Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x nirvana papaya en 4x cherry bomb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

ik heb zelf hier nog een vraagje ik heb nu bio tabs besteld ik zie dat er npk 12-8-8 inzit
      hoe zit dat dan met mijn voeding van bio bizz gewoon de normale dosies voeding mee geven bij de bio tabs die in de potten zitten
      of moet mijn voeding dan minder zijn ???? heb geen ervaring met bio tabs gekocht omdat ik gelezen heb dat de planten mooier groen blijven en
      heb iedere kweek de indruk dat mijn planten snel meer naar de gele kleur gaan dan mooi groen

Comment

You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

Comment

update

eigenlijk weinig te melden de dames drinken elke dag elk een halve liter water nog steeds zonder voeding
          je begint wel een groot verschil te zien tussen de papaya en de cherry bomb ze zijn al iets groter en zijn ook 12 dagen ouder
          het zijn 2 kleine soortjes die niet te groot worden zo hoop dat ze beetje zelfde hooghte blijven

en QNQ thanks voor de hulp met de bio tabs

hier dan nog maar een paar foto's van de dames

This gallery has 7 photos.

Comment

Geile wijven :p Zien er goed uit.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

we proberen ze goed te swajeren e zodat ze geil blijven staan en veel buds geven loool

Comment

hallo hobby kwekers

hier zijn we terug met een update

we hebben wat geexperimenteerd met LST en is eerste keren en natuurlijk krak tak gebroken
                gelukkig was het niet geheel door zo heb ze terug aan elkaar gehangen met ijzerdraadje zal zich wel herstellen ( onkruid vergaat niet )

nu ze echt uitbundig beginnen groeien denk ik zo dat mijn tentje te klein ga worden
                heb ze nu voor de eerste keer terug beetje voeding gegeven 1ml/l grow 1ml/l alg m mix 1ml/l heaven omdat van 1 plant lichtjes bruine puntjes kreeg en da andere blaadjes beetje laat hangen ( links plant achteraan ) ze krijgen nu al 17 dagen enkel water elke dag 0.5l en bacterien 2x per week
                hebben deze week wel 2 dagen droog gestaan ineens gezien dat vochtigheidsmeter niet meer werkte en op 3 bleef staan zo ze beetje laten uitdrogen was beetje vochtig maar nooit water onderaan weg gelopen

de nirvanas pappaya staan nu 51 dagen in groei
                en de cherry bombs staan nu 39 dagen in groei
                heb de potten van de cherry bombs beetje moeten ophogen omdat de pappayas te snel groeien

volgens ik zie denk ik zo dat ik mijn netje ga mogen ophangen en gaan morgen op 12/12 en de voorbloei beginnen
                denk dat ze er klaar voor zijn

laat maar weten wat jullie er van denken nu genoeg geschreven geniet van de foto's ik ga 1tje rollen heb het verdient

als je opmerkingen hebt of een ingeving op een helder moment laat gerust berichtje achter reageer altijd terug

This gallery has 8 photos.
                Last edited by smoker2002; 21 February 2018, 14:40.

Comment

hallo hobby kwekers

ff snel een update er tussen heb ze deze nacht over gezet op 12/12 na 54 dagen en 42 dagen voor groei vond ik wel dat het tijd was op over te schakelen
                  heb wel gemerkt dat de nirvana veel makelijker de 4 way LST toe laat met dat de takken veel buigzamer zijn dan de cherry bomb is groot verschil

zit wel met een probleem zie dat enkel de nirvanas er last van hebben.. is niet zo goed te zien op de foto's met een i phone 4 is niet zo scherp maar mijn puntjes beginnen te verkleuren
                  zouden ze willen zeggen dat ze terug voeding nodig hebben denk dat dat het probleem zal zijn

mensen hier met meer ervaring in blad gelieve even te helpen van wat is het een te kort ????????? want heb weinig ervaring in blad problemen
                  hier enkele foto's zie je iets meer

This gallery has 4 photos.

