DannyDeVito dan zou je best s op een kilo uit kunnen komen onder 600 watt Danny.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SCROG 4x Cherry Bombs onder 4 x COB LED
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Jow, daar zijn we weer. Weinig nieuws te melden. We zitten op 8 weken 12/12, ik tel 6 weken echte bloei. Nog 2 tot 4 weken te gaan. Ik wil er tussenin gaan zitten en nog 1 week voeding meegeven en dan alleen maar water voor een week of 2. Na volgende week ga ik ook eens naar de trichomes kijken.
Als ik naar de planten kijk zie ik echt de herfst. Groen, geel & paarse kleuren, bladeren die verwelken en afvallen en toppen die hun einde naderen. Al met al valt het mij nog reuze mee hoe e.e.a. gelopen is, ondanks de te vroege vergeling ga ik er toch nog wel een leuke opbrengst aan over houden. Volgende ronde ga ik proberen om ze toch wat groener te hebben als ze in de bloei worden gezet. Wat minder water, rootpouches en andere aarde zouden hier aan bij moeten gaan dragen. Ik heb wel al de keuze gemaakt van het zaad, het wordt Northern Light van Vision Seeds. De Super Skunk van VS vond ik geweldig vandaar de keuze voor deze zaadbank.
Hier komen weer wat foto's. Gemaakt voordat ze water kregen, stonden dus droog vandaar de hangende bladeren. Met licht & flitser aan dus afwijkende kleuren.
Het totaal overzicht ;
IMG_3894.jpg
Links & rechst aanzicht ;
IMG_3893.jpg
IMG_3892.jpg
Een willekeurige top ;
IMG_3896.jpg
IMG_3895.jpg
Last edited by Flip Hasjkip; 30 April 2018, 20:19.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 2
Comment
-
Flip Hasjkip ziet er goed uit flip. Maar zijn ze niet al bijna klaar? Ik zie geen witte bloieharen meer.
Comment
-
Trichomes zijn nog niet amber dus mogen nog even. Bovendien kunnen de pistels vroegtijdig bruin kleuren door allerlei oorzaken, daar kun je beter niet het oogstmoment van laten afhangen.
Er zijn nog zat witte, je ziet ze alleen niet op de foto.Last edited by Flip Hasjkip; 1 May 2018, 16:08.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
-
goed bezig rustig verder doen en niet te vroeg oogsten
beter week je langer dan 1 week te vroeghttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Weekje verder, een aantal trichomes zijn amber maar nog niet genoeg. Nog even geduld dus. Wel zwellen de toppen nog altijd op. De dames staan op dieet, alleen maar water krijgen ze. Ik kon het niet laten om alvast een klein topje te knippen, dat ligt nu te drogen om eens te testen komende week.
IMG_3918.jpg
Ik houd van het najaar, zoveel mooie kleuren, knisperende blaadjes en een frisse wind.
IMG_3914.jpg IMG_3917.jpg
IMG_3915.jpg IMG_3916.jpg
We gaan het zien deze week, of er volgt nog 1 update of er volgen foto's van het knippen, zal nu geduld moeten hebben, wat niet mijn sterkste kant is Maar wil een potent wietje hebben dus ik zal wel moeten.
Tot de volgende x
Attached FilesEen dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
-
Ik heb geen idee, hoop op 200 en alles daarboven is mooi meegenomen.
Zit er echt tegenaan te hikken, naar mijn idee nog net te weinig amber. Lang zal het niet meer duren.
Ben altijd net te laat om een foto te maken voordat de lamp aanspringt, ga zo nog eens een poging wagen.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
normaal binnen een paar dagen kan ik ook mijn 4 cobs bestelen goed gespaard ervoor
je kweekje ziet er zeer goed uit zal lekker rokertje vanaf komen en uw toppen zien er mooi hard uit mmmmm
enjoy zet je eind gewicht er aub ook op ik heb nu met de 4 berry bombs met de 400watt 99 gr gehaald en de 2 papaya's zijn bijna droog zo vandaag of morgen word het eind gewicht geplaatst
had ook gehoopt op 200 gram maar geraak er jammer genoeg niet mss volgende kweek met de cobs nu ff buiten bezig tot na mijn vakantie kan je vinden op buiten kweek moest je intresse hebben
maar ben wel content smaak lekker en geef je goed gevoel smaak zal nog beter worden zit in wreck potten nu
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
Comment
-
ziet er idd heel mooi uit ben benieuwd naar je gewichthttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
Comment
Comment