Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x Liberty Haze (Barney's Farm)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ontkiemen: 4 dagen
    Groeien: 42 dagen
    12/12 fase: 37 dagen (waarvan 19 bloeidagen)
    Totaal: 83 dagenWeek 6, dag 2 en alles verloopt redelijk goed. Hier en daar wordt er toch een blad wat geler, de lagere fanbladeren dan vooral. Misschien een voedingstekort?
    Buds zwellen wel mooi aan en de geur komt nu aanzetten. Morgen ga ik de koolstoffilter bevestigen. Trichomen nemen toe en glinsteren als kleine diamantjes

Ze krijgen nu om de 4 dagen voeding. Deze week zit daar ook pk 13/14 bij. Straks krijgen ze terug elk 500ml gevoed regenwater (6,5ml Flores+1,5ml Boost+0,25ml pk 13/14 op 1600ml regenwater - Ec 1,0/pH 6,3). Als ik ze geen voeding geef is het enkel regenwater. 1 x per week geef ik ook nog Cannazym mee.

001_03-04-18 SMALL.jpg

002_03-04-18 SMALL.jpg

003_03-04-18 SMALL.jpg

004_03-04-18 SMALL.jpg

005_03-04-18 SMALL.jpg
    006_03-04-18 SMALL.jpg

007_03-04-18 SMALL.jpg

008_03-04-18 SMALL.jpg

En zo is de 6de week ook gestart. Tot de volgende update binnen x-aantal dagen

Greetz,
    Jack

Comment

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Geen zorgen om de lichte vergeling, is vrij normaal zo ver in de bloei en het begint altijd onderaan.. Zolang het niet rap gaat is er niks aan de hand. Voor de rest ziet het goed uit man

• Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Correctie Ik dacht dat je al op 5 weken echte bloei zat maar het gaat om 12/12. Blijven opletten idd

Nice! ik kijk mee , grote scrog fan!

Comment

Mooie foto's Retro Star.png
    Die neem je vlak voor/na de lichtwissel denk ik ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Thx! Ja, deze waren 5 minuten voor de lampen aangingen genomen. Normaal neem ik ze een uurtje of 2 nadat de lampen zijn aangegaan.

• QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Mooi, anders had ik natuurlijk commentaar op het blad, maar da's bij deze verklaard.

• Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Hun zonnepanelen waren inderdaad nog niet geactiveerd

mooie foto's en toppen jam man zal lekker zijn
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Thx! Of ze lekker zullen zijn valt nog af te wachten

Ziet er veelbelovend uit zeg! prachtige fotos

Comment

12/12 fase: 41 dagen (waarvan 23 bloeidagen)
      Totaal: 87 dagen
      De 6de week 12/12 loopt op haar einde.
      Ik vermoed dat ik wat te zuinig geweest ben met de voeding de voorbije weken want er zijn bladeren die totaal leeggetrokken geraken, de oudere bladeren dan.
      Deze week heb ik de EC opgetrokken.Ik geef ze nog om de dag 500 ml regenwater dat deze week bij elke gietbeurt gevoed was.
      Eergisteren heb ik nogmaals Canna Vega gegeven in de hoop om het vergelingsproces wat te stoppen (was 3mlCanna Vega + 2,5ml Cannazym /1600ml regenwater) EC was 0,6.
      Het blijkt wel wat aan te slaan want vandaag zag ik geen verergering van de toestand en het lijkt alsof de andere bladeren terug wat groener zijn geworden. Finger crossed
      Bij deze kweek heb ik geen last gehad van roestvlekjes op de bladeren, wat waarschijnlijk te maken heeft met het regenwater vs. leidingwater. Dat is dan toch al 1 ding dat duidelijk is

Vandaag kregen ze terug 600ml gevoed regenwater (10ml Canna Flores + 2,5 ml Boost + 0,75ml pk 13/14 /2L) Ec 1,3.
      Ook twijfel ik sterk of m'n ph meter nog degelijk werkt. Verleden week gekalibreerd maar stel me er echt vragen bij. Zonet demiwater getest en kwam uit op ph 6, wat normaal 7 moet zijn.
      Ik heb voor alle zekerheid een nieuwe, duurdere, ph-meter besteld en die wordt maandag geleverd.

