Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x nirvana papaya en 4x cherry bomb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

gisteren gemerkt dat ik 1 flesje in mijn collectie ontbreekte en dat was acti-vera zo snel besteld op top garden voor 13u
    vandaag a thuis kan morgen eerste keer bij zijn water doen kan het normaal al gebruiken van als de lampen op 12/12 gaan

best dat ik het gemerkt heb dat ik nog 1 product te kort had

nu compleet denk niet dat ik Leaf coat nodig ga hebben
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

mooie bestelling gedaan vandaag

Lemon haze is voor buiten deze zomer
      liberty haze is voor scrog binnen deze zomer
      en de og kush weet ik nog niet wat ik ze mee ga doen of wanneer ik ze zet
      heb ze gratis bij mijn bestelling ...had recht op 3 gratis zaadjes jammer dat je 3 de zelfde moet nemen

zo kunnen we weg deze zomer zaadjes genoeg heb hier ook nog een cirtical liggen en 1 auto een amnesia haze die komen ook buiten te staan in de serre
      Lemon Haze - Huismerk Wietzaadjes.nl Zaden per pakje 5
      Liberty Haze - Barney's Farm Zaden per pakje 5
      Gratis zaadjes: OG Kush 3

Comment

• DannyDeVito
        DannyDeVito commented
        Editing a comment
        die lemon haze van wietzaadjes had ik ook staan bij laatste kweekje Waren 2 van mijn 8 dames onder 600 w hps en ze brachten beide 60gr de dame op en lekker wietje

• smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        ben van plant om de lemon in open grond in de tent te zetten en ze laten uitgroeien zoals ze willen laat ze maar bomen worden zo lang ze niet hoger komen dan 2m20 das max hoogte van de serre

• roller
        roller commented
        Editing a comment
        super croppen he Smoker , lukt zeker heb ik vorige zomer gedaan

echte bloei week 5 dag 2

eerst en vooral met de berry bombs gaat het goedde buds blijven aanzwellen heb hier en daar al een amber tricloontje gespot maar 90% is nog doorschijnend zo moeten nog enkele weken gaan
      ze moeten normaal 7 weken bloei hebben zal nu nog 1 week serieus voeden met top max en daarna 14 dagen water en dan zal het wel bijna tijd zijn om ze om te doen
      zo als die bruine puntjes hen verder zet kan het niet veel kwaad zo lang zullen ze het nog wel overleven ze staan ook nog altijd mooi groen

begin me serieus zorgen te maken over de pappaya's die moeten tot 11 weken staan en ze beginnen serieus hier en daar geel te komen
      wat het probleem is weet ik niet heb weinig verstand
      als er mensen zien wat het probleem is en hoe ik het mss kan verhelpen wijze raad is altijd welkom

heb de planten geheel de week bijna niets van voeding gegeven met dat de papaya's zo vergelen maar maakt weinig uit ze blijven geel worden en blaadjes blijven af vallen
      ze hebben deze week 1x voeding gehad anders 3 dagen regen water waarvan 1x met bacterien anders hebben ze niets gekregen dacht eerst aan over voeding
      omdat er ook bio tabs in mijn potten zitten maar helpt niet ze zonder voeding te zetten

QnQ als jij het leest kan jij ook eens naar de foto's kijken jij hebt veel verstand van blad problemen en me mss nog eens helpen met uw wijze raad

genoeg getypt zal de foto 's maar laten zien

Attached Files

Comment

't Is niet druk in je verslag, er staan toch zat foto's
        Mooi voorraadje nieuwe zaden ook.

Een bladprobleem is bijna niet te zien op een foto met de lampen aan.
        Maar je hebt het over geel worden, bladeren worden geel als de plant te nat staat, of als ze honger heeft.
        Van teveel voeding krijgen ze geen gele bladeren. Dan gaan de uiterste puntjes verbranden, en soms kan zelfs de hele kartelrand geel worden.
        Regenwater zit ook heel weinig in natuurlijk. Kraanwater is wat dat betreft een stuk beter.
        Ik vermoed dat ze al een paar weken te weinig krijgen, maar dat is alleen naar aanleiding van wat je verteld.

