Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x Liberty Haze (Barney's Farm)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Toppen zien er hard uit, knap man!

Comment

heel mooi zien er serieze toppen uit
      nog ff rustig afwachten om perfect productje te krijgen
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

ziet er allemaal prima uit
        mooie harde buds
        proficiat

Comment

Mooi verslag hoor, laat het u smaken
          A joint a day keeps the doctor away

Comment

nieuwsgierig naar eindgewicht

Comment

Na 120 dagen, 74 dagen onder 12/12 en 8 weken bloei is de linkse plant geoogst. Toen ik ze vanonder het net haalde, zakte ze door haar benen van het gewicht.
              De andere 2 mogen nog even staan.
              De middelste plant ga ik nog wat meer amber laten inkomen. Zo kan ik het verschil checken in effect en eventueel smaak.
              De rechtse ga ik nog het langst laten staan. Hoe lang nog? Dunno, maximum nog een week.

Na een uurtje knippen was de klus geklaard. Nat weeg ik ze nooit want er hangt nog heel wat tak aan + het aanwezige vocht...ik ben er niets mee met dat gewicht, dus dat is nog ff afwachten.
              Buds zijn in ieder geval al mooi hard. Tijdens het oogsten viel de geur goed mee. Die gaat er nog wel inkomen.
              Ik ga de buds goed uit elkaar houden en ze natuurlijk in afzonderlijke potten laten curen binnen x-aantal tijd.

0001_10-05-18.jpg

001_10-05-18.jpg

002_10-05-18.jpg

003_10-05-18.jpg

004_10-05-18.jpg

Greetz,
              Jack

Comment

Lekkuuur!
                mooi geknipt ook..
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Prachtig wietje

Comment

Ik heb me natuurlijk niet kunnen inhouden en al een klein budje geproefd. Nog veel te nat natuurlijk, maar het effect is er al 'n beetje. En verrassend genoeg ook al 'n haze smaakje
                    Vanavond ga ik wss de 2e (middelste) Liberty oogsten. Die zal dan 77 dagen onder 12/12 gestaan hebben en 59 bloeidagen tellen.
                    De derde en laatste plant ben ik van plan om op 80 dagen te oogsten en die zal dan 62 dagen echte bloei achter de rug hebben.

Deze trichomen shots zijn van het budje dat ik in een vlaag van onweerstaanbare nieuwsgierigheid tot mij nam

W11_D4_006.jpg

W11_D4_005.jpg

Dit wordt vast en zeker een genietertje binnen enkele weken

Greetz,
                    Jack

Comment

Ziet er goed uit Jack .

Gisteren zelf van m'n eerste kweek gerookt (redelijk hopeloze kweek geweest). Smaak was lekker (veel beter dan de shop iig haha), zijn er nog niet helemaal over uit qua effect. Meeste van de trichomen zagen er uit zoals je recente foto's. Begreep dat ze meer amber moeten zijn voor stoned ipv high. Effect is meer high hier, maar goed, alleen maar shop wiet gerookt de afgelopen 20 jaar, dus geen ervaring met dergelijke wiet.

Welk effect zoek je zelf?

Comment

• Jack Spliff
                        Jack Spliff commented
                        Editing a comment
                        Ik zoek een evenwicht tussen high & stoned, wat niet simpel is. Maar hou zowel van high als stoned, te zien wat tijdstip vd dag Deze strain heeft sowieso een meer high potentieel in zich. Maar je hebt gelijk ivm de trichomen. Wil je een echt stoned wietje dan ga je meer naar een indica dominate soort en laat je ze staan tot je heel wat amber ziet.
                        De smaak vind ik even belangrijk als het effect. Een wietje dat slecht smaakt maar met een goed effect, dat blijf je niet roken. En vice versa.

I like what you got,
                      Good Job

Comment

Oogstdag voor de 2de plant vandaag. Na 123 dagen in totaal (77dagen onder 12/12 & 59 echte bloeidagen) leek ze me rijp genoeg. De 3de plant mag nog een dagje of 2-3.

