Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stekjes onder 600 watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hallo mensen ben nu al even verder in mn kweek nu kom ik een probeem tegen ...
    mijn aarde bij 9 van de 10 potten hebben steen harde klonters
    iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn ? Alvast bedankt

Comment

Hallo effe een update
      7 weeken ver
      tips reacties welkom
      Attached Files

Comment

Wat zijn klonters?
        Je bedoelt brokken in de aarde? Die steenhard zijn? Dan heb je 1. Niet goed je aarde bewerkt voor het beginnen, die moet klontvrij en luchtig zijn. OF 2. De aarde aangedrukt. OF 3. Veel water gegeven waardoor de bodem is ingezakt.

Hoeft niet per see een probleem te zijn denk ik. Zolang de bodem luchtig blijft.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik gebruik badmix kheb deze in het begin niet goed gespoeld dan dat het probleem .
          alvast bedankt grst

Comment

Ieman een iede of ik hier al zou oogsten of nog wachtzn ze staan nu 2 maand in bloei heb de indruk dat er tog nog veel plaat is tussen de takken en de toppen of zijn ze nog tevroeg ol te oogsten mvg
            Attached Files

Comment

ik zou nog een weekje wachten, misschien 10 dagen.. heb je de trichomen al bekeken en ben je al aan het spoelen? ziet er wel lekker uit alleszins word een leuke opbrengst

Comment

Jaa heb ze al enkele dagen water gegeven mvg

Comment

Ik begin hierna mer een nieuwe ronde eindgewicht volgt alvast bedaankt voor de reacties

Comment

Heb nog een vraagje
                    weet iemand waar ik informatie kan vinden hoe ik mij tent met de buizen licht dicht kan maken
                    of als jullie mij hier bij kunnen helpen bedankt

Comment

Bezig...
                    X