De buds worden gelukkig wel nog dikker. Vandaag heb ik ook de koolstoffilter bevestigd want het wordt nu wel geurig

001_07-04-18_Small.jpg

002_07-04-18_Small.jpg

003_07-04-18_Small.jpg

004_07-04-18_Small.jpg

005_07-04-18_Small.jpg

006_07-04-18_Small.jpg

Greetz,
      Jack

Comment

waarom een ph meter gebruiken als je regenwater geeft met regenwater heb je geen ph meter nodig enkel maar met kraan water

vroeger werkte ik met kraan water en dan beginnen af zuren van je water en was dat beu en altijd die ph meter opnieuw kalibreren en vertrouwde het ook niet meer nieuwe kopen terug het zelfde liedje

alle is de vuilbak gekwakt regen ton genomen onder tuinhuis de goot beetje aangepast zodat het water in de regen tonnen valt en heb nu zo een 650 liter egen water staan kan ik geheel de zomer mee weg ook voor

al mijn groenten en planten buiten en sedert dien nooit geen ph meer gemeten of af gezuurd en nog geen grote problemen gehad

nu ik uw kweekje zie heb ik beslist dat deze ook mijn volgend kweekje ga worden liberty haze zie dat ze niet te groot worden want heb maar tentje van 160cm zo dat zouw moeten lukken dan terug lekkere haze

want de meeste haze soorten zijn te groot om in mijn tentje te passen hoewel ik liefst van al haze rook .... voila zal nen amnesia opsteken nu mmmmm

KEEP THEM GREEN

Comment

• Jack Spliff
          Jack Spliff commented
          Editing a comment
          Als je aan regenwater voeding toevoegt dan daalt die pH waarde toch? En je wil toch weten of die niet te laag gaat.
          En deze soort blijft inderdaad redelijk klein voor een haze wat me ook verbaasde. Ik dacht dat ze groter gingen worden.

ja jack met regenwater is de ph lager net wat planten nodig hebben wij mensen ons water (kraan of leidingswater is rond de ph 7)
        regenwater is een ph 6 geloof ik zouw het juist moeten meten

beste ph voor de platen is tussen de 5.8 en 6.5 geloof ik moet daar ergens rond draaien sry dat ik het niet 100%meer juist weet na de komma want heb de
        laatste 5j mijn water niet meer af gezuurd enkel nog regenwater gebruikt

Comment

Dat ligt misschien niet aan uw meter. Demi water geeft aan de hand van de temperatuur verschillende metingen.
          Ik was daar eens met in discussie over iemand, achteraf bekeken had de man gelijk. Maar ik had dan zo geen extreme temperaturen voor als op de site beschreven. Boven de 25 graden celcius zakt de pH van je demi. Best gewoon op kamertemperatuur laten staan.
          Deze site legt uit waarom ge verschillende metingen in demi water krijgt.

Staat er wel heel mooi bij anders Gewoon voort doen gelijk ge bezig zijt.

Comment

12/12 fase: 47 dagen (waarvan 29 bloeidagen)
            Totaal: 93 dagen001_13-04-18.jpg

002_13-04-18.jpg

003_13-04-18.jpg

004_13-04-18.jpg

005_13-04-18.jpg

006_13-04-18.jpg

007_13-04-18.jpg
            Tot de volgende update!

Greetz,
            Jack

Comment

Dat ziet er lekker uit!
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• Jack Spliff
                Jack Spliff commented
                Editing a comment
                Vind ik ook De laatste drie weken zou deze pas echt gaan zwellen. Benieuwd

Frosty buds man!

Comment

Nice Jack! Die twee voorop zwellen goed aan zeg
                Ad usum proprium!

Comment

• Jack Spliff
                  Jack Spliff commented
                  Editing a comment
                  Laat ze maar gaan

• ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  Let m go let m grow!

12/12 fase: 51 dagen (waarvan 33 bloeidagen)
                Totaal: 97 dagenWeek 8, dag 2 na de switch en bijna 5 weken echte bloei. De dames zijn nog wat verder gaan vergelen, dan vooral die het dichtst bij de luchttoevoer.
                Meer en meer pistels worden bruin, maar er zijn er nog een heleboel wit en nieuwe worden nog gevormd. De geur is ook sterk toegenomen
                15/04/18 hebben ze voor de laatste keer pk 13/14 gekregen. Ze krijgen nog om de dag 500ml regenwater, om de dag gevoed (EC 1,5 - pH 6,3)
                Volgende voedingsbeurt zal de EC waarde al lager liggen (1,0) want toch wat verbrande puntjes gezien.

001_17-04-18.jpg

002_17-04-18.jpg

003_17-04-18.jpg

004_17-04-18.jpg

005_17-04-18.jpg

006_17-04-18.jpg

007_17-04-18.jpg

008_17-04-18.jpg

Greetz,
                Jack

Comment

word zeer mooie oogst alleszins en de kleuren blijven mooi
                  go on moatje

Comment

• Jack Spliff
                    Jack Spliff commented
                    Editing a comment
                    Heel veel zal de oogst niet zijn hoor. Veel kleinere buds. Maar ja, zolang ie lekker is
                Bezig...
                X