Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SCROG 4x Cherry Bombs onder 4 x COB LED

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

OK, De eindstand is bekend 210 gram en een minimale hoeveelheid gruis.

Het effect is echt goed, vergeleken met de vorige oogst draai ik nu de helft en een 2de joint roken hoef ik niet te doen, als ik die nog later op de avond rook word ik 's morgens niet wakker Qua smaak kan ik er nog niet veel over vertellen, het zit nog in de potten om te curen. Ik verwacht geen sterke smaak, gedurende de kweek was er ook geen sterke geur. Nu met roken merk ik wel dat de wiet lekker mild rookt, heb dus lang genoeg gespoeld. Ben benieuwd na een tijdje curen..

Al met al valt het mij nog reuze mee als je bedenkt hoe vroeg ze zijn gaan vergelen. Had natuurlijk altijd meer kunnen zijn, zeker als je je bedenkt dat ik al 260 gram heb gehaald met deze lamp. Maar goed, als er geen ruimte meer is voor verbetering dan gaat de lol er ook vanaf :p.

Het hok moet ik nog schoonmaken, denk dat ik er dadelijk eens aan ga beginnen als ik mij de kelder ingesleept krijg. De volgende ronde wordt Northern Lights.

IMG_3946.jpg

IMG_3949.jpg

IMG_3951.jpg

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Een heel mooi resultaat! Geniet ervan

Comment

Zijn de potten terug gevuld!
        Laat het smaken

Comment

mooi gewicht een stuk meer dan ik en jij maar met de helft van de planten proficiat maar je hebt wel cobs

ben me al aan het voorbereiden voor de volgende ronde grotere kast aangeschaft ipv 80x80x160 is het nu 120x120x200 met een 600 watter er boven

mss zal ik al mijn 4 cobs hebben we zullen zien met mijn huwlijksreis kost ook een zak geld lol

laat het u smaken we zien elkaar terug bij de volgende ronde ik ben nu buiten bezig tot ik terug ben van reis dat zal eind july zijn dan start ik ook terug binnen met de nieuwe kast en hopelijk al de nieuwe cobs

want ze staan nu in promo aan 90 euro stuk in spanje kan ik niet laten liggen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Very, very nice dude!! Dat is een tafel vol smakelijke toppen, well done!

Comment

Zo, ben ik nog eventjes, de toppen zitten nu 3 weken in de potten (1 pot is al half leeg :p ) en ik moet zeggen de smaak wordt alsmaar beter ! Ik proef een licht fruitige smaak, absoluut geen scherpe smaak te bekennen. Het rookt heerlijk weg. Kreeg al diverse complimenten mbt smaak & werking. Maatje vond de smaak overeenkomen met zijn Big Buds, dat kan kloppen want deze zit ook in de genetica verwerkt

Ik word er heerlijk stoned van, de vrouw vind m iets minder, zij klaagt over hartkloppingen het watje Zij rookt sowieso maar een paar trekjes per dag dus ik draai haar gewoon een jointje van de McPurples, die had ik wat vroeger geoogst en zijn daardoor minder sterk uitgevallen. Daar doet ze dan de hele week mee. Voor mij is deze wiet perfect.

Terugkijkend was het al bij al niet eens zo'n hele slechte ronde, 200 gram lekkere wiet die ook nog eens goed werkt. Ondanks de vroeg vergelende bladren ben ik blij dat ik de dames in leven heb weten te houden tot het eind

Nou, daarmee komt dit verslag ten einde, ik laat dit topic nog een weekje open mochten er nog vragen / opmerkingen komen, daarna zal ik het topic sluiten. De nieuwe ronde draait weer net als een nieuw verslag ; https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...rple-onder-led

Zie jullie graag daar terug !

Comment

Je hebt van 10 December tot 28 mei genomen. Dat is 3 en een halve maand voorgroei. Dan valt me 200 gram eerlijk gezegd tegen.

Comment

• Rodigan
                  Rodigan commented
                  Editing a comment
                  Zonde van al die moeite voor 200g inderdaad. En 't is dan nog eens lekkere, goed werkende wiet. Doodzonde. Nee serieus, vreemde opmerking. Ondanks de probleempjes heeft Flip het tot een goed einde gebracht met een mooi resultaat waar hij tevreden over is. Dat is wat telt, toch?

10 dec gezaaid, 3 mrt ging de klok om. Dat zijn 2 mnd en 3 wkn, geen 3 1/2 mnd.

En inderdaad, was bang dat ik er niks vanaf ging halen dus ben dik tevreden met 200 gram. Is nog altijd 1/1

Comment

Dan is het goed ja!

Comment

Bezig...
                  X