Comment

Het heeft het meeste weg van een stikstof overschot.
                    Verbrande bladpuntjes is het eerste teken van overvoeding.
                    Soms lijkt een beginnend Kalium tekort er ook erg op, maar dan zou het blad ook tussen de nerven lichter moeten kleuren.
                    Dat is niet te zien met dat gele licht, dus ik blijf even bij de eerste. (ook omdat ze pas 2 weken in de light/batmix staan)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Het heeft het meeste weg van een stikstof overschot.
                      Verbrande bladpuntjes is het eerste teken van overvoeding.
                      Soms lijkt een beginnend Kalium tekort er ook erg op, maar dan zou het blad ook tussen de nerven lichter moeten kleuren.
                      Dat is niet te zien met dat gele licht, dus ik blijf even bij de eerste. (ook omdat ze pas 2 weken in de light/batmix staan)
                      zet staan van 6/02 in mix van light en batt mix das een dag of 17 zo mss nog 1 weekje wachten van voeding te geven en ze krijgen 1x per week bacteria mee in hun water anders gewoon regen water
                      is enkel de nirvana's die er blijkbaar last van hebben nog niets gezien bij de cherry bombs ( vind raar dat cherry bombs bij scrog staan want ze hebben super harder takken waar je moeilijk LST mee kan doen ) is bij 2 van de 4 planten gelukt de andere waren te stug om takken te breken de pappaya nirvana daarin tegen laten de 4 ways LST makelijk toe heel wat handiger takken om mee te werken

Comment

hier enkele sfeer beelden met het netje er boven
                        anders weinig te melden ze groeien als kolen
                        word een echte jungle

oeps zie dat alle foto's omgekeerd staan zal nog ff wennen zijn met de nieuwe gsm hoe ik hem moet houden om de foto hier normaal te laten zien
                        zal straks ff testen en ze er opnieuw opzetten
                        This gallery has 5 photos.

Comment

gevonden hoe ik mijn toestel nu moet houden om de foto's mooi op de site te krijgen
                          is stukje makelijker om zo de foto's te bekijken dan omgekeerd mss na het roken van een lekkere joint dat het
                          omgekeerd makelijker gaat loooool

time to smoke now and enjoy my plants
                          This gallery has 5 photos.

Comment

• yazou
                            yazou commented
                            Editing a comment
                            Ik heb ook problemen met het plaatsen van men foto's , ik zie alle foto's staan maar onze collega's zien niks staan buiten een klein vierkantje dat leeg is ?? Heeft er iemand een idee hoe ik dat probleem kan oplossen ?

• QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Misschien als je in je eigen topic eerst eens gaat vertellen wat je precies doet dat iemand kan vertellen wat je fout doet.

Goeie dag pro's !

Mooi kweekverslag tot nu toe , dit ga ik zeker volgen !!
                          Bedank voor de duidelijke antwoorden op de vragen die er gesteld zijn op het kweekverslag dat ik aan't maken ben !!
                          Ik ga ook een scrogg teeltje starten maar dan met Kush van seres seeds na dat er wat problemen opgedoken zijn met men vorige zaadjes , heb ik besloten om nieuwe zaadjes te ontkiemen en verder te gaan met de kush en heb ik de Sweet afgani delicious (SAD) achter te laten ? Ik zie er echt naar uit om te zien hoe dat uw teelt gaat verlopen ? en ik hoop dat ik hier wat antwoorden kan vinden , die het voor mij en andere beginners telers wat gemakkelijker gaat maken , met de info die hier te vinden is !!

Kush van Seres Seeds ! Kweek in Bonanza 1m2 Kast !

MVG Yazou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yazou View Post
                            Goeie dag pro's !

Mooi kweekverslag tot nu toe , dit ga ik zeker volgen !!
                            Bedank voor de duidelijke antwoorden op de vragen die er gesteld zijn op het kweekverslag dat ik aan't maken ben !!
                            Ik ga ook een scrogg teeltje starten maar dan met Kush van seres seeds na dat er wat problemen opgedoken zijn met men vorige zaadjes , heb ik besloten om nieuwe zaadjes te ontkiemen en verder te gaan met de kush en heb ik de Sweet afgani delicious (SAD) achter te laten ? Ik zie er echt naar uit om te zien hoe dat uw teelt gaat verlopen ? en ik hoop dat ik hier wat antwoorden kan vinden , die het voor mij en andere beginners telers wat gemakkelijker gaat maken , met de info die hier te vinden is !!

Kush van Seres Seeds ! Kweek in Bonanza 1m2 Kast !

MVG Yazou.
                            als je vragen hebt of problemen mag je ze hier altijd stellen of je kan ze op uw topic ook zetten ik kom iedere dag of om de 2 dagen eens kijken hier en lees ik de vervolgen van de topics
                            zet uw stoeltje er maar bij er is plaats genoeg

time to smoke

Comment

This gallery has 6 photos.

Comment

• ganjagast
                                ganjagast commented
                                Editing a comment
                                Lijkt net of het spookt in de tent
                            Bezig...
                            X