Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stekjes onder 600 watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hallo mensen
    heb vandaag de planten op 12 uur gezet alles lijkt goed te gaan tips zijn altijd welkom
    ga ze vanavond een beetje bloei en groei voeding geven omdat ik hier en daar tog een puntje heb gezien dat lijkt op een tekort
    mvg
    Attached Files

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zit nu al met 3 200mm uitlaat gaten pasief
        en mijn afzuiger is 780 mh met 200mmflens
        kloostof filter 600m3
        ik hou me dan nog even aan mn groeivoeding mvg ik merk dit wel op aan somigge bladeren
        Attached Files

Comment

• DannyDeVito
          DannyDeVito commented
          Editing a comment
          best is als koolstoffilter zwaarder is dan afzuiger dus in uw geval koolstof van minimum 900m3
          en per afzuigflens van 200mm best 4 maal passieve inlaat van 200mm
          succes

Hallo mensen vandaag een foto getrokken 6 dagen in de bloei ze beginnen al kleine bloeihaaren te vertoonen
        reacties zijn welkom mvg

Comment

Hallo mensen vandaag weer een update
          1 week 12/12
          reacties welkom
          geef ze momenteel enkel nog water wan waren wat verbrande bladpunten
          Attached Files

Comment

Mag ik de plant nog ombuigen in het net of supperscrogen ? Of laat ik het beter zo ik heb ze vanobder gedieft
            mvg

Comment

Buigen en binden kan nog, maar wel voorzichtig en het liefst nuchter. .
              1e kweek - Mohan Ram (Done)
              3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

Weet je al welke soort het precies is, dat is best wel erg handig om te weten.
                Ten eerste zodat je weet of ze nog lang en veel gaan groeien, en zodat je weet wat de bloeitijd ongeveer is.
                Als ik zo naar de groei kijk lijkt het wel Amnesia ?

Zou ze denk ik niet meer binden ofzo, tja, maar als het Amnesia is kun je nog wat beleven, dan gaan ze nog een flink stuk groeien allemaal.
                In dat geval moet je ze misschien wel wat naar beneden gaan buigen straks.

Zou ze ook nog even goed checken op beestjes, omdat je ze 3+ weken geleden behandeld hebt.
                Eventuele achtergebleven eitjes zijn nu uitgekomen.

Comment

Nu je dat net toch hebt zou ik er ook gebruik van maken.

Duw je planten onder het net de gewenste kant op zodat er overal wat komt te zitten.
                  Zodra de plant de lengte heeft boven het net als de maaswijdte van het net kan je ze er onder duwen zodat ze blijven zitten.
                  Daar kan je nu al mee beginnen en zou daar niet op gaan wachten.

Het net mag je best stevig aantrekken zodat het strak zit want het gaat aardig bol staan omdat de planten het net weer wat omhoog duwen.

Good luck .
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Oke bedankt dan heb ik wat werk voor de boeg.
                    dagt dat ik al telaat was omdat ze nu net beginnen bloeien maar ze groeien nog stevig door heb boven ook niet veel plaats meer nog 15 cm dus ga ze maar best buigen
                    grtz doodoo

Comment

Vandaag effe weer een update heb ze gisteren alemaal beetje kgekrakt en geduuwd
                      dag 7 12 12
                      tem 28 en snachts 22
                      Mvg
                      Attached Files

Comment

Hallo ik heb vandaag gezien op somige bladeren zijn donker groen
                        wat lichte verkleuring naar bruin toe op de bladpunten
                        Heb ze wel al voeding gegeven maar nu trug gewoon schoon water
                        ik denk dat het een beetje overvoeding is
                        kan iemand dat bevestigen
                        Attached Files

Comment

Ik kan het niet zien op die foto's, maar overvoeding is het niet.
                          Misschien kun je zelf eens vergelijken met andere foto's van een Calcium tekortje of anders misschien hitte stress door de lamp.

Comment

Dank voor je foto post #26.

Nu zie ik dat je buigt en knakt onder je net maar een stukje beneden het net.
                            Je planten moeten wel contact maken met het net eigenlijk.

Laat ze wat uit het net groeien en duw ze dan terug onder het net zodat ze aan de onderkant van het net er tegen aan zitten en er wat tegenaan drukken.
                            Al snel zie je dat het uiteinde weer naar het licht toegroeit.

Zo kan je je veld wat vol krijgen zonder alles te gaan binden.
                            Als het niet lukt en de desbetreffende tak wil niet blijven zitten, wacht dan even tot ie ietsje langer is.

Zal es kijken voor een foto dan zie je het wat duidelijker en is dan makkelijker te begrijpen dan alleen maar lezen .

.
                            P.s. was vergeten te vragen..wat voor naampje/soortje heeft de wiet?

The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Hallo mensen bedankt voor de rips ik ge me hier wat me bezeg houden da de planten het net raaken ik heb nog nie zo veel ervaring met scroggen
                              ik ga het nog eens navragen welke soort het juist is want dat hebben ze mij niet meegegeven
                              mvg

Comment

Bezig...
                              X