Staan toch al wat mooie toppen op.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          ok bedankt zal ze sebiet om 18u als de lampen aangaan direkt voeding met regen water geven ik geef regen water omdat ik altijd loopt te klooien met die ph meters en werken nooit lang en met die vloeistof om te calibreren krijg ik iedere keer een andere uitslag zo heb dat opgegeven daarom geef ik regenwater moet dan niet werken met een ph meter
          heb er in mijn vorige kweekjes een paar gehad van mer HANNA geloof ik en werkte nooit goed zo heb er 3 gekocht en erna heb ik het opgegeven met die ph meters lol

• smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          heb ze nu eens de max aantal voeding gegeven en zijn serieus achteruit gegaan hier onderaan heb juist extra pics opgeplaatst nu met lamp uit dan kan je het mss beter zien wat er mss aan de hand is

Ik denk dat het wel goed kont deze ronde. Slecht zien ze er niet uit, flinke toppen en een mooi vol veldje.

Zoals je weet zijn die van mij al geel vanaf de eerste bloei en die zwellen ook iedere dag nog op. Ze beginnen al mooi te glinsteren en er komt al een heerlijke geur vanaf. Zal morgen of overmorgen nog eens een update plaatsen.

Ik zou me niet te druk maken, als je ze goed blijft verzorgen red je het best tot het einde.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Te vroeg achteruitgaande bladeren heeft als voordeel dat je straks minder knipwerk hebt
          Ik sluit me aan bij Flip, niet teveel zorgen maken.

Comment

Ach, komt wel goed. Mooie toppen alvast!

Comment

even max voeding gegeven 4ml grow 4ml heaven 3ml alg-m-mix e 3ml grow 2ml top max en 2ml acti vera per liter water
              en ze zijn serieus achteruit gegaan was niet zo een goed idee om ff de max voeding te geven zal ze voorlopig terug op water zetten

voor enkele dagen zal straks niet meer moeten fushen want ze zullen water genoeg gehad hebben de laatste weken lol
              de berrt bombs zal het wel halen hoop ik maar de papayq's houd ik mijn hart vast

hier de pics na 1x max voeding te geven
              Attached Files

Comment

Yep, is goed te zien dat de bladpuntjes verbrand zijn, dus teveel voeding.
                Op alle vorige foto's was dat niet te zien door het hps licht.

Dat compleet gele blad is van wat anders en in een eerder stadium veroorzaakt.
                Waarschijnlijk tekort aan stikstof tijdens de groei omdat je door de batmix wat minder voeding gegeven hebt ?
                Of serieus te nat gestaan, of te droog, dat kan ook allerlei prachtige kleuren veroorzaken.
                Ik heb sowieso iets tegen batmix omdat ik daar erg veel problemen mee zie, het komt mij voor dat de verhoudingen niet goed zijn of dat de verschillende meststoffen op het verkeerde tijdstip vrijkomen.
                Maargoed, er zijn ook kwekers die er inmiddels wel goed op kunnen kweken, dus misschien zit het wel gewoon in m'n hoofd eh, ik ben ook geen geleerde.

Mja...ok, even een weekje door met alleen water dan maar ..
                Ja, natuurlijk halen ze het wel, het zijn dan wel vrouwen, maar wel hele sterke.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  bedankt qnq is ook eerste keer dat ik batmix heb gebruikt en is dan nog 1 zak batmix gemengd met light mix zal volgende keer terug gewoon op light mix werken
                  heb er altijd andere kweekjes ook mee gedaan en die waren niet zo goed als deze maja we zien wel de zaadjes zijn juist aangekomen zo binnen een maand kunnen we ontkiemen voor buiten te starten .. en als deze klaar zijn kan ik binnen ook nieuwe ronde starten

update

echte bloei week 6 dag 1

na de laatste foto's waren de planten verband van te veel voeding te geven
                ze hebben al geheel de week water gehad en 1x met bacterien en de situatie begint te stabiliseren
                zit wel op week 6 bloei maar denk nog enkele dagen water blijven geven zal erna kijken hoe de triclonen eruit zien
                om te zien of ik blijf spoelen met water of ik nog ff kort voeding kan geven 7 tot 9 weken bloei zo zullen zien hoeveel ze nodig hebben

