderdag, net voor het zaaien.
001_15-01-18.jpg
Vandaag, 5 dagen vanaf zaaidag.
003_15-01-18.jpg
Het nakomertje.
004_15-01-18.jpg
Zo zijn we alweer op weg naar nieuw leven
Tot de volgende!
Jack
Comment