Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
gewoon proberen echt waar ik heb 5 normale kweekjes gedaan en was het beu om maar 10gr per plant te halen is nu eerste keer scrog en ben echt gelukkig als ik mijn kweekje zie staan voor de eerste keer zoals ik zouw willen ....blijkbaar ligt scrog mij zal niets anders meer doen dan scroggen
hier link als je mijn eerste scrog wilt volgen .... veel er over lezen en dan beginnen stap per stap
hallo mede growers
na een jaartje stil te liggen om binnen te kweken door de verhuis dan toch maar eens terug beginnen
heb deze zomer er een paar buiten gezet maar
De foto's waren genomen net na het licht was aangegaan. Een uurtje later staan ze niet meer zo bol
Maar ik hou het water geven nauwlettend in het oog want ik gaf bij vorige kweken ook teveel water.
Ontkiemen: 4dagen
Groeien: 42dagen
12/12 fase: 28dagen (waarvan 10 bloeidagen)
Totaal: 74dagenDag 28 onder 12/12. Morgen begint week 5 voor de 3 LH's.
Ze groeien nog op 't gemakje en de cola's ontwikkelen zich elke dag iets meer.
Enkele van de bladeren die zich nog onder het net bevinden, dat zijn er niet veel, worden bleker van kleur. Vooral dan bij 1 plant.
Bij vorige kweken had ik die al verwijderd maar nu besloot ik om ze te laten hangen. Er is wel gesnoeid en gediefd onder het net, maar bladeren die zich een 5-tal cm onder het net bevonden liet ik er deze keer wel aan. Net die worden hier en daar bleker.
Nadat ik groeivoeding gaf zag ik ze wel terug wat donkerder worden, maar de oorzaak zal vooral het gebrek aan licht zijn net onder het net. No worries, zolang het bovenaan maar groen blijft.
Nu hun menu.
Dag 24 kregen ze niks, dag 25 kregen ze elk 500ml regenwater met Canna Vega & CannaBoost. (verhouding:4,75ml Canna Vega + 1ml CannaBoost op 1900ml regenwater) Ec 0,7 pH 6,2
Dag 26 opnieuw niks en dag 27, gisteren, heb ik ze terug elk 500ml gegeven. Dit bestond uit 400ml regenwater en 100ml bronwater. Ec 0,3 pH 6,2.
Binnen enkele dagen ga ik beginnen met de bloeivoeding. Ze kregen wel al een kleine dosis Booster zoals je kon lezen.
Trichomen beginnen zich ook te ontwikkelen en worden lichtjes zichtbaar. De geur is nog minimaal dus de koolstoffilter mag nog wat in de doos blijven.
Ontkiemen: 4dagen
Groeien: 42dagen
12/12 fase: 33 dagen (waarvan 15 bloeidagen)
Totaal: 79dagen
Week 5, dag 5 van de 12/12 fase voor de 3 LH's.
Ze bloeien mooi verder en de trichomen zijn nu duidelijk zichtbaar en er begint wat geur op te komen. Volgende week ga ik de filter plaatsen.
Dag 29 heb ik ze elk 500ml gevoed regenwater gegeven (1,5ml Vega + 3,5 ml Flores + 1ml Boost op 1500ml) EC 0,8/ pH 6,2. Dag 30 kregen ze niks.
Dag 31 dan opnieuw 500ml elk met wat Cannazym (2ml/1500ml). Dag 32 niks en straks krijge n ze opnieuw elk 500ml gevoed regenwater (6ml Flores + 1,5ml Boost op 1600ml)Ec 0,8/pH 6,3.
Vanaf volgende week ga ik PK 13/14 beginnen meegeven en dit voor 2 weken.
Heb jij nou ook toevallig, net als bij de vorige run, strekkende planten die op dezelfde plek staan? Ik heb dat namelijk wel. De planten links onder en rechtsboven lijken het meeste licht te krijgen en de combinatie van kleuren zal wellicht beter zijn op die plekken vandaar dat die meer strekken bij de omschakeling. Kan ook aan de plant liggen maar bij elke ronde krijg je hetzelfde. Moet aan het licht liggen dus.
Dat is me wel opgevallen als ik verslagen lees waar men van die full cycle disco bakkies gebruiken. Een van de redenen voor mij om over te stappen naar cob.
Mm toch wel he. Denk dat er in het midden meer blauw licht beschijnt word dan in de hoeken. Rood licht zorgt voor meer strek als het goed is. Toevallig zitten er bij mijn Mars ook meer rode diodes in de rechterhoek
Comment