0001_13-05-18_S.jpg

001_13-05-18_S.jpg

002_13-05-18_S.jpg

003_13-05-18_S.jpg

004_13-05-18_S.jpg

005_13-05-18_S.jpg

Tot binnen enkele dagen voor de update van de oogst van de laatste plant

Greetz,
                        Jack

Comment

• ganjagast
                          ganjagast commented
                          Editing a comment
                          Zeer mooie toppen Jack, klasse man en de foto's zijn (net als altijd) prachtig. Geniet ervan man! En benieuwd naar het eindgewicht, hopelijk behaal je meer als de vorige ronde.

• Jack Spliff
                          Jack Spliff commented
                          Editing a comment
                          Thx! Meer als vorige keer ga ik niet halen. De cola's waren dan groter & had dan ook wat langer laten veggen. Ik denk dat ik rond de 150gr zal hebben aan gedroogde buds, met takken verwijderd.

De laatste Liberty Haze is na 125 dagen in totaal (79 dagen onder 12/12 waarvan 61 bloedagen) geoogst. Ondertussen is de kweekkast ook gereinigd en staan de Jack Herer's al in de plaats.

001_15-05-18_S.jpg

002_15-05-18_S.jpg

003_15-05-18_S.jpg

De eerste Liberty Haze zit al in de weckpot na 5 dagen drogen. De weckpot staat wel nog open en ik schud die regelmatig eens op. Dit was de kleinste plant van de 2 en bracht 57 gram op na het verwijderen van takken. Wat je dus ziet hangen is de oogst van 2 planten. Wat deze nog gaan opbrengen zal ik binnen een weekje weten te zeggen. Er is ook nog wat knipafval dat zal worden omgetoverd in hasj.
                        Smaak & effect kan ik nog niet zeggen. Buds zijn nog niet droog genoeg om te smoken dus er is ook nog niet gerookt. (buiten het vroege budje dat te negeren valt) Geduld dus.

EDIT 16-05-18: Nog es ff met de usb-microscoop gespeeld en enkele trichomen shots gemaakt van de eerst Liberty die 6 dagen geleden werd geoogst.
                        Lijkt me een mooi evenwicht tussen amber & cloudy

001_16-05-18 [Trichomen plant R].jpg

002_16-05-18 [Trichomen plant R].jpg

003_16-05-18 [Trichomen plant R].jpg

004_16-05-18 [Trichomen plant R].jpg
                        Greetz,
                        Jack
                        Last edited by Jack Spliff; 16 May 2018, 11:43. Reden: Toevoeging Trichomen shots

Comment

mooie buds
                          je zal ook een mooie opbrengst hebben

mijn eerste 4 berry bombs zijn er ook uit en zijn nu ook aan het drogen
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                          KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• Jack Spliff
                            Jack Spliff commented
                            Editing a comment
                            Thx! Succes met het drogen. Lijkt me ook een lekker soortje

Een aantal weken geleden werd ik gecontacteerd door Barney's Farm ivm foto's van deze kweek. Ik houd ook nog een kweek bij op een andere site (growdiaries) en daar zijn de foto's in de smaak gevallen.
                          Er werd gevraagd om de high-res foto's door te sturen naar hen en dat deed ik dus gisteren.
                          Vandaag kreeg ik antwoord en ze gaan me op een lijst van testers zetten die strains mogen proberen nog voor ze zijn uitgebracht.
                          Er werden ook gratis zaadjes beloofd. Ik dacht een paar( hopelijk 10 of zo).
                          Ik moet gewoon maar een lijst opgeven met welke ik wil en hoeveel. Say what?!

Vooral het feit dat ik de nieuwe strains mag testen vind ik super interessant!

Comment

• smoker2002
                            smoker2002 commented
                            Editing a comment
                            jij hebt geluk om de nieuwe strains te kunnen testen

• Jack Spliff
                            Jack Spliff commented
                            Editing a comment
                            Ja, dat vind ik ook. En dan nog van zo'n bekende zaadleverancier.
                            Ik heb een paar strains opgezocht en heb al een planning klaar voor een jaar

• Stonerr
                            Stonerr commented
                            Editing a comment
                            Het is je gegund, het is ook een super knap verslag met top foto’s man!
                            Ik kijk al uit naar je nieuwe verslagen
                        Bezig...
                        X