ze krijgen nu om de 2 dagen 400ml regenwater per plant voeding krijgen ze altijd een beetje via de bio tabs die in de potten zitten
                verder weinig te vertellen zie de toppen wel nog alle dagen zwellen word heel mooi als ik deze kan afwerken

hier zijn de foto's

Attached Files

Comment

Om Q's post kracht bij te zetten...
                  Tjirp heeft me ooit geleerd dat je problemen tijdens de bloei eigenlijk enkel en alleen in de groeifase kunt voorkomen.... Stikstof toevoegen tijdens de bloei heeft weinig zin en kan de bloei vertragen, m.a.w. geen groeivoeding geven tijdens de bloei. Te vroeg beginnen met bloeivoeding is vaak een belangrijke oorzaak van stikstoftekort.

kijk anders ff hier https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...200w-led/page6
                  Vanaf post #85 wordt het interessant.

Comment

• smoker2002
                    smoker2002 commented
                    Editing a comment
                    als je het schema volgt van bio bizz moet je groei voeding geheel je kweek geven ... geef wel maar de helft van wat ze voorschrijven want zit nog met bio tabs in mijn potten die ook voeding afgeven

Update

echte bloei week 7 dag 2

week 7 we zijn er bijna deze week al de eerste amber triclonnen zien verschijnen in mijn plukken
                  ze krijgen nu al 2 weken water en nu beginnen ze te stabliseren van de over voeding dat ze hebben gekregen das het nadeel met bio tabs als je stopt met voediing geven van te veel voeding of zo dat de bio tabs blijven voeding afgeven en dat de vergeling een stuk langer duurt ..... helft van de blaadjes zijn van de planten allemaal verschrompeld ( verband )
                  denk dat het de laatste week ga zijn voor ik ze om doen dus nu om de 2 dagen chekken met de microscoop hoe de triclonnen verkleuren bij 30% amber kleur gaan ze om
                  wel raar de ene plant geef mega toppen en heb 1 plant waar de toppen toch heel klein bij blijven

de andere 2 planten moeten nog een min 3a 4 weken langer staan is ook laatste keer dat ik verschillende planten zet in 1 kast wegens dat de ene dan lager moeten staan dan de andere
                  had liever al met een nieuw kweek begonnen maja gewoon verder doen tot alles klaar is

ze krijgen nog om de 2 dagen 300 ml regenwater meer moet ik niet geven anders loopt het onderaan te pot er terug uit
                  hier zijn de pics

tot volgende

Attached Files

Comment

Mooi hoor, de laatste loodjes !
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• smoker2002
                      smoker2002 commented
                      Editing a comment
                      Bedankt Filip
                      idd de laatste voor de berry bombs de pappaya's moeten nog even blijven staan tegen de de berry bombs droog gaan zijn zal het bijna tijd zijn dat de andere klaar gaan zijn

update

bloeiweek 8 dag 1

volgens seed finder heeft de Berry Bomb een bloei van 64 tot 60 dagen en gemiddelde een 57 dagen
                    ik zit momenteel op echte bloei dag 56 en heb mss 3% amber kleur triclonen zitten zo das te weinig om ze om te leggen
                    hoop dat ze snel hun kleur krijgen
                    wat ook raar is is dat alle 4 de planten hun weed een andere kleur heeft (kan je mss niet zien op de fotos met de hps) maar als je er bij staat valt het wel op
                    de zwakste plant van de Berry Bomb is rechts achter zal daar weinig weed aankomen lijken wel sticks lol

de Papaya hebben staan nu ook al enkele weken op water na de over voeding
                    ik dacht dat de Papaya paar weken langer moest staan maar is de bloei tijd ook 55 a 65 dagen en gemiddelde 60 dagen volgens SF
                    en die hebben nog 0% amber triclonen
                    lees zo veel over verschillende zaden dat ik ze soms door elkaar aan het halen ben

zo zal blijven flushen en hopen dat ze snel amber beginnen te kleuren

hier zijn nog eens foto's van de dames

You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 7 photos.

Comment

ziet er prima uit en op bloeidagen die ze opgeven kijk ik niet
                      de beste indicatie zijn de amber trichomen dan pas zijn ze volgens mijn smaak het beste
                      word genieten

Comment

Bezig...
                      X